Gå til innhold

Redd jeg skal begå lovbrudd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd jeg skal begå lovbrudd. Grunnen til at jeg tenker slik, er fordi jeg er impulsiv, og klarer ikke å tenke logisk når jeg er trist.

Jeg har også et stort behov for oppmerksomhet, og derfor er jeg veldig redd at jeg en dag kommer til å gjøre noe dumt. Jeg vil også presisere at jeg kommer aldri til å begå lovbrudd, men at det er slitsomt å tenke slik.

Har dere tips og råd til meg? Det er veldig slitsomt å ha det sånn 😟

Anonymkode: 50702...19a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd jeg skal begå lovbrudd. Grunnen til at jeg tenker slik, er fordi jeg er impulsiv, og klarer ikke å tenke logisk når jeg er trist.

Jeg har også et stort behov for oppmerksomhet, og derfor er jeg veldig redd at jeg en dag kommer til å gjøre noe dumt. Jeg vil også presisere at jeg kommer aldri til å begå lovbrudd, men at det er slitsomt å tenke slik.

Har dere tips og råd til meg? Det er veldig slitsomt å ha det sånn 😟

Anonymkode: 50702...19a

Psykolog, alle har tanker, men du er nok mer redd dine. D vil nok psykolog forklare. Du er ikke alene om slike tanker, men du vet jo at d ikke skjer og det er d viktige. 

Anonymkode: edfe5...6a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type lovbrudd? Jeg skjønner hva du mener. Jeg utredes for adhd og tilleggsdiagnoser nå, jeg ble sendt på psykosesjekk også for jeg har en del trekk men oppfyller ikke kravene for å få psykosediagnosen. 

Men jeg har vært plaget med å føle meg forfulgt, og fått forestillinger om at jeg har gjort mye jeg egentlig ikke har gjort. Til og med fått akyldfølelse for ting andre har gjort. 

Jeg har de siste mnd opplevd raserisanfall på den måten at jeg har knust egne dyre ting. Tingen var så gammel at det var på tide med ny, men noen kan kanskje ta det ut på andre? Ta det på alvor før det skjer noe....

Anonymkode: 547d9...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...