Gå til innhold

Disneyland Paris


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Driver og planlegger neste års ferie. Disney land Paris står høyt på toppen. Jeg er som regel flink til å finne pakke reiser med rabatt eller slike ting men her finner jeg nesten ingenting. Vet dere om noen sider som har pakke reiser da inngangsbillett + park frokost og slike ting? 

Noen som har noen nyttige tips om Disney land så er det bare å skrive de her. Er jeg som er planleggingssjefen for feriene så her planlegges alt til The bitter end 😂

Anonymkode: 1998e...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disney er flinke til å ta hånd om hele opplevelsen fra a til å. Men det koster. Første gang vi var der så bodde vi på et av Disney- hotellene like ved parken. Det var dyrt og sånn passe dårlig. Fint hotell men maten var ikke mye å skryte av. Og alt dreide seg om Disney. Med disneymusikk gnålende i øret hele dagen. Både i park og på hotell. Neste gang bodde vi i Paris. Tok tog på morgenen og tilbake på kvelden. Det ble både billigere og bedre opplevelsesmessig. 

Hvis du skal finne billige pakker så må du reise utenom sesong. På sommeren fyller de opp både hoteller og park uansett. 

Anbefaler også en tur i Parc Astérix. En bedre park enn Eurodisney spør du meg. 

 

 

Anonymkode: 4b490...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste tilbudene finner du trolig på Disneys egne sider, kan være mulig å gjøre er godt kjøp nå når du bestiller i god tid i forveien, om du vil bo på et av Disney-hotellene, da er parkbilletter inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt to dager i Disneyland, med en overnatting i disney-hotell imellom. Resten av ferien ville jeg ha vært i Paris.

Det er gøy (for barn) å bo på Disney-hotell nært parken, og digg å kunne spasere til og fra parken - spesielt når man vil ha med seg kveldsshowet. Vi bodde på Sequoia Lodge (mener jeg det het), veldig vakkert område, ved den store sjøen. Det var utrolig fullt og lange køer til frokostbuffeten, det var vel det eneste negative med oppholdet.

Anonymkode: 23801...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...