AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Del Skrevet 2. august 2019 Kjøpte frosne reker i dag, men mistet lysta på reker. Satte de i kjøleskapet mens de fremdeles var halvfrosne. Hva kan jeg regne med av holdbarhet? Anonymkode: 7c945...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg ville spist de i morgen. Men jeg er hysterisk på sånt. Regelen er vel tre døgn i kjøleskap. Anonymkode: 7111a...d76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Del Skrevet 2. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville spist de i morgen. Men jeg er hysterisk på sånt. Regelen er vel tre døgn i kjøleskap. Anonymkode: 7111a...d76 Takk for svar. Jeg tenkte spise de i kveld eller i morgen, men det er varmt ute og jeg er kvalm. De går i søpla eller kan de fryses i morgen og kokes til å lage kraft av? Anonymkode: 7c945...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Del Skrevet 2. august 2019 Må ikke fryse de ned igjen, om de er halvtinte. Hadde spist de senest i morgen. Husk det er hundedagene nå, maten blir fort dårlig, selv i kjøleskapet! Anonymkode: 2348e...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #5 Del Skrevet 3. august 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Må ikke fryse de ned igjen, om de er halvtinte. Hadde spist de senest i morgen. Husk det er hundedagene nå, maten blir fort dårlig, selv i kjøleskapet! Anonymkode: 2348e...784 Ja, er selv skeptisk, synes ikke kjøleskapet er så kaldt her. (Er på besøk) Jeg skrelte ikke resten av rekene i går kveld, men de var fremdeles frosne. Kan jeg benytte meg av å blande med sitron og majones og lage rekesalat, se lenken under, eller er det tvilsomt? Klarer ikke spise opp alt om jeg lager rekesalal og burde renset rekene i går, men da var de enda frosne. https://www.p4.no/slik-firedobler-du-holdbarheten-pa-rekene/artikkel/665760/ Anonymkode: 7c945...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #6 Del Skrevet 3. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, er selv skeptisk, synes ikke kjøleskapet er så kaldt her. (Er på besøk) Jeg skrelte ikke resten av rekene i går kveld, men de var fremdeles frosne. Kan jeg benytte meg av å blande med sitron og majones og lage rekesalat, se lenken under, eller er det tvilsomt? Klarer ikke spise opp alt om jeg lager rekesalal og burde renset rekene i går, men da var de enda frosne. https://www.p4.no/slik-firedobler-du-holdbarheten-pa-rekene/artikkel/665760/ Anonymkode: 7c945...be4 Det var ingen dum tanke, det kan du lage. Men husk å lukt på det om det blir stående ett par dager i kjøleskapet, om ikke alt blir spist opp med en gang. Du kan bli veldig syk av dårlige reker. Anonymkode: 2348e...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #7 Del Skrevet 3. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var ingen dum tanke, det kan du lage. Men husk å lukt på det om det blir stående ett par dager i kjøleskapet, om ikke alt blir spist opp med en gang. Du kan bli veldig syk av dårlige reker. Anonymkode: 2348e...784 Har renset og laget etter oppskriften nå, rekesalat. Det var ikke så mange reker igjen, så tror jeg får spist det opp i alle fall i morgen. De luktet og smakte godt nå, men som sagt, de var frosne i går kveld og har stått i kjøleskapet. Men hva er det med sitron og majones som gjør de mer holdbare? Ts Anonymkode: 7c945...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå