Gå til innhold

Hjelp! Bokhylle og liten plass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få tak i en sånn type bokhylle som det her? Skal flytte og har ikke så mye plass, så en som denne hadde passet utrolig bra, men klarer ikke finne noe når jeg søker. Noen som kan hjelpe meg? 🙂

4016bbb06857edab60fec084a046d0d5.jpg

Anonymkode: 42da8...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hvis du sjekker leverandører av kontormøbler? Har sett lave utgaver av disse på et arbeidsrom for lærere da jeg var på omvisning i en nybygd skole for etpar år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor man kan få tak i en sånn type bokhylle som det her? Skal flytte og har ikke så mye plass, så en som denne hadde passet utrolig bra, men klarer ikke finne noe når jeg søker. Noen som kan hjelpe meg? 🙂

4016bbb06857edab60fec084a046d0d5.jpg

Anonymkode: 42da8...bc5

Tenk om du hadde vært så grei å opplyse om hvem sitt bilde du her har tatt oh limt inn i tråden? 

Kilden til bildet vet som regel mer om bildet enn alle andre. 

Kontormøbelforhandlere selger gjerne denne typen "rullearkiv", men de er steindyre. 

Anonymkode: 93745...510

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let etter brukt kontorutstyr, mange som går bort fra papir og over på digitalt, og da blir disse skapene overflødige. Kanskje kontakte flyttefirmaer for bedrifter og høre om de vet om noe de skal kaste for noen?

Anonymkode: 8204e...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du nevenyttig? I så fall vil jeg tro det er fullt mulig å lage det selv, f.eks. av Billy-hyller med skyvedørsbeslag i toppen og hjul under, og div. plater og lister som omramming. :)  

Evt. kan du få en snekker til å gjøre jobben, om budsjettet tillater det. 

Anonymkode: 7efaf...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om du hadde vært så grei å opplyse om hvem sitt bilde du her har tatt oh limt inn i tråden? 

Kilden til bildet vet som regel mer om bildet enn alle andre. 

Kontormøbelforhandlere selger gjerne denne typen "rullearkiv", men de er steindyre. 

Anonymkode: 93745...510

Jeg fant bildet på Pinterest og lenken førte meg videre til Tumblr, så det var ikke noe hjelp i det dessverre. 

Ellers tusen takk for alle svar i tråden.

Anonymkode: 42da8...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...