Gå til innhold

Skyver jeg han vekk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Long story short: 

Jeg matchet med en fyr på tinder for nøyaktig 15 dager siden. Han er 38 og jeg er 28. Jeg har barn, han har ingen. Han ønsker seg. Han er veldig familiekjær - tilbringer mye tid med søsken og deres barn. Har vært i et 9 år langt forhold. Bor et stykke unna meg, så vi må ta fly for å treffes. Men han har sagt to ganger at han er villig til å flytte på seg, og vil at jeg skal vite det selv om det er en senere avgjørelse selvsagt. 

Jeg har vært i et forhold med psykisk mishandling i fire år. Og den forrige mannen jeg datet var 35 år, men drev på med rus og andre snuskerier bak min rygg.. Egentlig en snill mann, men hadde mange psykiske problemer, så jeg ble påvirket negativt av han også. Fikk meg til å føle meg verdiløs og ubetydelig over en periode på ett år. Har brutt all kontakt med han. 

Så er det denne mannen fra tinder da. Han skriver til meg flere ganger daglig og har gjort dette helt siden vi matchet. Han vil betale flybilletten min og planen er at jeg skal til han 23. august. Vi svarer hverandre etter kort tid på melding - litt ut fra hvor opptatte vi er. Men går aldri mer enn et par to-tre timer fra vi får melding til vi svarer. 

I går sendte jeg melding kl 19.30 og spurte om han hadde hatt en fin dag. Han svarte ikke før kl 11 i dag, og skrev at han sovnet tidlig. Tror vanlige folk på sånn? Han legger seg vanligvis i 23-tiden og er stort sett tidlig oppe.

Jeg har trust issues herfra til helvete, så mine følelser når det kommer til slikt kan man aldri stole på. Jeg stoler dessverre ikke på noen, og tenker alltid det verste om den jeg dater. Er redd for å bli forelsket og er redd for å bli såret.

Noen som har vært i samme situasjon og som har noen tips? Før jeg ødelegger dette..  I mitt dumme hode var han på date i går.. Eller hadde en ONS. 

Jeg sovnet kl 20 kvelden før.. Kan jeg - kan vel han og?

Anonymkode: 52601...beb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt..

Anonymkode: 52601...beb

AnonymBruker
Skrevet

Han kan ha hatt ONS, vært på date, sittet på do hele kvelden og natta med diaré men vil ikke si det. ELLER han gjorde som han sa, sovnet tidlig.

Poenget er, at du vet ikke. Men skal dette være liv laget så må du bare stole på han. Og jeg VET det er ikke like lett alltid. Ha litt is i magen, ha det morro, tenk at dette kan bli noe fint. Men samtidig husk at du kjenner han ikke enda. Betyr ikke at du skal mistro han, men hold litt tilbake.

Har du forresten fått hjelp for dine tidligere opplevelser? Det kan ikke være enkelt, men de fleste menn er jo ikke sånn.

Anonymkode: 2476d...8a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han kan ha sovnet på sofaen, våknet seint på kvelden. Så ville han ikke sende deg melding da fordi han ikke ville vekke deg. Jeg kan duppe av på sofaen i 3-4 timer hvis jeg er skikkelig sliten. 

Anonymkode: 0f4a4...ef4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig sene svar behøver ikke å bety noe når det skjer i blant, så man bør gi den potensielle partneren rom og tillit, så lenge dette ikke er noe som alltid skjer. De fleste har dager de er ekstra slitne eller en og annen dårlig dag på annen måte, eller er forhindret fra å svare av ulike grunner. Men klart, hvis man konsekvent får veldig sene svar der man opplever at h*n aldri svarer før f. eks. dagen etter så kan det være et tegn på at h*n ikke er like interessert. Jeg sier "kan", for det kommer helt an på hvordan vedkommende har vært før, enkelte er bare utrolig sløve på å svare på meldinger uansett. Så kommer det jo selvfølgelig an på hva man har behov for av kommunikasjon selv også. 

Anonymkode: 625cc...a8f

AnonymBruker
Skrevet

Han vil betale flybiletten din. Det er et rødt flagg.  

Anonymkode: 21844...384

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der virker ikke som en sunn start på en relasjon i det hele tatt. Helt ærlig virker det som en utrolig dårlig idé å velge en 10 år eldre kar som bor en flyreise unna når du er skada av menn fra før og har problemer med å stole på noen. Det er mye vanskeligere å bli trygg på noen med stor avstand i mellom, og en singel mann på 38 er gjerne singel av én grunn på den alderen. Ikke at det ikke finnes noen normale på rundt 40 som er singel, men der er flere av kaliberet til din eks i den gruppen, en det er om du leter blant menn på din egen alder. 

Hva med å heller prøve finne en kar på din egen alder som bor der du selv bor? Når du blir utrygg allerede etter 15 dager på et menneske du ikke engang har truffet fordi han ikke svarte på én melding før dagen etter lover ikke dette spesielt bra. (Tvilsomt at han sovnet 19.30 og våknet 11, men hvorfor skal han stresse med å svare et menneske han har kjent i 2 uker?)

Anonymkode: de9a1...7bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt mulig kan hende. Han kan også ha sex med andre, og tekste deg både før og etter. Eller sove litt ekstra ei varm natt.

Anonymkode: 6fe1e...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...