Gå til innhold

Underliv krise/Time bestiling?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, Jeg har utrolig sterke mensen smerter og har uregelmessig menstrasjon syklus valigvis ligger jeg på 26-28 dager men de to siste mnd. Har jeg hatt en syklus på 38-43. Jeg har en tykk mørk nesten svart masse som er veldig uvanlig. Har også vondt når jeg har samleie er bekymret på hva det kan vare 🙈 Jeg for ikke lege time før om 7 dager, lurer på om jeg kan ringe til gynekologen på sykehuset og få time der isteden for å vente på legen min som er på ferie. Kan man gjøre det? 

Anonymkode: 27718...502

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke time på sykehuset uten henvising fra lege. Men du kan bestille time hos gynekolog privat, både Volvat og Aleris har gynekologer der man kan få time på dagen eller neste dag. 

Anonymkode: 5adfb...f2e

• Liker 1
Skrevet

Du må ha rekvisisjon fra fastlege for å komme til gynekolog på sykehus. Du kan jo ringe Aleris eller annen privatklinikk, der pleier det å være kort ventetid.

Skrevet

Kan høres ut som endometriose? Dra til legevakten siden det er såpass ille, for å komme til gynekolog på sykehuset må du ha henvisning fra lege, og det kan ta lang tid. Lykke til! Har hatt sterke menssmerter selv, vet hvor ille det er😕

du kan evt dra til privat gynekolog, men det koster en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...