Gå til innhold

Nummen i tærne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I begge storetærne selv om den ene er mye verre enn den andre. Har vært sånn i snart et år. Noen som vet hvorfor?

Anonymkode: 644a4...c23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du gått mye i fjellsko før dette skjedde? 

Anonymkode: b63c3...a31

Gjest Brunette89
Skrevet

Shit jeg har det akkurat slik !!! Spesielt venstre stortå , kjennes ut som den er bedøvd når jeg tar på huden , helt øm..... står konstant på jobb , mulig skoene . Har lest at det kan være nervelammelser pga press på foten over tid . 

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig i min diabetesfamilie. Er pga nerveskader.

Anonymkode: 72f85...1e9

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du gått mye i fjellsko før dette skjedde? 

Nei. Har heller ikke diabetes. Men hadde en jobb der jeg stod veldig mye på beina frem til juni. Ikke nå lenger da. Hmm

Anonymkode: 644a4...c23

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Brunette89 skrev:

Shit jeg har det akkurat slik !!! Spesielt venstre stortå , kjennes ut som den er bedøvd når jeg tar på huden , helt øm..... står konstant på jobb , mulig skoene . Har lest at det kan være nervelammelser pga press på foten over tid . 

Det var relativt vanlig blant de jeg var i militæret med etter lang marsj med nye sko. Tok 3 måneder før jeg fikk følelsen igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ei venninne som var plaget med nummenhet i tærne og føttene. Var hos en nevrolog som ikke kunne finne noe spesielt, men spurte henne om skoene hun brukte og om hun var mye på bena om dagen. Hun kunne da fortelle at hun jogget mye, hun ble da anbefalt gode joggesko. Hun byttet til skikkelige sko med demping og ble helt bra av plagene etterhvert. Så kan være kombinasjon av skotøy og nye bruk av bena. 

Anonymkode: 32afa...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...