AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Jeg opplever ofte en ganske stor forskjell på priser i apotek, kontra apoteknetthandel. Jeg kan bestille på nett og få det hentet i nærmeste apotek og da til en billigere sum. Noen som vet hvorfor det er slik? Anonymkode: 49d6d...dd5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever ofte en ganske stor forskjell på priser i apotek, kontra apoteknetthandel. Jeg kan bestille på nett og få det hentet i nærmeste apotek og da til en billigere sum. Noen som vet hvorfor det er slik? Anonymkode: 49d6d...dd5 Hvorfor er nettbutikker billigere enn fysiske butikker? Tenk litt, sparer ikke nettbutikker både lagerplass og ett helt ledd i kjeden frem til kunden kjøper? 123apotek.no og Komplettapotek.no er betydelig billigere på mye enn de fysiske apotekene. Slik er dte også med garn, shampoo og en rekke andre produkter i ulike nettbutikker. Anonymkode: 82f6d...531
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Jeg har tenkt. Det jeg lurer på er hvorfor jeg kan hente dette i de fysiske butikkene til nettpriser som er mye lavere enn de opprinnelig er i butikken som jeg henter dette i? Alt jeg har bestilt ligger jo i butikkene og jeg henter det jeg har betalt for på nett der, men ved å bestille gjennom nett blir det mye billigere. Jeg forstår faktisk ikke helt dette. Det er kanskje bare en ekstra tung dag i dag. Anonymkode: 49d6d...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt. Det jeg lurer på er hvorfor jeg kan hente dette i de fysiske butikkene til nettpriser som er mye lavere enn de opprinnelig er i butikken som jeg henter dette i? Alt jeg har bestilt ligger jo i butikkene og jeg henter det jeg har betalt for på nett der, men ved å bestille gjennom nett blir det mye billigere. Jeg forstår faktisk ikke helt dette. Det er kanskje bare en ekstra tung dag i dag. Anonymkode: 49d6d...dd5 Fordi apoteket slipper å ha tingene på innkjøpslisten, i hyllene og å ha fortjeneste på produktene. I tillegg fraktes dine varer sammen med resten av apotekets vanlige vareleveranser. Forstår du virkelig ikke dette? Anonymkode: 82f6d...531
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi apoteket slipper å ha tingene på innkjøpslisten, i hyllene og å ha fortjeneste på produktene. I tillegg fraktes dine varer sammen med resten av apotekets vanlige vareleveranser. Forstår du virkelig ikke dette? Anonymkode: 82f6d...531 Hvorfor var det nødvendig å ta med den siste linjen? Er det sånn du vil møtes når du spør noen om noe? Anonymkode: b21c6...31a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt. Det jeg lurer på er hvorfor jeg kan hente dette i de fysiske butikkene til nettpriser som er mye lavere enn de opprinnelig er i butikken som jeg henter dette i? Alt jeg har bestilt ligger jo i butikkene og jeg henter det jeg har betalt for på nett der, men ved å bestille gjennom nett blir det mye billigere. Jeg forstår faktisk ikke helt dette. Det er kanskje bare en ekstra tung dag i dag. Anonymkode: 49d6d...dd5 Jeg tror rett og slett det er fordi det er priskrig på internett, mens priser i fysiske butikker ikke er utsatt for den samme typen konkurranse. Enig med deg, det er merkelig at man skal få lavere priser fordi man bestiller/betaler på internett og henter varene i apotek en halvtime senere... Anonymkode: 4a7a0...919 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #7 Skrevet 2. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi apoteket slipper å ha tingene på innkjøpslisten, i hyllene og å ha fortjeneste på produktene. I tillegg fraktes dine varer sammen med resten av apotekets vanlige vareleveranser. Forstår du virkelig ikke dette? Anonymkode: 82f6d...531 Man kan bestille og betale på nett også hente det på apoteket en halvtime senere. De på apoteket har bare puttet det i en plastpose for deg. Så produktene er allerede på det fysiske apoteket. Hvorfor er du så frekk? Anonymkode: 2e8a5...1c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå