Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, vi har snakket sammen i over et år møtt hverandre og mye sex. Men han sier helle tiden at han vil møte meg. Men i det siste (sommern) har han ikke møtet opp. Han sier; jeg ble syk 

spør han om han egt vil møte meg og han sier ja helle tiden. Vil egt avslutte kontakt, men syns det er vanskelig .. for meg hadde vært lettere hvis han skrev ; nei, jeg vil ikke møte deg lenger eller at han vil ikke ha mer kontakt. Jeg har vært veldig forelsket i han og han vet det... men han bare skriver at han hadde ønsket jeg var mer freaky i senga.. skjønner ikke hva det betyr . Føler han utnytter meg veldig. Hva tenker dere?

Anonymkode: 0ab04...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lytt til intuisjonen din. Stemmer som regel.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, vi har snakket sammen i over et år møtt hverandre og mye sex. Men han sier helle tiden at han vil møte meg. Men i det siste (sommern) har han ikke møtet opp. Han sier; jeg ble syk 

spør han om han egt vil møte meg og han sier ja helle tiden. Vil egt avslutte kontakt, men syns det er vanskelig .. for meg hadde vært lettere hvis han skrev ; nei, jeg vil ikke møte deg lenger eller at han vil ikke ha mer kontakt. Jeg har vært veldig forelsket i han og han vet det... men han bare skriver at han hadde ønsket jeg var mer freaky i senga.. skjønner ikke hva det betyr . Føler han utnytter meg veldig. Hva tenker dere?

dra på tur sammen, planlegg en tur sammen ut av byen dere bor i, kanskje det kan mersmak for dere begge.

AnonymBruker
Skrevet

Du skrev jo nettopp om dette i en annen tråd. Du fikk mange råd om å kutte han ut der. Hvorfor bare fortsetter du å snakke med han da, når du vet hvordan han er? 

Anonymkode: 068a2...6d1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev jo nettopp om dette i en annen tråd. Du fikk mange råd om å kutte han ut der. Hvorfor bare fortsetter du å snakke med han da, når du vet hvordan han er? 

Anonymkode: 068a2...6d1

Jeg har ikke skrevet det i en annen tråd?

AnonymBruker
Skrevet
På 1.8.2019 den 22.44, AnonymBruker skrev:

.. han bare skriver at han hadde ønsket jeg var mer freaky i senga.. skjønner ikke hva det betyr . 

Han vil ha kinky sex.

Anonymkode: 1566b...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Han prøver å holde deg varm, eller på gress som vi sa i gamle dager, sånn at han alltid har noen å pule når han skulle ønske det.

Det at du har vært eller er veldig forelsket i han er bare et pluss, det gjør han trygg på at han kan ignorere deg og behandle deg som dritt, og fremdeles være trygg på at han alltid kan komme til deg for sex.

Ja, han bruker deg.

Anonymkode: 06d90...bd3

AnonymBruker
Skrevet

Han utnytter deg ikke, når han klart sier at det ikke er helt riktig for han. Han må jo ikke skrive det med blokkbokstaver. Han er ikke fornøyd i senga. Bare du som ikke vil høre etter.

Anonymkode: 2c1ca...106

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han utnytter deg ikke, når han klart sier at det ikke er helt riktig for han. Han må jo ikke skrive det med blokkbokstaver. Han er ikke fornøyd i senga. Bare du som ikke vil høre etter.

Anonymkode: 2c1ca...106

Men han bruker sin kunnskap om at hun egentlig er forelsket i han som et pressmiddel for å få henne til å gjøre som han vil i senga, reinspikka emosjonell utpressing altså.

Er hun hekta på han så gjør hun selvfølgelig alt han ber om, og det vet han.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han bruker sin kunnskap om at hun egentlig er forelsket i han som et pressmiddel for å få henne til å gjøre som han vil i senga, reinspikka emosjonell utpressing altså.

Han gjør ikke det, de møtes jo ikke en gang lenger. Hadde såklart vært bedre å bare avslutte, men hun kan også trekke seg.

Anonymkode: 1566b...fe6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...