Gå til innhold

Hvor mye alkohol ca tåler dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Halvliter sprit og en sixpack bruker å få meg i gang. Eventuelt tre flasker vin eller 12-18 øl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært helt full, så vet ikke. Etter et halvt glass med en drink blir jeg alltid så sinnsykt dårlig; svimmel, kvalmen, vondt i hodet. Aå jeg drikker sjeldent, forstår ikke at folk oppsøker denne følelsen, det er jo helt grusomt. 

Anonymkode: c3f02...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri vært helt full, så vet ikke. Etter et halvt glass med en drink blir jeg alltid så sinnsykt dårlig; svimmel, kvalmen, vondt i hodet. Aå jeg drikker sjeldent, forstår ikke at folk oppsøker denne følelsen, det er jo helt grusomt. 

Anonymkode: c3f02...a92

For deg. Men du skjønner vel at din opplevelse av alkohol ikke er vanlig hos folk flest?

Anonymkode: d8145...970

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sliten&kjørt52 skrev:

Hørtes billig ut da- men også ganske skummelt. ...

Vær forsiktig, -plz. ...

a.

Sist jeg var ute på byen var i 2017 :) 
Trenger ikke alkohol, kan hende jeg tar en liten enhet blant venner, eller en helg, men sist jeg kjøpte var desember 2018 og de 4 ciderene jeg kjøpte inn, varte til April i år :fnise:  
Drikker sjeldent nå :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For deg. Men du skjønner vel at din opplevelse av alkohol ikke er vanlig hos folk flest?

Anonymkode: d8145...970

Kan kun gå ut i fra hva jeg føler, så aner ikke hva andre opplever. Har hatt flere som sier de tvinger i seg alkohol, da de synes det smaker piss, men de vil bli fulle. Så hvem vet hva folk utsetter seg for.

Anonymkode: c3f02...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Chizue skrev:

sist jeg kjøpte var desember 2018 og de 4 ciderene jeg kjøpte inn, varte til April i år :fnise:  

😏 DET høres ut som er innafor ... :opplyser:

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 halvlitere (da mener jeg faktiske halvlitre, og ikke de stusselige 0.4 greiene) samt et par drinker (evt. halvliter nr. 7) går garantert fint. Mer enn det kan gå begge veier. 

Endret av FrankDrebin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr...

Vær forsiktig i utlandet, - Skikkelig drit å havne på innsia, noen plasser. -Spania er  ikke ¨god jul¨. ...

Hørt att Statene ikke er optimal. ...

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 15-20 år siden: 8-9 øl eller 1-2 flasker vin. Nå (over 40): Ca 1-2 glass vin / 2 øl 😄

Anonymkode: d2f5a...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg har spist, tåler jeg mer enn 2 flasker vin på en kveld før jeg blir ubehagelig - både overfor meg selv og andre. 

 

Anonymkode: a69da...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 glass stopper jeg på hvis jeg er lur. Da føler meg full og hvis formen ikke er på topp så blir jeg porselens-gud dårlig av det. Savner gode gamle dager da jeg tålte en flaske alene, eller kunne drikke drinker på byen. Er ikke noe gøy å være så billig i drift og ikke åpne en flaske vin fredag kveld fordi jeg vet at jeg ender opp med å helle ut flere glass:( 

Anonymkode: 031b7...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...