Gå til innhold

Gina Jaqueline -hva tenker dere om henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så serien om hennes liv som Sugarbaby i fjor og i år filmen om livet etter serien nå. Serien satt i meg fordi jeg syntes så synd på henne. Det var fælt å se  

I filmen forsto jeg at hun har hatt stor suksess etter serien og har blitt et slags ikon i Danmark for hvordan hun løfter fram tabuemner. Girl power, liksom. Jeg syns det er så rart. Det var ikke slik jeg opplevde henne... Er jeg gammel og satt, er det kulturforskjeller eller hva?

Anonymkode: 5ca0b...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Girl power?     Å robbe rike, gamle menn for penger.  Nei, det er ikke girl power, det er bare smålig.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Smålig og trist. Men i den siste filmen er det slik hun har blitt feiret i DK. Men da er jeg ikke helt rar. 😊

Anonymkode: 5ca0b...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Smålig og trist. Men i den siste filmen er det slik hun har blitt feiret i DK. Men da er jeg ikke helt rar. 😊

Anonymkode: 5ca0b...892

Jo, det er du. Setningen din... Hva i alle dager betyr den?! 🤨

"Men i den siste filmen", okei, den filmen som avslutter alle filmene om henne. "...er det slik hun har blitt feiret i DK", i den filmen er det slik... Hva da "slik"? Slik, som i, vinter, snø, akkurat som det er når hun ble feiret i Danmark? Setningen din, den gir ingen som helst mening.

Anonymkode: a14e6...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så serien om hennes liv som Sugarbaby i fjor og i år filmen om livet etter serien nå. Serien satt i meg fordi jeg syntes så synd på henne. Det var fælt å se  

I filmen forsto jeg at hun har hatt stor suksess etter serien og har blitt et slags ikon i Danmark for hvordan hun løfter fram tabuemner. Girl power, liksom. Jeg syns det er så rart. Det var ikke slik jeg opplevde henne... Er jeg gammel og satt, er det kulturforskjeller eller hva?

Anonymkode: 5ca0b...892

Gold Digger. 

Anonymkode: c1d44...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker: Hva tenkte foreldrene på da de døpte jenta Gina Jaqueline? Det måtte jo gå galt.

Anonymkode: 9c52c...824

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en smart, tøff jente jeg. Som ikke alltid har hatt det like lett. Og ved å stå fram, så har hun jo fått mye mediedekning, tv program, bok og regner med at bloggen hennes gjør det bra og. Hun kan jo nå leve på dette i noen år. 

Anonymkode: 4e0fa...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd i henne. Virker ikke som om hun har hatt et godt liv. Ser ut som hun muligens har vært på kjøret en stund. 

Anonymkode: 887de...fdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...