Elena for the win Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Er en jeg kjenner som gir lite vann til hunden sin. Hvordan er det skadelig? Er viktig for hund å kjøle seg ned.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Hvordan vet du at hun gir for lite vann til hunden sin? Det er skadelig på en rekke måter. http://fjellveterinæren.no/hund/hvorfor-er-vann-sa-viktig/ Anonymkode: 7ac5a...3f4 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Jeg er også nysgjerrig på hvordan du kan vite det med sikkerhet? 😊 Kan være veldig farlig, nå i varmen er jo faren for dehydrering, etc, mye høyere enn normalt, men ikke bare det som er farlig😔 Anonymkode: 4d490...fbe
The Kitten Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også nysgjerrig på hvordan du kan vite det med sikkerhet? 😊 Kan være veldig farlig, nå i varmen er jo faren for dehydrering, etc, mye høyere enn normalt, men ikke bare det som er farlig😔 Anonymkode: 4d490...fbe Hva annet er farlig? Jeg spør fordi min bror har hund i Texas. Han er selvfølgelig påpasselig med vann, turer når det er kjølig etc. Men spør for å vite om det er noe spesielt man bør være oppmerksom på i varmen?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Det er mishandling ! Du er pliktet til å HANDLE. Anonymkode: 61ead...9a4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 6 timer siden, Elena for the win skrev: Er en jeg kjenner som gir lite vann til hunden sin. Hvordan er det skadelig? Er viktig for hund å kjøle seg ned. Hvordan veit du at han gir den for lite vann? Anonymkode: 3190b...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 11 timer siden, The Kitten skrev: Hva annet er farlig? Jeg spør fordi min bror har hund i Texas. Han er selvfølgelig påpasselig med vann, turer når det er kjølig etc. Men spør for å vite om det er noe spesielt man bør være oppmerksom på i varmen? Les infoen til den som kommenterte over meg istad. Dehydrering er jo farlig på mange måter og jo mer dehydrert jo mer skader kan det gjøre på organer, etc. Hunden vil ikke ha det bra selv om det bare er «litt» lite vann. Mye eller lite, det skal alltid være NOK vann etter hundens behov😄 Poenget mitt med andre ting som er farlig er jo ikke at det bare er varme i seg selv som gjør at de på ha mer vann. Aktivitetsnivå, hundens individuelle behov, etc, er ting som spiller inn😊 Anonymkode: 4d490...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 Dyr skal alltid ha tilgang til rent vann, det står i mattilsynets regler. Anonymkode: fe5c4...c1e 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 I USA er det strenge regler på dyrehold. De skal ALLTID ha tilgang til rent vann, rent sted å være og tilgang til ly. Om du oppdager dette ikke blir gjort er du PLIKTIG til å melde fra, til f.eks SPCA etc. Du kan faktisk få fengsel i USA om du ikke varsler Anonymkode: 5d0a3...987 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 På 31.07.2019 den 3.41, Elena for the win skrev: Er en jeg kjenner som gir lite vann til hunden sin. Hvordan er det skadelig? Er viktig for hund å kjøle seg ned. Hvordan gikk dette ? Anonymkode: 278f0...60c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå