Gå til innhold

BH90210


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så mye Botox og dritt de har ødelagt ansiktene sine med! 😮

Anonymkode: 0fd23...238

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Så mye Botox og dritt de har ødelagt ansiktene sine med! 😮

Anonymkode: 0fd23...238

Men har de som spiller Kelly og Andrea noe særlig av det da? Ser for meg at Kelly kanskje har noe i panna, men ikke at de kan ha noe av det ellers, de to?

Anonymkode: 99076...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, thejohan said:

Jeg gleder meg!! 

Det mener du på grunn av???????????

Anonymkode: 99076...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er visstnok dagen for den første episoden i den nye delen av serien. Noen som har peiling på hvordan man får streamet det fra Norge?

Anonymkode: 99076...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag er visstnok dagen for den første episoden i den nye delen av serien. Noen som har peiling på hvordan man får streamet det fra Norge?

Anonymkode: 99076...ff3

Tv2 sumo skal sende det. Starter 08.08, altså i dag. 

Anonymkode: fc52a...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tv2 sumo skal sende det. Starter 08.08, altså i dag. 

Anonymkode: fc52a...a87

Jeg finner ingenting inne på sumo plutselig...?  

Anonymkode: 80fac...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner ingenting inne på sumo plutselig...?  

Anonymkode: 80fac...828

Den legges ut kl 21 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes mye av det var morsomt. Mye av det var nostalgisk. Husker tilbake til egge-episoden der de måtte finne ut hvor festen var.. Det eneste minuset var kanskje at de overdrev alt med Tori så mye, men når hun er den som visstnok kom opp med idéen til serien, så må det kanskje bli slik? Alle som har fulgt med i sladrepressen i årenes løp har jo også fått med seg at de har vært fattige. Synes jeg husker å ha lest at foreldrene måtte kjøpe mat for dem en periode, at det var svært lite, og kun det de måtte klare seg med da.

Anonymkode: 99076...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva synes dere om episode 2 da?Jeg synes det skuffer litt. Det blir så mye metainformasjon.

Noen få replikker er morsomme, men ikke mange.

Donna har fått utrolig mange ting inn i ansiktet sitt. Det ser virkelig ikke pent ut.

Litt morbid med de dukkene på slutten av denne episoden. Litt spent på fortsettelsen.

Er det regissøren som har feila her?

Anonymkode: 99076...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det ikke lever opp til de forventningene jeg hadde. Det blir mer en dokumentar-vinkling enn noe annet. Så for meg at vi på en måte fikk vite hva karakterene i serien gjorde når de ble virkelig voksen. Vi har allerede en annen serie, 90210, som både kelly og tori gjestespilte i. Ene karakteren var vel halvsøster til karakteren til kelly, om jeg ikke husker helt feil. Datteren til Andrea hadde jo en bitteliten birolle helt i starten. Hvorfor ikke jobbe seg mer opp mot det, enn å vinkle det til en "dokumentar"? 

Anonymkode: fb2a8...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/17/2019 at 10:34 PM, AnonymBruker said:

Synes det ikke lever opp til de forventningene jeg hadde. Det blir mer en dokumentar-vinkling enn noe annet. Så for meg at vi på en måte fikk vite hva karakterene i serien gjorde når de ble virkelig voksen. Vi har allerede en annen serie, 90210, som både kelly og tori gjestespilte i. Ene karakteren var vel halvsøster til karakteren til kelly, om jeg ikke husker helt feil. Datteren til Andrea hadde jo en bitteliten birolle helt i starten. Hvorfor ikke jobbe seg mer opp mot det, enn å vinkle det til en "dokumentar"? 

Anonymkode: fb2a8...400

Helt enig med deg!

Anonymkode: 99076...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...