Gå til innhold

Andre som ikke har knekt vennekoden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen venner egentlig. Eller. Jeg har 1. Vi er introverte og sees sjeldent men snakker en del. Vi er gode venner. Men thats it. 

Føler jeg lurer alle rundt meg. Jeg har kjæreste, barn og alt det der. Men jeg har ingen å være med eller andre enn den ene venninna å ringe. 

På Facebook gratulerer 100folk meg med dagen- føles nesten mer ensomt. 

Jeg får masse likes på profilbilder, men har ingen å snakke med. 

Jeg er litt sjenert og liker ikke støy, men jeg er alltid folks reservevenn. Jeg blir aldri invitert på noe, og har nesten aldri besøk. 

Sitter og planlegger bryllup nå, og ser at utenom min lille familie har jeg en venn å invitere. Det er litt stusselig. 

Er det flere her som liksom aldri har greid å få ekte venner? Jeg blir lett kjent med folk men det dabber av liksom. Jeg trenger ingen vennegjeng på 20stk men ser jo f.eks på snapchat at jeg går glipp av noe. 

Familien min tror jo jeg er superpoppis, og skulle man dømme ut fra SoMe så er jeg jo det.. 

Anonymkode: 223ba...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som det er veldig mange som sliter med dette. Vi har fått smartphonen og internett så, så selv om jeg er med folk jeg kjenner så sitter vi mye og ser i skjermen. 

Anonymkode: eb120...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som det er veldig mange som sliter med dette. Vi har fått smartphonen og internett så, så selv om jeg er med folk jeg kjenner så sitter vi mye og ser i skjermen. 

Anonymkode: eb120...ef4

Ja, men var sånn for meg før disse telefonene også. Går jo helt greit men merker at det er nesten litt pinlig å ikke ha venner. 

Hadde jeg ikke hatt barn og samboer hadde nok ingen merka om jeg lå død i flere uker og det er litt sykt

Anonymkode: 223ba...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...