Gå til innhold

Leie profesjonell toastmaster


Ms. Steele

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at det blir mer og mer vanlig å leie inn toastmaster. Vi har ingen selvskrevne kandidater verken innenfor familien eller vennekretsen. Er det noen som har god erfaring med innleie og vil anbefale noen? Ser det er en på vestlandet som er erfaren, men vi bor på østlandet. Tipper det kan være mange, men får lite treff ved søk og ønsker deres erfaringer. 

Blir veldig glad for tips 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 19.8.2019 den 11.11, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen?

Anonymkode: 7a8be...dcd

Vitsen med toastmaster eller vitsen med å leie inn en? Vitsen med å leie inn en er at da får vi en profesjonell som vet hva han driver med. Det skal føles trygt at toastmasteren har kontroll og som i tillegg har en snert av humoristiske innslag. Det er sikkert en selvfølge at alle har en slik i familien eller kjenner noen, men det har ikke vi. Derfor trenger vi å leie inn noen som kan ta denne rollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart man kan det hvis man vil, men blir ikke det ganske upersonlig? Og selv om toastmasteren er en innleid profesjonell, har du sannsynligvis null kontroll over innholdet i talene eller hva resten av gjestene måtte finne på, for den del.

Tror de fleste heller ville ha hatt en litt urutinert kjent person som toastmaster enn en helt ukjent en. Det er neppe noen som forventer at toastmasteren skal være en slags proff programledertype, med mindre det er et gigabryllup med flere hundre gjester.

Og hvis du har sett at det blir mer og mer vanlig, må du jo vite om noen som kan anbefale noen ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide inn toastmaster og han var SÅ flink! Vi kunne slappe helt av på dagen vår og han var helt rå på å holde i gang morsomheter og dra i gang fest-stemning. Har fått mye skryt fra gjestene våre om at han var utrolig flink.
 

Endret av Energi-jenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gifter meg vil jeg kanskje be 1 av 2 av min fars venner som er kjente for å kunne underholde, de er trubadurer på fritiden og har deltatt i flere lokale revyer. Er det ingen slike i lokalmiljøet ditt? 

Anonymkode: dac62...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HELE 9000kr for ca 4timer og en vilt fremmed person på den mest personlige og følelsesladede dagen i livet (i positiv retning), whats the point.. 

Det er vel egentlig mye viktigere å leie god underholdning og gjerne litt karaoke utstyr ;)

Anonymkode: 97c73...61c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 22.30, ti10 skrev:

Det er klart man kan det hvis man vil, men blir ikke det ganske upersonlig? Og selv om toastmasteren er en innleid profesjonell, har du sannsynligvis null kontroll over innholdet i talene eller hva resten av gjestene måtte finne på, for den del.

Tror de fleste heller ville ha hatt en litt urutinert kjent person som toastmaster enn en helt ukjent en. Det er neppe noen som forventer at toastmasteren skal være en slags proff programledertype, med mindre det er et gigabryllup med flere hundre gjester.

Og hvis du har sett at det blir mer og mer vanlig, må du jo vite om noen som kan anbefale noen ..?

Ingen har kontroll over talene uansett, men heller varigheten. Hadde vi hatt en som var naturlig kandidat så ville vi selvfølgelig valgt det. Vi har absolutt ingen som kunne tatt den rollen. Vi ønsker en som har kontroll, som er litt morsom, som også kanskje kan være trubadur og som gjør at vi trygt kan lene oss tilbake og nyte kvelden. Det ville jeg definitivt ikke kunnet gjøre om vi skulle valgt en toastmaster fra vår egen familie/vennekrets. Vi har en og annen som er vittig selvfølgelig, men personene er også dertil ganske så rørete og uryddige av seg og lite strukturerte. 

Ang det at det blir mer vanlig, så er det via nettsider jeg har sett det. Jeg har nå fått en rekke anbefalinger og har faktisk også inngått avtale, men det var etter at jeg skrev i denne tråden første gang. Det vil definitivt ikke bli upersonlig, fordi denne personen vil lære oss å kjenne i mange måneder før bryllupet. Men uansett, takk for alle innspill :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

HELE 9000kr for ca 4timer og en vilt fremmed person på den mest personlige og følelsesladede dagen i livet (i positiv retning), whats the point.. 

Det er vel egentlig mye viktigere å leie god underholdning og gjerne litt karaoke utstyr ;)

Anonymkode: 97c73...61c

Se det som du vil. Tråden skulle handle om hvem som kunne være aktuell som toastmaster, men det kan jeg ikke akkurat se at du bidrar til.

What's the point? Se innlegg ovenfor. Vi har nå fått leid inn en som vet hva han driver med. I tillegg til å være toastmaster med full kontroll, så er han trubadur og Dj i tillegg. Da har vi faktisk leid inn både toastmaster, god underholdning og sangmuligheter i en og samme person ;) Så det trenger ikke være så ille skjønner du selv om han er en "vilt fremmed person". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Energi-jenta skrev:

Vi leide inn toastmaster og han var SÅ flink! Vi kunne slappe helt av på dagen vår og han var helt rå på å holde i gang morsomheter og dra i gang fest-stemning. Har fått mye skryt fra gjestene våre om at han var utrolig flink.
 

Nettopp! Hadde det ikke vært for at vi allerede har bestilt nå så hadde jeg bedt om navnet på han dere hadde! Så flott å høre at dere hadde positive opplevelser :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...