Gå til innhold

Sender blomster på jobben hennes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei forum for all kvinnevisdom!

Jeg lurer på om det er for mye å sende blomster på arbeidsplassen til en jente jeg har møtt. Jeg liker å gjøre ting litt ekstra så istedenfor å sende de hjem så sende de til jobben for å gjøre det kanskje litt ekstra minneverdig. Vi har pratet veldig mye sammen, vært på 3 dater og virkelig funnet tonen. Hun er en tøff dame og ikke sjenert, men jeg er likevel redd for hva blomster på arbeidsplassen hennes signaliserer. Spesielt etter å ha lest ett par andre tråder her inne.

Hva hadde dere følt? Det er ment som en takk for en flott date i går og som en oppmerksomhet til noen som er bra uansett hva utfallet blir mellom oss, men likevel så blir jo blomstene da mottatt foran mange og det blir da litt spørsmål (garantert - jobber mest med jenter på samme alder). Kan nevne at både jeg og hun er voksne i 30 årene. 

Jeg tenker ikke røde roser med ett åpenbart kjærlighetsbudskap. Det er ment som noe morsom for å vise at jeg setter pris på henne. Kanskje sette henne litt ut 😛 

Kan det bli negativt liksom? Har jo hørt at blomster kan aldri slå feil!...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde definitivt ikke likt å få blomster på jobb. Uansett hvor forelsket jeg hadde vært så ville det blitt skikkelig kleint.

Send blomstene hjem til henne istede, det setter hun nok stor pris på.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er kleint..

Anonymkode: 25d03...a7b

• Liker 4
Gjest Nina1975
Skrevet

Ikke gjør det. Jeg hadde ikke likt det, synst det hadde blitt kjempekleint. Send heller hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er flaut og upassende. Hadde IKKE likt det. Pinlig! Hvorfor skal du sende de på jobben og ikke hjem til henne?

Jobben har ikke noe med kjærlighetslivet å gjøre. Respekter privatlivets fred, på jobben får alle innsyn.

Anonymkode: 5550a...503

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Send heller hjem.. ei på jobben fikk blomster på jobben av ei flørt, og det ble den store snakkisen i flere måneder. Og mottakeren ble ganske flau..

Anonymkode: d2681...d5c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten til sjefen gjør det her. Da blir sjefen skikkelig klein og er som regel aldri fornøyd. Kan vel kanskje ha noe med at typen hennes har hvert utro vær gang det sendes blomster. 

Jeg ville ikke likt å få det. Selv om jeg elsker blomster. Send de heller hjem til henne. Mer koselig det. Å sende det på jobb er som å si: "se så perfekt date du har,  se på meg osv".  Har ingenting med å overraske henne. Fokuset blir deg. 

Anonymkode: 7bc24...649

• Liker 5
Skrevet (endret)
13 minutter siden, mann-som-må-lære skrev:

Hei forum for all kvinnevisdom!

Jeg lurer på om det er for mye å sende blomster på arbeidsplassen til en jente jeg har møtt. Jeg liker å gjøre ting litt ekstra så istedenfor å sende de hjem så sende de til jobben for å gjøre det kanskje litt ekstra minneverdig. Vi har pratet veldig mye sammen, vært på 3 dater og virkelig funnet tonen. Hun er en tøff dame og ikke sjenert, men jeg er likevel redd for hva blomster på arbeidsplassen hennes signaliserer. Spesielt etter å ha lest ett par andre tråder her inne.

Hva hadde dere følt? Det er ment som en takk for en flott date i går og som en oppmerksomhet til noen som er bra uansett hva utfallet blir mellom oss, men likevel så blir jo blomstene da mottatt foran mange og det blir da litt spørsmål (garantert - jobber mest med jenter på samme alder). Kan nevne at både jeg og hun er voksne i 30 årene. 

Jeg tenker ikke røde roser med ett åpenbart kjærlighetsbudskap. Det er ment som noe morsom for å vise at jeg setter pris på henne. Kanskje sette henne litt ut 😛 

Kan det bli negativt liksom? Har jo hørt at blomster kan aldri slå feil!...

en ting er at det 100% bedre versjon i handling enn en pinglete sms som 99% av datere gjør, som avvæpner all kjærlighetseventyr. Så mitt bidrag til ditt spørsmål er et rungende ja, i entall. 

Endret av Egenskap
  • Liker 2
Skrevet

Det jeg liker aller best er blomster overrekket personlig. Hvorfor ikke heller ta med en bukett neste gang du er invitert hjem til henne? :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for blomster hjem, men det hadde vært grusomt å få på jobb foran kolleger. Og enda verre foran kunder eller klienter. Send hjem! 

Anonymkode: e7262...374

• Liker 3
Skrevet

Synes det er kjempe koselig at du vil sende blomster.

Hadde satt mest pris på å få dem hjem, men hadde uansett blitt glad.

Enig med @alli634

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne med en gruppe mennesker som kan fremlegge en sang i samme slengen. Etterpå frir på en offentlig arena, hvor man ikke kan si "nei".

Anonymkode: 146c2...17d

AnonymBruker
Skrevet

For at sending blomster på jobb til daten skulle vært oppfattet positivt måtte du flyttet til USA, eller andre land.. 

Her vil jeg tror at de fleste hadde blitt forbannet.

Anonymkode: d4fc2...062

• Liker 2
Skrevet

Det å sende kvinner blomster på jobben fungerer på film, ikke IRL.

Så nei TS, ikke gjør det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var såpass upassende, spesielt etter kun 3 dater, at jeg hadde brutt kontakten. 

Anonymkode: bfe0b...1b3

• Liker 7
Skrevet

Det blir jo for å sette fokus på deg selv? Vise hvor oppmerksom date du er liksom. Så "heldig" hun er. Vel, ikke mange ville syntes det her ihverfall. Det ville blitt pinlig. Og i verste fall lurt på om daten (du) var en type som elsket å markere seg. Send de hjem til henne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei og atter nei! Har fått tilsendt blomster på jobb både fra kjærester og fra en da vi var i en datingfase og det er få ting som er så kleint som det.

Anonymkode: 8fdeb...5f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt det. :) Men basert på folks reaksjoner ville jeg nok sendt de hjem til henne istedet.

Anonymkode: b8698...225

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk besøk på jobb av daten min som hadde med seg blomster en gang. Syns det var flaut, rett foran kollegaene mine og greier. Hadde satt mye mer pris på å få han på døra hjemme

Anonymkode: a7ebd...9b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Himmel og hav! Jeg hadde klikket. Stått i akuttmottak med traumeteam og masse andre rundt meg.... Noe så utrolig dårlig ide.

Anonymkode: b3623...7fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...