AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #21 Skrevet 10. august 2019 3 hours ago, abc123detvardet said: I USA gikk den fra 79.9 år i 2015 til 79.8 år i 2016. Ikke veldig "alarming". Du ser også flere hopp i grafen fra 1980-2016 i alle landene. Det er nok mer alarming enn det: Anonymkode: 7b22f...3cc
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #22 Skrevet 10. august 2019 På 1.8.2019 den 21.21, Fornuftig-mann skrev: Jeg er IKKE overrasket. Jeg har sagt at dette kommer til å skje i sikkert 10 år, men har stort sett blitt avfeid med at forskningen viser at vi blir eldre og eldre, at vi har bedre helse enn før. Personlig mener jeg at vi ikke enda har sett konsekvensene av den vestlige livsstilen vi har hatt de siste 30-40 årene, med mye sukker, salt og umettet fett i maten. Vi bøtter nedpå med sjokolade, potetgull, brus og junkfood, selv i ukedagene. Selv i min barndom husker jeg ingen voksne som gjorde dette i uka. Alle holdt seg til helgene med slikt, både barn og voksne. Som barn var jeg ALDRI på McDonalds eller noen annen junkfood-sjappe. Foreldrene mine hadde tid og kunnskaper nok til å lage ordentlige middager. Det hverken kan, eller har dagens foreldre tid til. Eller de tar seg ikke tid til det. Syns nesten det er barnemishandling når jeg ser små barn sitte på Mc`ern og ha familiemiddag i ukedagene. Enig men sjokolade (mørk) er ikke usunt og har mange helsebringende effekter. Anonymkode: 72c65...546
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #23 Skrevet 10. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gud kan mer enn du og jeg og alle forskere i verden Anonymkode: bec8a...745 Så hvorfor dør ikke alle når de er syttinoe? Ikke uvanlig å bli over nitti i dag. Anonymkode: df70b...a1d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #24 Skrevet 10. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Enig men sjokolade (mørk) er ikke usunt og har mange helsebringende effekter. Anonymkode: 72c65...546 Man kan ikke gomle mørk sjokolade og tro at det er helsebringende. Om det ikke er helseskadelig er det i beste fall nøytralt for noen som ikke har symptomer eller helsetilstander fra før. Selv om noe har noen antioksidanter, som også rødvin har, så slår frukt og grønnsaker både sjokolade og rødvin veldig langt ned i støvlene når det kommer til helsebringende effekter. Det finnes ingen forskning som har sett på reelle effekter på reelle personer og mørk sjokolade, det har man imidlertid gjort med frukt og grønnsaker og sett at det gjør en forskjell. Det at kakao skal ha helsebringende effekter fordi det inneholder sånn og sånn er bare teori. Anonymkode: 7b22f...3cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå