Gå til innhold

Vatikanet med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal til Roma i høstferien, og en kollega nevnte at det er så dyrt å se severdighetene der, spesielt Vatikanet.

Da lurer jeg på, dere som har vært der med barn (går på mellomtrinnet), har dere bestilt billetter til Vatikanet og andre severdigheter på forhånd, eller bare stått i kø og slik spart penger? Eller er det bedre å bestille billetter til feks Vatikanet hvor jeg har lest det kan være langt køer?

Anonymkode: daa03...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye penger er det snakk om at dere kan spare på å ikke kjøpe på forhånd? Køen til Vatikanet kan være virkelig lang og det er ikke skygge på varme dager. Hadde aldri gjort det med barn (eller meg selv). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er barna så store at de forstår engelsk? Bestill billetter til Vatikanmuseet på forhånd, med guide, om dere tenker å FP med dere det. Kø til Peterskirken varierer, på vanlige dager er det som regel greit å komme seg dit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ashera skrev:

Er barna så store at de forstår engelsk? Bestill billetter til Vatikanmuseet på forhånd, med guide, om dere tenker å FP med dere det. Kø til Peterskirken varierer, på vanlige dager er det som regel greit å komme seg dit.

Vi tenker å dra på en ukedag, så håper det hjelper. Barna snakker engelsk ja, guide er en god ide.

Anonymkode: daa03...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi tenker å dra på en ukedag, så håper det hjelper. Barna snakker engelsk ja, guide er en god ide.

Anonymkode: daa03...7c2

Stor suksess hos våre tenåringer. Gjorde det samme på Colosseum. Var SÅ verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...