Telle Skrevet 5. august 2019 #41 Skrevet 5. august 2019 Det er litt merkelig. Men hva du fyller all dødtiden med, som bryllup ofte innebærer, bestemmer du jo selv. Så lenge du ikke forstyrrer brudeparet, og det vil jo ikke litt hekling gjøre.
Sliten&kjørt52 Skrevet 5. august 2019 #42 Skrevet 5. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke problemet jeg. Jeg har alltid med meg min store hobby i sosiale lag; spikkekniven min og en pinne. Har av og til fått beskjed om å ha med mindre pinner inn i lokalet, men da blir jeg fryktelig aggressiv, ingen skal bestemme hvor stor pinne jeg skal spikke på! Anonymkode: 22e74...f5f 🤣 ... ER DET Rart man liker Kg... TS, -Vurdert å bli hjemme... a.
Djungelvrål Skrevet 5. august 2019 #43 Skrevet 5. august 2019 Akkurat nå, Telle skrev: Det er litt merkelig. Men hva du fyller all dødtiden med, som bryllup ofte innebærer, bestemmer du jo selv. Så lenge du ikke forstyrrer brudeparet, og det vil jo ikke litt hekling gjøre. Man forstyrrer ikke om man løser kryssord eller sitter å surfer på mobilen gjennom hele festen heller. Men så er det noe som heter respekt, google det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #44 Skrevet 7. august 2019 På 2.8.2019 den 23.33, AnonymBruker skrev: Jeg synes hekling eller strikking er en sabla uting. Intet signaliserer «jeg kjeder vettet av meg!» med slik tydelighet. Men her vil jeg si at det er fritt frem. Bryllupp er en salig egotripp for brudeparet. Og har de ikke sørget for at gjestene har det moro mens de selv leker prinsesse for en dag - ja, da bør det vise. Gjester bør slutte å være så sabla høflige. Legg deg ned og sov. Hekle. Eller aller best: bare takk nei til hele sirkuset. Så slutter voksne folk kanskje med sånt tull. Gifte seg kan en gjøre på sitt lokale rådhus. Skal en holde fest bør en ha 100% fokus på gjester, ikke på kjoler og annet ræl. Anonymkode: ca895...494 Det er en dag, deres dag. Skjerp deg, du tåler vel å ha fokus på noen andre enn deg? Anonymkode: ea84d...72a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #46 Skrevet 8. august 2019 På 2.8.2019 den 23.38, AnonymBruker skrev: Det er like greit som det og sitte med iPad og headset i et bryllup. Anonymkode: 75352...df5 Bare hvis du er under skolealder, og eneste barn som gjest. Anonymkode: bda16...475
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #47 Skrevet 8. august 2019 Sinna når du kjeder deg? Høres ut som min 4-åring, dette Anonymkode: 0be6b...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #48 Skrevet 8. august 2019 Det er bare ok hvis du samtidig tar deg en pris snus. Anonymkode: 90674...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå