AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Har noen erfaring med at "siste pålogging" på Match ikke stemmer? Kjæresten sa en stund etter vi møttes at han ikke hadde fått slettet profilen sin der, og jeg tenkte ikke mer over det da. Men i går fant jeg ut at jeg ville sjekke om han faktisk lå der ennå, og lagde meg en profil. Fant han raskt med søk... Så filtrerte jeg etter "siste pålogging under en uke" og så lå han fremdeles på trefflista. Det gjorde alle de andre også. Kan det være at de viser alle profiler uansett, altså at den filtreringen på aktiv status ikke funker? Jeg gjorde noen andre random søk, og alltid vistes alle de samme profilene, så jeg håper det er en feil der. Vil ikke ta det opp før jeg møter han og kan se på at han logger inn, så det blir noen dager i uvisshet her. Anonymkode: 92229...ffa
juliet capulet Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 (endret) Han har vært inne en, fler eller mange ganger den siste uka. Og som også betyr at han er inne der hver uke. At han ikke aner hvordan en sletter profilen sin er bare en dårlig unnskyldning for at han fortsatt er på utkikk og vil være tilgjengelig. Endret 31. juli 2019 av juliet capulet 8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Takk for at du svarte, jeg skjønner hva du tenker. Jeg mente filtrering etter pålogget, ikke status på selve profilen. De så jeg først nå når jeg gikk grundigere til verks. Der det på andre står pålogget for 1 time / 1 uke / 1 måned siden og så videre, står det ingenting på kjærestens profil. Så da håper jeg at det er filtersøket det er noe galt med og at han bare er ufattelig sløv. Skal klart ta det opp så fort vi ses, det er jo helt dumt å ligge der som singel. Anonymkode: 92229...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du svarte, jeg skjønner hva du tenker. Jeg mente filtrering etter pålogget, ikke status på selve profilen. De så jeg først nå når jeg gikk grundigere til verks. Der det på andre står pålogget for 1 time / 1 uke / 1 måned siden og så videre, står det ingenting på kjærestens profil. Så da håper jeg at det er filtersøket det er noe galt med og at han bare er ufattelig sløv. Skal klart ta det opp så fort vi ses, det er jo helt dumt å ligge der som singel. Anonymkode: 92229...ffa Du er naiv. Han er utro. Anonymkode: 4a76a...d58 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 Ville bare ha nevnt at han var overhodet ikke aktiv. Han sa selv at det var flere år siden han hadde vært inne. Da jeg satt ved siden av mens han fikk passord fra match og så logget inn, var det nada niks der foruten noen "hjerter" etc. fra damer såklart. Null chatter eller noe. Så da var det noe feil i søkefilteret som jeg spurte om, det sto jo heller ikke noe aktivitet på selve profilen hans. Så jeg var ikke naiv heldigvis. Anonymkode: 92229...ffa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå