Gå til innhold

Hvilke nøtter liker du best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Salte peanøtter og brente mandler er best, men det er jo litt juks å svare det. Av rene og usaltede liker jeg godt cashewnøtter. Hender jeg kjøper den posten med blanding av mandler, cashew, peanøtter og macadamia. De macadamianøttene synes jeg har altfor fettete smak,så de spiser jeg aldri opp, men de må være populære siden det står på posen "MER MACADAMIA".

Nøtter er dyrt, eller?

Anonymkode: 7e737...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cashew og pistasj som snacks og i salat, valnøtter i havregrøt og bakverk :) 

Anonymkode: 4f7d8...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser mest valnøtter, liker best macadamianøtter. Liker også cashewnøtter, mandler, pistasjenøtter, hasselnøtter, paranøtter og peanøtter. Er generelt veldig glad i nøtter jeg. 

Tips til dere som bor i Oslo, Nøtteblanderen på Grønland har fantastiske nøtter med masse forskjellige krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Salte peanøtter og brente mandler er best, men det er jo litt juks å svare det. Av rene og usaltede liker jeg godt cashewnøtter. Hender jeg kjøper den posten med blanding av mandler, cashew, peanøtter og macadamia. De macadamianøttene synes jeg har altfor fettete smak,så de spiser jeg aldri opp, men de må være populære siden det står på posen "MER MACADAMIA".

Nøtter er dyrt, eller?

Anonymkode: 7e737...011

Macadamia er jo de beste :)

Anonymkode: 9a558...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Pistasjnøtter er noe av det beste jeg vet, men det er et herk å sitte og skrelle på dem. Såre fingre og mye søppel. Det blir som regel til at jeg kjøper yoghurtnøtter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valnøtt, hasselnøtt, mandler og pekan.

Jeg synes «alle» nøtteblandinger har alt for mye peanøtter og at det er skikkelig langt mellom godbitene, sikkert fordi de er billigst og blir brukt for å fylle opp. Når jeg kjøper nøtteblandinger, synes jeg grønn Nøttemiks fra Rema 1000 (Best pris) er det beste kjøpet: null peanøtter og likevel en grei pris. 

 

1115412-6825c-product_large.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macadamia er uten tvil den jeg liker best! Kjøper den sjeldent i Norge, tyr til nettet 😊 

Anonymkode: 28166...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh - nøtter! Liker nesten alt. Liker minst mandler. De er min fattigmannstrøst. Liker best macadamianøtter, som forøvrig er oppkalt etter John Macadam.

Ellers valnøtter og paranøtter. Selvsagt cashew (som egentlig ikke er en nøtt) og peanøtter (salte). Skrellede, ristede pistasj-nøtter. De uten salt? Meeh.. De med skall er noe herk å skrelle.

Hasselnøtter liker jeg best blandet med enten mandler eller peanøtter, og gjerne tørkede tranebær i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I denne rekkefølgen

Cashew, valnøtter, mandler, hasselnøtter og peanutter. 

 

Anonymkode: 825ad...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig. Jeg liker alle nøtter.

Anonymkode: 1e607...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...