Gå til innhold

For mye av det gode?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I tvil om dette forholdet blir noe mer. Jeg holder på å miste interessen. Han er på hele tiden. Han legger planer med meg i god tid, og dette resulterer i at venninner som er vant med å komme i siste liten, fort får avslag. Han vil se meg 2-3 dager i uken.

Når vi er sammen, er han tett på meg hele tiden og er overhjelpsom. Skulle handle på vei hjem en dag han fulgte meg, og han ble da med inn i butikken, kommenterte at jeg handlet mye melk osv.  Når jeg spør han på en tilfeldig dag hva han har gjort, er svaret alltid " ikke noe spesielt". Sier jeg at det blir vanskelig å treffe han fordi jeg skal bort til et tidspunkt, skyter han inn " men kan jo rekke å ta en øl da, hvis jeg henter deg"

Selv om han er snill, vet jeg ikke om det er så tiltrekkende at det blir så mye. Det blir litt påtrengende.

Han ringer ca annenhver dag og skriver meldinger titt og ofte

Noen som ser problemet?

Anonymkode: 91ae2...cb8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tvil om dette forholdet blir noe mer. Jeg holder på å miste interessen. Han er på hele tiden. Han legger planer med meg i god tid, og dette resulterer i at venninner som er vant med å komme i siste liten, fort får avslag. Han vil se meg 2-3 dager i uken.

Når vi er sammen, er han tett på meg hele tiden og er overhjelpsom. Skulle handle på vei hjem en dag han fulgte meg, og han ble da med inn i butikken, kommenterte at jeg handlet mye melk osv.  Når jeg spør han på en tilfeldig dag hva han har gjort, er svaret alltid " ikke noe spesielt". Sier jeg at det blir vanskelig å treffe han fordi jeg skal bort til et tidspunkt, skyter han inn " men kan jo rekke å ta en øl da, hvis jeg henter deg"

Selv om han er snill, vet jeg ikke om det er så tiltrekkende at det blir så mye. Det blir litt påtrengende.

Noen som ser problemet?

Han har dessverre ikke skjønt hvordan man skal behandle visse typer kvinner - helst som søppel og totalt ignorere de. Så blir de interessert.  

I dagens blåste verden er vil han bli kalt for "kleggete" fordi han ønsker å møtes et par dager i uken. Han får lære å game spillet og møte deg kun 2 ganger i året. Da blir det bedre, tenker jeg.

Anonymkode: a2cca...22c

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ser absolutt problemet. Hadde følt meg kvelt

Anonymkode: 5949f...825

• Liker 1
Skrevet

Han er ikke tankeleser.snakk med han

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis dere er i et forhold, så må dere lære dere to ting: evne til å inngå kompromiss, og evne til å kommunisere egne behov.

Han har absolutt ingen mulighet til å gi deg litt mer rom, dersom han ikke vet at du trenger det. Du må be om det. Samtidig kan ikke all kontakt skje på dine premisser. Trenger han hyppigere kontakt, så burde du møte ham på halvveien.

Anonymkode: d5ce7...b99

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Luksusproblem

Anonymkode: 031de...d13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men da må du snakke med han og -si- at det kan være litt mye, og at dere f. eks. kan møtes på halvveien som en over foreslår. Man er to i et forhold, man må gi og ta litt. Det kan også være lurt å si at man f. eks. trenger litt vennetid. 

Anonymkode: f4812...880

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et råtips; du kommer til å være på dater'n så og si hele livet ditt. Du kommer nok alltid til å finne noe som i din verden er feil med alle som en.

Anonymkode: 7e4b4...bb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som du egentlig ikke er så interessert her? Ønsker du egenltig å ha kjæreste?

Vil anbefale deg å si noe om det til han hvis du ønsker endring, men syns da ikke det er mye å møtes 2-3 ganger i uken, og er absolutt vant til å ha kontakt hver dag. Noe mye mindre enn det og jeg ville tenkt at personen ikke er så interessert og forholdet ikke er liv laga. Når jeg virelig blir forelsket så vil jeg se vedkommende OFTE. Det betyr ikke at jeg ikke treffer venner og sånt også, men selvfølgelig er jeg mer med kjæresten enn med venner. Ønsker man ikke å bruke tid sammen så er ikke forholdet liv laga for meg. Tenk deg at du kanskje skal bo sammen med vedkommende en gang. Virker ike som du er på vei i den retningen.

Anonymkode: f214a...d40

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ser problemet?

Det jeg har uthevet ser jeg overhodet ikke på som et problem. Du hang deg opp i melka?!😂 og teksting ila dagen og ringing noen ganger i uka er da helt vanlig. 

Mem jeg skjønner med resten at det kan bli litt intenst. Hva med å si at du trenger litt mer rom, ta det litt saktere?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette handler mere om at du egentlig ikke er så interessert i han som du tror. Om dette var en mann som virkelig fikk det til å "gnistre i sikringsskapet " ditt, så hadde du garantert vært med aktiv og  imøtekommende.  Når en er skikkelig forelska og møtes 2-3 ganger i uka,  og prates i tlf annenhver dag , så er det i visse tilfeller forlite det og.  Jeg hadde iallefall satt stor pris på å prates hver dag så lenge det var ferskt og spennende.  

Synes du er litt urettferdig med han.  Han burde hatt en kjæreste som var mere imøtekommende og tillitsfull. Du burde bli flinkere til å sette deg inn i andres følelser og tankesett.  Å tro at kun en sjøl kan sette opp standarden i et forhold som skal gjelde begge to er egoistisk ,og vil aldri holde i lengden.  Har møtt et par sånne menn, og det var håpløst

Anonymkode: bdb3e...f4e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ser problemet?

Spørsmålet er jo om du er interessert tilbake. 

Anonymkode: abd51...855

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Altså, sees 2-3 ganger i uka og prates annenhver dag hadde ikke passet meg. Jeg vil sees så ofte som mulig og snakke daglig i første periode av et forhold. Men vi er alle forskjellige, selv tror jeg du ikke er forelsket i ham. 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg og samboer begynte å treffes i februar, snakket vi daglig fra dag 1, og han ville møtes hver helg. Jeg ble litt overrasket over hvor gira han var på å treffe meg, og usikker på om jeg ville det samme, men jeg falt raskt for han og siden jobben hans og hvor han bodde gjorde det vanskelig å møtes ofte, valgte vi å bare flytte inn sammen etter veldig kort tid. Er veldig lykkelige sammen, og han passer enda på å sikre seg tid med meg, overøser meg med komplimenter, gaver og tjenester. Favorittstundene er likevel når vi ligger på sofaen og glor, kjenner luktene, kyssene og kroppene til hverandre❤

Jeg har møtt andre som er like gode som han, men forskjellen var at jeg ikke passet romantisk sammen med de før mannen min. Mannen min kunne seriøst hengt på meg som borrelås og det hadde ikke gjort noe, vi er kompatible. Høres ut som du ikke passer med din fyr. De man blir betatt av kan nemlig slippe unna med mye rart🙃

Anonymkode: 29b33...e5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Støtter de over her. Du bør stille deg selv spørsmålet om du egentlig er interessert i ham. Innlegget dit er fullt av negative beskrivelser av ham, foruten en "selv om han er snill". Dette er jo ingenting. Det er de aller fleste. Det virker ikke som om det er noe spesielt positivt du ser i akkurat ham. Gjør ham en tjeneste, og la ham gå hvis du er så negativt innstilt til ham.

Anonymkode: c2d08...339

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...