Gå til innhold

Hvordan ville du reagert om nær venn fortalte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

….deg at han/hun røyker hasj av og til og tar en liner amfetamin i ny og ne når anledningen byr seg? 

Anonymkode: 4d241...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det taes som et nei. Det er fint å vite at ingen ville reagert noe på dette :) 

Anonymkode: 4d241...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasj? Javel😰

Amfetamin? 😱💩 ses når du er clean

 

Anonymkode: 3257f...bb4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

….deg at han/hun røyker hasj av og til og tar en liner amfetamin i ny og ne når anledningen byr seg? 

Anonymkode: 4d241...eaf

Hasj er ikke noe galt synes jeg, men amfetamin?? Nope! 

Anonymkode: 0fddd...e8e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke tas for mye amfetamin i nærheten av meg, så bryr jeg meg ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikkevar for ofte hadde jeg ikke sagt noe på det. Har ikke noe med hva venner gjør. 

Anonymkode: 38a5e...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sagt noe særlig, så lenge ikke vedkommende har barn.. da hadde jeg nok spurt om hun gjorde dette når barna var til stede.

Så lenge der kun er en sjelden gang, til av og til, og personen ikke er ruset med barna tilstede, så får nesten folk gjøre hva de vil. Det betyr ikke at jeg liker det, men jeg eller Noen forsåvidt kan bestemme over et annens liv. Ville forsåvidt fulgt noe med på vedkommende, og sagt i fra pm vedkommende begynte med hardere stoffer, eller stod i fare for det.

Hadde vedkommende vært ruset rundt barna sine hadde jeg nok tatt en tlf til bv..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nulltoleranse for all narkotika. Ikke min venn da. Selv om det "Bare" er hasj

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk opplevd akkurat det.
Hasj er null stress, så lenge vedkommende ikke bruker det for ofte og blir sløv og forandret.
Amfetamin bekymrer meg mer, særlig pga at et familiemedlem ble avhengig og havnet helt på skråplanet og nesten endte opp med å dø.
Kjenner noen som tar kokain en sjelden gang i ny og ne, men det er ikke mitt problem så lenge de ikke bruker fast og endrer adferd og blir utrivelige å henge med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mitt problem men siden jeg er fullstendig A4 på dette området og ikke har noe rom for gråsoner ville venn blitt bekjentskap som jeg ikke pleiet kontakt med.. H*n velger sitt liv, jeg velger mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke omgås venner som bruker narkotika og slike stoffer. Selv om det "bare" er hasj, så er det ikke noe jeg vil blandes inn i.

Tror nok jeg hadde faset ut denne vennen sakte men sikkert etter en slik tilståelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vedkommende ikke bruker noe i nærheten av meg 

Anonymkode: 679b8...6a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere vært nær folk som «bare» røyker hasj og for meg så er det faktisk ikke bare bare, jeg har sett hvordan det har påvirket livet deres negativt. Og dersom vedkommende i tillegg tok amfetamin, som er et forferdelig dop, så hadde jeg ikke ønsket å omgås vedkommende lenger. 

Anonymkode: 3009a...72c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nulltoleranse for narkotika, og synes røyk og snus er ille nok. Jeg hadde nok mistet respekten om vennene mine hadde begynt med narkotika, og kuttet dem mer og mer ut.

Anonymkode: d03b9...c1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nok faset ut denne vennen rimelig raskt.

Anonymkode: 69bac...6ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vedkommende ikke har barn så skulle vedkommende få gjøre som hun/han ville.

Jeg hadde unngått vedkommende i etterkant. Jeg har sett hvordan rus ødelegger mennesker, hvordan det kan påvirke psyken. Selv «bare» litt hasj. Jeg har også sett hvordan rusmiljøet kan være.

Der er ikke noe jeg på noe som helst måte hadde ønsket å bli dratt inn i.

Anonymkode: 391e2...52c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Har nulltoleranse for narkotika, så hadde mistet respekten for personen og kuttet personen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...