AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #1 Skrevet 1. august 2019 Jeg og gubben har sex hver dag, i blant to ganger om dagen om det passer seg sånn. Jeg kommer lett og mye, i tillegg så fingrer jeg hver dag og kommer lett og mye. Er jeg avhengig? Anonymkode: 6bc12...793 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 Nei, du har bare høy sexlyst 😊 Anonymkode: 9ed57...658 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Bør jeg roe det ned? Syns det er mye selv også å gå å være når hele tiden. Bare jeg og gubben gjør noe sammen (hobby) så ser jeg etter muligheter til å ha sex. Anonymkode: 6bc12...793
Kallis92 Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Om du er normal ellers så er det helt greit. Høyt sex eller lax sex nivå er helt greit
Gjest Alterego666 Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør jeg roe det ned? Syns det er mye selv også å gå å være når hele tiden. Bare jeg og gubben gjør noe sammen (hobby) så ser jeg etter muligheter til å ha sex. Anonymkode: 6bc12...793 Har det hendt at du har gjort åpenbart dårlige eller skadelige valg for å oppnå sex? Stjeler sexen tid fra aktiviteter du må prioritere? Hvis ikke kan du bare slappe av og nyte. Du er i grønn sone. Du føler kanskje et snev av skam fordi du opplever at du er utenfor konvensjonen for hvordan en kvinne skal oppføre seg?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #7 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, Alterego666 skrev: Har det hendt at du har gjort åpenbart dårlige eller skadelige valg for å oppnå sex? Stjeler sexen tid fra aktiviteter du må prioritere? Hvis ikke kan du bare slappe av og nyte. Du er i grønn sone. Du føler kanskje et snev av skam fordi du opplever at du er utenfor konvensjonen for hvordan en kvinne skal oppføre seg? Føler litt på at jeg ikke kan bremse det litt, samboer er redd for å ikke kunne gi nok. Egentlig får jeg ikke lov til å onanere for jeg skal vente på han. Men i blant så er jeg for kåt . Anonymkode: 6bc12...793
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #8 Skrevet 1. august 2019 Også allerede på fødestua, dagen etter at barnet mitt kom så var jeg kåt på sex. Tross smerter og alt. Klarte å vente ca 3 uker.. Anonymkode: 6bc12...793
Gjest Alterego666 Skrevet 1. august 2019 #9 Skrevet 1. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Også allerede på fødestua, dagen etter at barnet mitt kom så var jeg kåt på sex. Tross smerter og alt. Klarte å vente ca 3 uker.. Anonymkode: 6bc12...793 Jeg har hatt sex tidligere enn det, på morens initiativ.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #10 Skrevet 1. august 2019 Hadde samme problem som ts, men etter at jeg var på et sexavvenningskurs så hjalp det og jeg klarte å tenke mindre på sex. Anonymkode: de39b...9b4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #11 Skrevet 1. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler litt på at jeg ikke kan bremse det litt, samboer er redd for å ikke kunne gi nok. Egentlig får jeg ikke lov til å onanere for jeg skal vente på han. Men i blant så er jeg for kåt . Anonymkode: 6bc12...793 På grensen tenker jeg. Har du gjentatte ganger misbrukt sex, altså havnet i situasjoner som er uforsvarlig når det gjelder sex? Eller kompenserer du tomrom og uro ved å ha sex? Anonymkode: 0ef5d...c0a
Gjest Familytree Skrevet 1. august 2019 #12 Skrevet 1. august 2019 Hvis du kan tilbringe uker uten sex, er du ikke avhengig. Nymfomani er en sykdom
MuffinStud Skrevet 2. august 2019 #13 Skrevet 2. august 2019 Mengden sex er ikke det eneste kriteriet. Går det ut over din evne til å fungere normalt? Er du i fare for å ta egenmeldingsdager fra jobben for å få deg noe? Ender du opp med å ligge med folk du ikke liker å ligge med fordi de var de eneste tilgjengelige?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #14 Skrevet 2. august 2019 Hadde du vært sexavhengig så hadde du hatt sex med alt mulig av folk hele tiden og ikke tatt hensyn til mannen din. Så synes ikke det høres ut som at du er sexavhengig. Anonymkode: 77110...6bb
Bamseklemmer Skrevet 3. august 2019 #15 Skrevet 3. august 2019 På 1.8.2019 den 12.47, AnonymBruker skrev: Føler litt på at jeg ikke kan bremse det litt, samboer er redd for å ikke kunne gi nok. Egentlig får jeg ikke lov til å onanere for jeg skal vente på han. Men i blant så er jeg for kåt . I mine øyne er du min store drøm, det er bare så hærlig å se kvinner som må ty til onanering for å dempe sin kåthet🤫 Hvis samboeren er redd for å ikke gi nok, bør han så absolutt la deg få onanere så mye du vil, såfremt du ikke maser på sex hele tiden. En liten samtale mellom dere om dette lille problemet, så får dere et langt og godt sexliv❤️ At du er avhengig å få ut orgasmer synes jeg er et sunnhetstegn! Så ikke brems onaneringen din, du blir verken mer eller mindre kåt av det. Ingen i verden klarer å stoppe din kåthet, det er vår guds gave, så bare nyt den med god samvittighet😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå