AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Vet ikke nå om dette er på grunn av at jeg stresser mye i jobben eller hva årsaken er. Men tror det er på grunn av stresset. jeg veg ikke hva jeg skal gjøre med dette? Ikke så veldig glad i paraceter.. vil ha en naturlig måte å bli bedre på? Jeg har tålmodighet! Har klart meg to hele dager med det. Men nå trenger jeg nesten noen råd Anonymkode: 709fc...13b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Paracet! Eller slutt å klag. Anonymkode: 80481...a0c 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Hva har dette med økonomi å gjøre? Anonymkode: f8ba0...1ad
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Hvor setter du grensen på hva som er naturlig? Du kan bruke valerina natt for å roe ned noe eller du kan prøve å drikke kaffe, camille te, spise noe med jern (for eksempel spinat eller roastbiff) eller noe med sjokolade Anonymkode: fab65...1b8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Det har vært veldig varmt mange steder de siste dagene. Har du sørget for å drikke mye mer vann enn vanlig? Anonymkode: 2b085...0b4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 Det kan lindre med en kuldepakning. Det kan hjelpe å drikke litt ekstra vann, men ikke overdriv. Noen synes det hjelper med en kopp kaffe, men det hjelper jo ikke mot stress... Du kan bli mer stressa av å gå rundt og ha det vondt også. Det er naturlig å ha smerter, men det betyr ikke at det er sunt for kroppen. Paracet er en veldig gammel type smertestillende, det er det mest utprøvde og snilleste du kan få tak i. Jeg ville forsøkt én tablett mens du er på jobb, i det minste, frem til det verste stresset har lagt seg. Anonymkode: f360e...0f7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med økonomi å gjøre? Anonymkode: f8ba0...1ad Paracet koster penger men meningen var å putte i karriere. Fordi jobben stresser Anonymkode: 709fc...13b
OPIgirl Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Paracet! Eller slutt å klag. Anonymkode: 80481...a0c Herregud. Er du helt empatiløs du eller? Du har tydeligvis aldri hatt hodepine. Skjerp deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå