Gå til innhold

Røyking på fotballcup for barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere, så en foreldre som tok seg en røyk mens han så barnet spille fotball, det var ingen som sa noe. Men er dette innafor, eller burde han gå vekk fra banen og hvorfor reagerte ingen?

Anonymkode: 646c8...5ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det plaget deg så mye så hvorfor reagerte ikke du selv da?

Anonymkode: 19ee3...f96

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Alle vet at idrettsforbundene ikke tillater røyk og alkohol på sine arena. Respektløst og ikke respektere dette. Rett og slett flaut å gjøre dette og er overrasket at ingen va personen stumpe sigaretten. 

Anonymkode: 518fe...374

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke reagert - selv om det er blitt noe uvanlig i det siste.

Det må være toleranse for ulike folk og livsstiler.

Anonymkode: 1ff9e...7fb

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

På de fleste anlegg / baner er det vel skilt om at det er forbudt å røyke? Jeg syns ikke røyking på slike steder er greit men er usikker på om jeg hadde tatt konfrontasjonen 

Anonymkode: 2a0f4...b0b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet at idrettsforbundene ikke tillater røyk og alkohol på sine arena. Respektløst og ikke respektere dette. Rett og slett flaut å gjøre dette og er overrasket at ingen va personen stumpe sigaretten. 

Nei "alle" vet ikke det. Jeg visste det ikke, og da er det kanskje mulig at flere andre også ikke er klar over det...? 

• Liker 9
Skrevet

Så lenge det ikke var skiltet om at røyking var forbudt, så er det vel ingenting å reagere på.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

jeg ble overraskende glad over en så snerpete tråd! 

Jeg synes det er fantastisk at verden har blitt så røykfri, at vi til og med reagerer på de som røyker ute. At de røyker på feil plass, ute :)  

men jeg hadde ikke tatt på meg oppgaven med å irettesette et voksent menneske for uterøyking på feil uteplass. Jeg er heller glad for alle de andre, som respekterer oss som plages av røyking rundt oss. 

Anonymkode: e4b2a...b5b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg ble overraskende glad over en så snerpete tråd! 

Jeg synes det er fantastisk at verden har blitt så røykfri, at vi til og med reagerer på de som røyker ute. At de røyker på feil plass, ute :)  

men jeg hadde ikke tatt på meg oppgaven med å irettesette et voksent menneske for uterøyking på feil uteplass. Jeg er heller glad for alle de andre, som respekterer oss som plages av røyking rundt oss. 

Anonymkode: e4b2a...b5b

Snerpete ? Var bare ett spørsmål om hva folk mente om dette. Kan ikke se noe snerpete, med det.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snerpete ? Var bare ett spørsmål om hva folk mente om dette. Kan ikke se noe snerpete, med det.

Man leter rimelig heftig etter feil hos andre hvis dette var en «big deal»

Anonymkode: a2c2a...2d1

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Nerine_ skrev:

Nei "alle" vet ikke det. Jeg visste det ikke, og da er det kanskje mulig at flere andre også ikke er klar over det...? 

Da antar jeg du ikke har barn som driver med idrett siden du ikke har satt deg inn i hva idrettsforbundet står for og dens verdier? HI sier at dette var en forelder så da er det virkelig latskap om den ikke visste dette. En oppfører seg etter hvor man befinner seg, rett og slett. Annet er bare sløvt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker selv, men på alle arrangementer med barn går vekk fra området, det kalles sund fornuft!

Anonymkode: 457a9...4dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Røyking, barn  og idrett hører ikke sammen.

• Liker 3
Skrevet

Da antar jeg du ikke har barn som driver med idrett siden du ikke har satt deg inn i hva idrettsforbundet står for og dens verdier? HI sier at dette var en forelder så da er det virkelig latskap om den ikke visste dette. En oppfører seg etter hvor man befinner seg, rett og slett. Annet er bare sløvt

Jo, skal ærlig innrømme at jeg ikke har satt meg inn i idrettsforbundets alle mulige regler og verdier. Har heller aldri hørt noe snakk om dette med røyking. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han gitt ungen røyk i pausa så ville jeg reagert. Det gjorde han ikke, han brøt ingen lover, og jeg hadde ikke reagert. Det var sikkert ikke så tjukt av folk at de som ble krenket ikke kunne flytte seg litt unna. 

Anonymkode: 3a1e1...7ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Røyking, barn  og idrett hører ikke sammen.

Å leve, det er dritfarlig, og man kommer garantert til å dø av det 🤭🤣

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å leve, det er dritfarlig, og man kommer garantert til å dø av det 🤭🤣

🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han gitt ungen røyk i pausa så ville jeg reagert. Det gjorde han ikke, han brøt ingen lover, og jeg hadde ikke reagert. Det var sikkert ikke så tjukt av folk at de som ble krenket ikke kunne flytte seg litt unna. 

Anonymkode: 3a1e1...7ee

Det er røyking forbudt på hele området.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk gjør det, de leter og leter :)

Anonymkode: e5be7...be4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro alle dere som svarer er røykere, siden dere ble så provosert og krenket, over at jeg ikke liker at noen røyker på et idrettsanlegg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...