AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Hei jeg er en jente på 23 år . Her om dagen når jeg skulle legge meg så kjente jeg i det høyere brystet at det var vondt å ligge på og har vondt i det brystet. Jeg prøvde og kjenne Etter og føler at jeg kjenner kul . Og ikke på det andre brystet. Burde jeg være beskymret? Har akkurat begynt på p piller som heter microgynon som jeg har gått på i litt over en måned? Kan det ha noe og si ? Burde jeg gå til lege ? Er i utlandet nå og må vel vente til å dra til lege til jeg kommer hjem Setter stor pris på svar Anonymkode: f4515...74b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Helt normalt å kjenne klumper og kuler. Spesielt i fertil alder. Du nevner p-piller og smerter. Det er ofte så brystkjertlene utvider seg utover menstruasjonsyklus og spesielt på p-piller der det blir tilført ekstra hormoner. Ømhet og smerter er SJELDENT noe med kreft å gjøre. Uansett skal alltid forandringer sjekkes som føre var-prinsippet. Men er 99.9 % sikker at det du kjenner er helt normalt Anonymkode: 8fb93...2b2 1
petterm Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 (endret) Dessuten er vel ikke 23 år typisk risikoalder for brystkreft, men som ab over sier, greit å få det sjekket når du kommer hjem. Endret 31. juli 2019 av petterm Stavefeil
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 "klumper" er sånn sett vanlig, men dra heller til legen én gang for mye Anonymkode: 4d227...776
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå