Gå til innhold

Har du fargetemaer hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I så fall hvilke farger har du i hvilke rom?

Anonymkode: b956c...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ett bad med mørkegrønn (håndklær, gulvmatte, dekor), ett med burgunder og ett med mørkeblå. Alle badene har hvite fliser på vegg og lysegrå fliser på gulv, så fargeelementer er løse gjenstander.

Hovedsoverom er jordtoner (rullegardin, vegger, kontinentalseng), ene datteren sitt har grønne vegger med mye rosa dekor, andre datteren har lilla/burgunder (vanskelig å beskrive fargen) vegger med lilla og rosa dekor.

stua er malt i dype rødfarger og jordfarger, rosa sofa, eik spisestue.

gangen er sennepsgul med eikemøbler. (Blått bad like innenfor)

Kjøkkenet og trappegangen er grått og hvitt. 

kjellerstua er grønn i ulike nyanser (lyse grågrønne vegger) med mørkegrønne bokhyller, mørk grå/svart sofa og svart/grønt stuebord. (Burgunder bad i denne egt)

 

Anonymkode: b169d...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke annet enn at rom som leder inn i hverandre har lik tone, f.eks like mye rødt i seg. Ikke veldig kalde mot veldig varme farger, og ikke voldsomme overganger.

Anonymkode: a7292...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nøytrale farger på de store tingene og så varierer vi småtteriet. Akkurat nå går vi for mørk grønn, mørk lilla og sennepsgul. 

Anonymkode: 04048...742

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pastellfarger i stue og kjøkken, ser ut som et skikkelig dukkehus. Og forskjellige grønnyanser på badet. Resten av rommene har jeg ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

I så fall hvilke farger har du i hvilke rom?

Anonymkode: b956c...1a2

Antikkhvitt overalt og hvite tak, i tillegg til tregulv. Bruke bare lyse hvit farger med innslag av grått og blått. 

Rent, lekkert og greit. Fordrar ikke dagens mote med mørke kontrastvegger der det kreves mengder av lys og strøm for å se noe som helst når det blir mørkt. 

Anonymkode: 47400...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt hvite vegger i 10+ år orker jeg ikke det mer. Har ikke en eneste hvit vegg. Alle veggfargene er i samme tone så de harmonerer mor hverandre. Har grønn (treasue og airy green) i stue/kjøkken, deco pink i gang og barnets rom og blått (kilden og retroblå) på soverom. 

Pynt, puter og ting og tang til vegger i stua er dusty rosa, grønn, grå og svart. 

Anonymkode: ab579...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...