Gå til innhold

Hundebokser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Noen som har prøvd hundebokser og som har noen erfaringer å dele? Som flinkbisk, doggybox og slikt?

Anonymkode: 18e27...15f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

ALDRI bruk disse. Du vet ikke hva folk finner på gjøre. Slå og sparke i dem og hunden kan bli sterkt traumatisert. Hunden har det best hjemme

Anonymkode: 4a3c8...ee5

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd FlinkBisk og en annen jeg ikke  husker navnet på, siden jeg fikk første boks gratis mot porto.

Flott med prøvepakke, men ikke noe jeg hadde brukt penger på. Greit utvalg av leker og godis, men lekene holdt særdeles kort her i huset, og jeg er litt sær på godis (vil helst gi rent kjøtt/lite korn). Litt andre produkter som hundeposer og børster mm, men her foretrekker jeg også å velge ut i butikk og få den kvaliteten jeg vil ha. 

Så ikke noe for oss, men sikkert bra for andre.  

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALDRI bruk disse. Du vet ikke hva folk finner på gjøre. Slå og sparke i dem og hunden kan bli sterkt traumatisert. Hunden har det best hjemme

Hva snakker du om? 

Jeg tror Ts mener hundeBOXER som kommer på døren med gobiter og utstyr til hunden😂

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har misforstått litt. Det er snakk om levering av mat/godteri til hunden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Myrmica said:

Har prøvd FlinkBisk og en annen jeg ikke  husker navnet på, siden jeg fikk første boks gratis mot porto.

Flott med prøvepakke, men ikke noe jeg hadde brukt penger på. Greit utvalg av leker og godis, men lekene holdt særdeles kort her i huset, og jeg er litt sær på godis (vil helst gi rent kjøtt/lite korn). Litt andre produkter som hundeposer og børster mm, men her foretrekker jeg også å velge ut i butikk og få den kvaliteten jeg vil ha. 

Så ikke noe for oss, men sikkert bra for andre.  

Tusen takk. Så det var noen tilbud med kun porto nå ja. Har fått valpekull og tenkte på en billig måte og få gitt dem litt ekstra leker for utforskning. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare gode erfaringer med flinkbisk. Valgte stor hund pakke for en mellomstor hund pga tyggingen dens kunne bli litt vel voldsom.

Anonymkode: 47791...c00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...