Gå til innhold

Feber?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg syk, skikkelig vondt i hodet og slapp. Jeg følte meg varm, så jeg tok tempen. Den var 37,6. Vet at d ikke i teorien regnes som feber, men når normaltemperaturen min er på 36,6 er det da likevel feber? Jeg føler meg hvertfal helt utslått.. hva kan det være? Har jo ikke noen andre symptomer som sår hals osv.

Anonymkode: 4bf61...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førhøyet temperatur, men ikke feber i teorien. Men det er jo tydligvis noe på gang i kroppen din. Har du tatt smertestillende? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Nerine_ skrev:

Førhøyet temperatur, men ikke feber i teorien. Men det er jo tydligvis noe på gang i kroppen din. Har du tatt smertestillende? 

Ok, takk for svar! Nei har ikke orket å reise meg. Men skal gjøre det nå. Tok forresten tempen på nytt, og den er nå 37,8.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for svar! Nei har ikke orket å reise meg. Men skal gjøre det nå. Tok forresten tempen på nytt, og den er nå 37,8.

Ta smertestillende, vann og få deg litt søvn! God bedring🙂

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Nerine_ skrev:

Ta smertestillende, vann og få deg litt søvn! God bedring🙂

Det skal jeg gjøre. Takk :)

Skrevet

Hvor målte du? Om du målte under armen så må du legge til 0,5 grader. Dvs at du har 38,1, som er feber 

Gjest Familytree
Skrevet
23 timer siden, Hubbie skrev:

Hvor målte du? Om du målte under armen så må du legge til 0,5 grader. Dvs at du har 38,1, som er feber 

Over 37.5 regnes som feberstilstand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...