Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, dere.

Jeg og samboer har over lengre tid slitt med dårlig dekning her vi bor, på starten av nyåret flyttet vi til ny leilighet (kjeller leilighet). Her vi bor er det ganske sentralt, og ikke langt unna sentrum egentlig, man kan godt gå dit og tar vel 5min med bil. 

Jeg og samboer har begge Onecall, jeg var i dialog med dem flere ganger når problemet begynte da vi flyttet hit. Onecall har alltid hatt så god kundeservice, og det sjekket det ordentlig opp, det viste seg at den masten som var nærmest oss var ødelagt og at dette ikke ville bli gjort noe med innen kort tid. Det var også Onecall selv som ba meg se etter en annen operatør hvis det ikke bedret seg, vi har da også prøvd og bytte simkort utallige ganger.

Jeg har fått tilbakemeldinger fra folk at de ikke kommer frem til telefonen min, og dette er i tidsrommet da jeg er hjemme. Når jeg prøver og ringe ut så ringer det gjerne hos meg i 3minutter før mottakeren jeg ringer får dette opp på telefonen sin. Når jeg først får ringt så er dekningen så dårlig at folk ikke hører meg, og jeg må gjenta meg selv utallige ganger - noe som resulterer i at jeg blir sinnsykt irritert. Når folk tilslutt ikke hører meg så blir det lagt på og jeg ender opp med "anropsfeil" og "ingen tjeneste" ...

Dekningen fra Onecall fungerer supert alle andre steder, men bare ikke akkurat her. Dem gjør ikke noe med den masten heller, så jeg ser meg nødt til å bytte operatør.

Jeg har nå hos Onecall Fritt av alt, 8GB data i mnd til 400 og noen kroner til.

Jeg vil egentlig ikke bytte pga den fantastiske kundeservicen, men jeg er så lei nå!!!

Noen som har en operatør de vil anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La vel kanskje den teksten her under feil kategori når jeg ser igjennom en gang til, høhø

Skrevet

Har samme problem, bruker Wifi tale. 

Skrevet

Wifi tale er en mulighet, hvis Onecall tilbyr det og telefonen støtter det. En annen mulighet er å sjekke om Telenor har bedre dekning der du bor enn Telia har, og skifte til en tilbyder som bruker Telenor-nett

AnonymBruker
Skrevet

Veldig dårlig kundeservice om de nekter å reparere masta si 

Anonymkode: a650c...abc

AnonymBruker
Skrevet

Talkmore. Men har ikke behov for kundeservice, så vet ikke hvordan de scorer på det. 

Anonymkode: d220d...d74

Skrevet

Byttet til Telenor i stad, de var også billigere en OneCall på abonnementet jeg skulle ha.. samme som jeg hadde hos OneCall.

Nå går jeg under yng da, men hadde også 2 måneders prøvetid 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...