AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Jeg finner meg selv alene hjemme i kveld og jeg kjenner på en lyst til å gå ut i sexy klær og bare sanke inn litt seksuell oppmerksomhet. En sexklubb, oh, det hadde vært spennende. Bare for å se og bli sett på, jeg elsker mannen min. Derfor blir jeg jo også hjemme. Jeg føler meg sexy, jeg synes det er så synd at når jeg føler meg så bra som jeg gjør så kan jeg ikke vise meg frem for noen andre enn min mann. Selvom det er veldig fint og han setter stor bris på meg, både utenpå og inni..! Men tenk å se tilbake når jeg føler meg gammel og stygg, og tenke at jeg ikke utnyttet denne fantastiske kroppen til å booste selvtilliten min. Vil det føles som ett tap? Eller kommer jeg til å takke meg selv for å ha integritet? For å ikke «synke ned» og la meg selv te meg dumt fordi jeg liker oppmerksomhet? Å få blikk fra folk som uansett ikke bryr seg eller respekterer meg? Det er jo så mange vakre kvinner der ute, om ikke jeg er der så er noen andre der for å bli iakttatt, det er kanskje like greit å ikke gjøre meg selv til ett objekt...? Eller? Hva tenker dere om det jeg tenker? 🤔 Anonymkode: fc6a8...0d1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Kjør på, vi lever bare i dag, så nyt!!! Anonymkode: 4aa53...650
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Jeg tenker at å dra på en erotisk klubb kam være både bra for selvtillit og samtidig spennende. Jeg liker å bli sett og da meg og elskeren min dro dit følte jeg meg så flott. Vi hadde sex og alle gikk for å se på oss. Utrolig spennende og jeg følte meg veldig bra! Men! Det bør gjøres i samsvar med partner. Anonymkode: 5e12c...004
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at å dra på en erotisk klubb kam være både bra for selvtillit og samtidig spennende. Jeg liker å bli sett og da meg og elskeren min dro dit følte jeg meg så flott. Vi hadde sex og alle gikk for å se på oss. Utrolig spennende og jeg følte meg veldig bra! Men! Det bør gjøres i samsvar med partner. Anonymkode: 5e12c...004 TS her Enig med deg, det er bare litt vanskelig når partneren din sliter med sjalusi.. Han jobber med saken, er klar over det og er en veldig god mann. Han vil ikke dele på meg, og han ville nok aldri syntes det var greit at andre så meg slik dessverre.. Anonymkode: fc6a8...0d1
Gjest Familytree Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg synes det er så synd at når jeg føler meg så bra som jeg gjør så kan jeg ikke vise meg frem for noen andre enn min mann. Er du bra? Vil du være utro mot mannen din?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 Snakk med mannen din om han vil arrangere gangbang. Han får velge hvem som skal komme å knulle deg på et sted, og du har maske. Dvs. du kan ikke etablere kontakt med de, men du kan få oppleve å bli tatt av 2-3 stk. mens mannen din passer på. Trygt for deg og trygt for han. Anonymkode: 23bc5...526 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå