Gå til innhold

P-pille hjelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert dette er mulig å svare på men jeg prøver meg i desperasjon; jeg venter besøk og sex ligger i kortene, og følgelig går jeg på p-piller. Problemet var bare at nå onsdag som var, så glemte jeg å ta pillen min før jeg dro på jobb. Kom ikke på det før på kvelden neste dag, altså torsdags kved. Tok onsdag og torsdags-pillen da. I dag har jeg tatt den på normalt vis på morgenen, men dessverre så har jeg begynt å lekke blod, kom masse in natt. Er midt på brettet altså, ikke i pillefri uke. Er det mulig å si noe om når jeg kan forvente at det stabiliserer seg så jeg ikke blør?:\ Forutsatt at jeg tar pillene på morgenen heretter som jeg skal. Åh, at jeg klarer å kløne det til så nært besøk! Jeg har jo seff også mens HELE den uka besøket mitt skal være her! :sur:

Anonymkode: f18a1...849

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sikkert dette er mulig å svare på men jeg prøver meg i desperasjon; jeg venter besøk og sex ligger i kortene, og følgelig går jeg på p-piller. Problemet var bare at nå onsdag som var, så glemte jeg å ta pillen min før jeg dro på jobb. Kom ikke på det før på kvelden neste dag, altså torsdags kved. Tok onsdag og torsdags-pillen da. I dag har jeg tatt den på normalt vis på morgenen, men dessverre så har jeg begynt å lekke blod, kom masse in natt. Er midt på brettet altså, ikke i pillefri uke. Er det mulig å si noe om når jeg kan forvente at det stabiliserer seg så jeg ikke blør?:\ Forutsatt at jeg tar pillene på morgenen heretter som jeg skal. Åh, at jeg klarer å kløne det til så nært besøk! Jeg har jo seff også mens HELE den uka besøket mitt skal være her! :sur:

Når man glemmer en pille så gjør man at mensen kommer før den skal komme opplevd det før:/ 

Anonymkode: afffe...468

AnonymBruker
Skrevet

Det har brukt å gå bra for meg, har glemt pillen i 2 døgn og hverken fått mensen eller blitt gravid. Var en gang jeg tilfeldigvis fikk mensen, kom litt hver dag og jeg var frustrert. Skulle tilfeldigvis til gynekologen og han sa at når det kommer slik mellomblødning så må man bare ta den pillefrie uka hvis ikke går man å småblør helt til den uka kommer. Jeg tenker at hvis dere venter med sex så vil det bare være pirrende for han, han vil ha deg enda mer fordi han ikke kan "få" deg, eventuelt bryr han seg ikke om mensen og dere får det fint likevel.

Anonymkode: 297f8...eaf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte en gang å ta ... 3-4 dager på rad med piller. Kom ikke på det før jeg begynte å blø. Jeg startet opp med en gang på pillene igjen når jeg så blodet og sjekket brettet, og det ble en veldig kort liten blødning «midt» i. Var ferdig med å blø innen kun 2-3 dager (husker ikke helt da dette er 7-8 år siden nå). 

Jeg hadde fortsatt å tatt piller som normalt og krysset fingrene for at du også får en kort liten blødningsfase 🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: a6031...232

AnonymBruker
Skrevet

*Men i forhold til sex, der hadde jeg brukt kondom, for å være sikker mot graviditet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Det har brukt å gå bra for meg, har glemt pillen i 2 døgn og hverken fått mensen eller blitt gravid. Var en gang jeg tilfeldigvis fikk mensen, kom litt hver dag og jeg var frustrert. Skulle tilfeldigvis til gynekologen og han sa at når det kommer slik mellomblødning så må man bare ta den pillefrie uka hvis ikke går man å småblør helt til den uka kommer. Jeg tenker at hvis dere venter med sex så vil det bare være pirrende for han, han vil ha deg enda mer fordi han ikke kan "få" deg, eventuelt bryr han seg ikke om mensen og dere får det fint likevel.

Anonymkode: 297f8...eaf

Han er bare her en kort stund så da mister vi liksom muligheten fullstendig om jeg ikke slutter å blø. Og mtp. at det er første gang vi har sex sammen og det er hans aller første gang så hadde det vært kjekt om ikke det kommer blodige havmaneter ut av dåsa på meg:roll:

Jeg kan som regel bare hoppe over mens 2 ganger på rad, den 3. gangen må jeg ha mens eller spotter jeg bare hele tiden. Jeg hoppet ikke over sist, nettopp fordi jeg visste han kom og skulle være taktisk. Så mye for det liksom... Tatt pillen til riktig tid de to siste dagene og blør mindre nå, så krysser fingrene for at det går bra. Er fremdeles noen dager igjen.

17 hours ago, AnonymBruker said:

*Men i forhold til sex, der hadde jeg brukt kondom, for å være sikker mot graviditet. 

Jeg rekker å bli trygg igjen til han kommer men har uansett en kondom på lur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...