Gå til innhold

Hvorfor vil man ha barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri ønsket meg barn, tenkte at ønsket kommer nok. Men det gjorde det aldri. Var dessuten evig singel, så sånn sett var det også greit. Så møtte jeg en mann som hadde VELDIG lyst på barn. Det er vanskelig å forklare, men pga han vil jeg ha en familie, som er litt mer en bare meg og han. Ønsket om barn kom aldri, men på et punkt vil det være for sent, redd for å angre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/31/2019 at 10:28 AM, AnonymBruker said:

Jeg sliter litt med å se ønsket om barn, så jeg vil gjerne høre fra dere. Hva er det som gjorde at du/dere ønsket barn? Har du alltid ønsket barn, eller kom det med årene, rett mann ol?

Anonymkode: 1222c...c3f

Kom med årene og med rett mann ja :) 
Etter studier og fått jobb og alt annet på en måte litt fullført føltes det som et naturlig neste skritt. 
Men hvorfor, si det... Fordi det bare også er noe vi måtte oppleve i livet vårt. Og det er det virkelig, å se et lite menneske bli til og hvordan man vokser opp og utvikles, det gir noe til eget liv også faktisk. Litt sånn selvinnsikt på en måte. Ellers husker jeg en gang jeg så ut på flott norsk natur og tenkte på hvor sykt heldig man er som blir født i Norge og tenkte at jeg gjerne ville gi et par menneske til den gleden :) Lage et par nye mennesker til å oppleve alt det fantastiske som er å se og gjøre. Så var et veldig bevisst valg å få barn for vår del. 

Anonymkode: 51e1d...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2019 den 10.28, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter litt med å se ønsket om barn, så jeg vil gjerne høre fra dere. Hva er det som gjorde at du/dere ønsket barn? Har du alltid ønsket barn, eller kom det med årene, rett mann ol?

Anonymkode: 1222c...c3f

Barnløst liv er livet. Null ansvar, ull stress, null mas. Ingen barn som skriker, maser, lager kaos. Du kan gjøre hva du vil uten å barna med på slep.

Anonymkode: a30e3...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...