Gå til innhold

Mannen har kontaktet eskortedamer

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som har opprettet den tråden ja. Har måttet la hele "saken" ligge i sommer, men lagde en ny tråd nå for om mulig å flere perspektiver på saken. Og denne gangen under "seksualitet" og ikke "relasjoner".

Vet fortsatt ikke hva jeg skal tro eller tenke.

Og lurer på om andre har vært borti noe lignende selv - og/eller om dette kan ses på som en ren fetisj, osv. 

TS

Anonymkode: 44c86...e34

Han mannen din som blir så kåt av å fantasere om "nesten sex" med en annen dame. Alle mennesker lever på en illusjon og vi er alle overtroiske, og da lurer jeg på, -hvorfor kan han mannen din ikke heller fantasere om trofasthet da? - Når man allikevel velger sine egne fantasier og hva man blir kåt på? Ligger det ikke en spenning hos han om han klarer å være trofast? Hvorfor ikke heller brunst på at han forsøker å være trofast, kontra det at han hele tiden skal egge sine egne drømmer med å avtale møter med virkelige mennesker?

Om man analyserer handlingene hans så vil man jo fastslå at han ikke er trofast i huet. Hvorfor ellers skal man tenne på å være nesten utro, når man heller kan tenne på å være trofast?

Det er vel hva jeg hadde lurt aller mest på.

Endret av waco
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, waco skrev:

Å lage avtaler når man vet man skal bryte den er umoralsk samme om det er en prostituert, en fremmed eller en venn.

Hvis du er uenig så kan du godt mene det, kanskje du differensierer mellom venner og prostituerte? Hva vet jeg? Kanskje rørleggeren og bestemoren din blir behandlet ulikt når det kommer til avtaler? Kanskje det finnes en god grunn til å lage avtaler man vet man skal bryte? Man har jo alle slags unnskyldninger, - faktisk så finnes det folk som tenner på sånt har jeg lest her på tråden.

Eller for å forklare i en setning, - uansett hvem det gjelder synes jeg det er harry å lage avtaler man vet man skal bryte uavhengig hvem det er. Det er en respektløs oppførsel. Og jeg liker ikke prostituerte en gang, men synes at alle skal bli behandlet med respekt for det. 

Jeg synes det er umoralsk for mennesker i forhold å benytte seg av prostituerte. Dette innebærer også å ha kontakt med dem. Å bryte avtaler er dårlig gjort og vitner om dårlig oppdragelse, men jeg vil ikke gå så langt som å kalle det "umoralsk". Og selvsagt skiller jeg mellom venner og prostituerte, på samme måte som jeg skiller mellom venner og en rørlegger, taxisjåfør osv. i egenskap av stillingen deres. Jeg har ikke noe personlig forhold til en tilfeldig tjenestetilbyder, og får ikke dårlig samvittighet om jeg må avlyse en avtale med vedkommende. Det kan jeg derimot få om jeg må avlyse en avtale med bestemor eller venner, uansett hvor god grunn jeg har. Jeg betrakter ikke ulike tjenestetilbydere som en del av familie/vennekrets, og har dermed ingen følelsesmessige forpliktelser overfor dem. 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Roci skrev:

og får ikke dårlig samvittighet om jeg må avlyse en avtale med vedkommende.

Jeg snakker ikke om at man avlyser en avtale, men at man ikke møter opp til avtalen uten å avlyse først.

Selvfølgelig er det ikke sånn at jeg har noen personlige forpliktelser for en taxisjåfør jeg ber komme og som jeg ikke møter opp til, Men det er allikevel dårlig gjort å ringe taxier og ikke kansellere dersom man ikke har lyst til å møte opp.

Jeg må da vel ikke ha en følelsesmessig forpliktelse for mennesker for å respektere deres tid? 

Er du en sånn type som ringer og bestiller pizza du ikke skal ha fordi du ikke har noen følelsesmessig forpliktelse overfor de som lagde og fraktet pizzaen til deg?

28 minutter siden, Roci skrev:

Det kan jeg derimot få om jeg må avlyse en avtale med bestemor eller venner, uansett hvor god grunn jeg har.

Det handler ikke om at du avlyser avtaler med bestemor eller venner, men at du ikke møter opp til avtalen du har med dem! Det er og bør være noe som fører til dårlig samvittighet og jeg er helt enig med deg her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, waco skrev:

En tannlege kan jo bare fakturere deg dersom du ikke møter opp til timen.

Kan ikke du med egne ord fortelle hvordan du tenker at en prostituert kan sikre seg økonomisk kompensasjon i tilfelle avtalebrudd eller avbestilling?

Jeg ønsker å lære det jeg ikke skjønner selv forstår du.

Forskuddsbetaling. For eksempel 30 % av pris..Eller generelt forskuddsbetaling.

Anonymkode: 2f43f...bf5

AnonymBruker
Skrevet
På 2.8.2019 den 18.17, waco skrev:

Han mannen din som blir så kåt av å fantasere om "nesten sex" med en annen dame. Alle mennesker lever på en illusjon og vi er alle overtroiske, og da lurer jeg på, -hvorfor kan han mannen din ikke heller fantasere om trofasthet da? - Når man allikevel velger sine egne fantasier og hva man blir kåt på? Ligger det ikke en spenning hos han om han klarer å være trofast? Hvorfor ikke heller brunst på at han forsøker å være trofast, kontra det at han hele tiden skal egge sine egne drømmer med å avtale møter med virkelige mennesker?

Om man analyserer handlingene hans så vil man jo fastslå at han ikke er trofast i huet. Hvorfor ellers skal man tenne på å være nesten utro, når man heller kan tenne på å være trofast?

Det er vel hva jeg hadde lurt aller mest på.

Ja det er gode spørsmål. 

Jeg forstår egentlig ikke hele greia. 

Det som er veldig spesielt, er at han - i alle fall til å begynne med, før han skjønte hvordan jeg reagerte og hvor ille jeg synes dette er - ikke så ut til å synes at hans konrakt med prostituerte er noe å gjøre en stor greie ut av. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
På 31.7.2019 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Det må være den dummeste bortforklaringen jeg har hørt noensinne. Hvem bestiller eskortedame for aldri å møte opp? 

Dessuten, en sånn fyr hadde raskt blitt svartelistet. Det er jo ikke mange eskortebyråer som opererer i norge. 

Du kan med sikkerhet anta at han har benyttet seg av tjenestene deres. Noe annet blir for dumt. 

Anonymkode: c75f6...3c2

Hvor naiv går det an å bli? Eskortebyråer?

Det er PROSTITUERTE det er snakk om her.

Anonymkode: ca2bd...e0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært på huet og rævva ut på dagen. :)

Anonymkode: e183a...62b

• 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne opp.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvorfor har denne mannen innrømmet det hvis det ikke lå noe i det han sa? Det er jo idiotisk å innrømme det, hvis han faktisk har truffet dem, ingen gjør det. 

Anonymkode: 4be3d...1ea

AnonymBruker
Skrevet
På 2.8.2019 den 20.30, Roci skrev:

Jeg synes det er umoralsk for mennesker i forhold å benytte seg av prostituerte. Dette innebærer også å ha kontakt med dem. Å bryte avtaler er dårlig gjort og vitner om dårlig oppdragelse, men jeg vil ikke gå så langt som å kalle det "umoralsk". Og selvsagt skiller jeg mellom venner og prostituerte, på samme måte som jeg skiller mellom venner og en rørlegger, taxisjåfør osv. i egenskap av stillingen deres. Jeg har ikke noe personlig forhold til en tilfeldig tjenestetilbyder, og får ikke dårlig samvittighet om jeg må avlyse en avtale med vedkommende. Det kan jeg derimot få om jeg må avlyse en avtale med bestemor eller venner, uansett hvor god grunn jeg har. Jeg betrakter ikke ulike tjenestetilbydere som en del av familie/vennekrets, og har dermed ingen følelsesmessige forpliktelser overfor dem. 

Jeg er enig, det er jo utroskap. Han her er ikke utro, men fortsatt en idiot. Disse jentene trenger penger, og ved å bryte det løftet, ja, de kunne hatt en annen kunde når mannen til ts egentlig skulle dukket opp.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig, det er jo utroskap. Han her er ikke utro, men fortsatt en idiot. Disse jentene trenger penger, og ved å bryte det løftet, ja, de kunne hatt en annen kunde når mannen til ts egentlig skulle dukket opp.

Mente umoralsk , ikke utroskap på det første der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...