Gå til innhold

Hjelp! Daten fyller 40!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i ca. 3 måneder. Vi må dessverre ta fly for å treffe hverandre (1 times flytur), så vi sees ikke mer enn ca. 2-4 ganger per mnd. Men vi liker hverandre veldig godt og snakker sammen hver bidige dag. 

Jeg får ikke vært hos han på bursdagen hans, men føler det hadde vært litt hyggelig å «gjemme» en bursdagsgave hjemme hos han - som han får på selve dagen?

Spørsmålet er: HVA? 

Klær, CD, klokke og smykker er uaktuelt. 

Anonymkode: cb960...032

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om han liker aftershave, parfyme, bøker e.l? 

Hvis ikke så kan du jo gi han et kort der du inviterer til en middag på en bedre restaurant eller lignende. Eller noe annet han liker. En mulighet til å gjøre noe fint sammen er ofte den beste gaven i et avstandsforhold. 

Anonymkode: c7169...feb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på en opplevelse dere kan gjøre sammen. Du kan se hvilke muligheter som er på ditt og hans sted (og kanskje mellom).

Anonymkode: 2e1e8...2e5

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han liker aftershave, parfyme, bøker e.l? 

Hvis ikke så kan du jo gi han et kort der du inviterer til en middag på en bedre restaurant eller lignende. Eller noe annet han liker. En mulighet til å gjøre noe fint sammen er ofte den beste gaven i et avstandsforhold. 

De kjenner knapt hverandre, gaver under slike omstendigheter er helt på trynet. Det passer bare ikke, det er kunstig og det burde aldri være et samtale emne en gang. Det å invitere på et treff sammen der man spanderer som en god gest ville jeg gjort, og tatt det videre derfra. Så det du sier er helt rett, og noe jeg ville gjort i en veldig tidlig fase i et forhold. Uten å legge noe vekt på det overhodet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig!!! Det er så kleint! Ikke gi gave. Gi blomst, oppmerksomhet, inviter til middag ute. Ikke gave. 

Anonymkode: c0c04...7b6

AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt et gavekort på fly til deg og middag der du bor 

Anonymkode: a4c72...3e1

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har datet i ca. 3 måneder. Vi må dessverre ta fly for å treffe hverandre (1 times flytur), så vi sees ikke mer enn ca. 2-4 ganger per mnd. Men vi liker hverandre veldig godt og snakker sammen hver bidige dag. 

Jeg får ikke vært hos han på bursdagen hans, men føler det hadde vært litt hyggelig å «gjemme» en bursdagsgave hjemme hos han - som han får på selve dagen?

Spørsmålet er: HVA? 

Klær, CD, klokke og smykker er uaktuelt. 

Anonymkode: cb960...032

Spør han hva han ønsker seg

Anonymkode: 3ceb5...81f

AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt en opplevelse, men ikke noe dyrt. Gavekort på restaurant/kino/hotell/rafting etc

Anonymkode: 1a6e9...22a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...