Gå til innhold

Forelska i hun jeg bor med. Hva nå??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg deler leilighet med en venninne. Vi ble kjent på studiet bare noen måneder før vi flyttet sammen så kjente hverandre ikke så godt. Denne sommeren har det vært mye bare oss to (fordi begges omgangskrets har vært avgårde på ferie) og vi har klaffet veldig og blitt veldig nære. Men så har jeg faktisk greid å bli forelska. Jeg tenker på henne hele tiden og blir fysisk kvalm når hun har besøk av kompisen sin eller når hun snakker om menn.

Så det store dilemmaet her er jo om jeg kan legge kortene på bordet. Jeg har ingen indikasjoner på at hun føler noe for meg eller er åpen for en annen kvinne i det hele tatt, så jeg har ikke forhåpninger nom noe forhold. Men det er helt jævlig å sitte inne med og jeg vet ikke om jeg kan fortsette å bo her sånn som det er nå. Hva tenker dere?

Anonymkode: 97829...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du vet at hun er hetro og overhode ikke på bølgelengd tenker jeg at du må være varsom fordi det er stor risiko for at du ender opp uten henne i livet ditt på noen måte om du sier noe. Bruk tid på å kjenne etter hva som er viktig for deg og om du kanskje er heldigere med henne som venn enn som kjæreste tross alt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom hun er heterofil så er nok det beste for deg å flytte vekk fra henne, da det er vanskelig å kvele en forelskelse når man omgås med vedkommende jevnlig. 

Og da er det ho heller ikke noe vits i å si noe. Men hvis du føler hun fortjener en forklaring for hvorfor du kutter kontakten så er det jo bare å sette seg ned med henne og fortelle at du vurderer å flytte, og når hun spør hvorfor så kan du fortelle at du er litt forelska i henne, og at du vet at hun er heterofil og det ikke er noe håp, og at du behøver litt avstand.

Anonymkode: da7c9...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at så mange lesbiske kan forelske seg i heterofile damer. de tenner på menn,og det er turn-off. 

Anonymkode: 9f025...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skjønner ikke at så mange lesbiske kan forelske seg i heterofile damer. de tenner på menn,og det er turn-off. 

Anonymkode: 

På 1.8.2019 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Jeg deler leilighet med en venninne. Vi ble kjent på studiet bare noen måneder før vi flyttet sammen så kjente hverandre ikke så godt. Denne sommeren har det vært mye bare oss to (fordi begges omgangskrets har vært avgårde på ferie) og vi har klaffet veldig og blitt veldig nære. Men så har jeg faktisk greid å bli forelska. Jeg tenker på henne hele tiden og blir fysisk kvalm når hun har besøk av kompisen sin eller når hun snakker om menn.

Så det store dilemmaet her er jo om jeg kan legge kortene på bordet. Jeg har ingen indikasjoner på at hun føler noe for meg eller er åpen for en annen kvinne i det hele tatt, så jeg har ikke forhåpninger nom noe forhold. Men det er helt jævlig å sitte inne med og jeg vet ikke om jeg kan fortsette å bo her sånn som det er nå. Hva tenker dere?

Anonymkode: 97829...2fb

Jeg må desverre si at oddsen er veldig stor for at det ikke funker for henne å være romkamerat etter dette. 

Samtidig vet du ikke helt sikkert om du ikke har spurt. Men spør du kan du miste henne som venn. 

 

Anonymkode: b0a31...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bare ordne til alt slik at du kan flytte raskt før du forteller henne om det hvis det skulle skjære seg. Noe det mest sannsynlig gjør. 

Anonymkode: d4263...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil flyttet ut og så fortalt det. 

Anonymkode: 118c0...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...