Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Dere som festrøyker/kveldsrøyker/ferierøyker eller hva dere gjør, merker dere noe på formen?

Anonymkode: 17600...6f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min festrøyking er nå begrenset til 1-2 ganger i året. Jeg føler meg like jævlig og angrer like mye hver gang. Mulig det bare er psykisk, men jeg føler det tar 1-2 uker før jeg er i "form" igjen. Fatter ikke at jeg røkte 20 om dagen back in the days.

AnonymBruker
Skrevet

Du har allerede laget en tråd om dette.....

Anonymkode: 69a1d...c40

AnonymBruker
Skrevet

Føles som om jeg har spist sneiper hele dagen etterpå, også er slimet og sneipsmaken borte dagen etter det igjen. Da jeg røyka ca 10 daglig var det ikke sånn, kjentes ikke ut som noe som helst rart og ikke noe slim. Slutta helt plutselig av meg selv uten at jeg tenkte noe særlig over det og har ikke røyke mer enn et par ganger på det året som har gått. Begge gangene har det vært masse slim og sneipsmak en hel dag.

Anonymkode: 9623f...83d

AnonymBruker
Skrevet

Festrøyk. Kanskje fem ganger i året. Merker ingenting.

Anonymkode: dced9...3f9

AnonymBruker
Skrevet

Festrøyker nesten hver fest, som er ca.12-20 ganger i året. Merker ingenting.

Anonymkode: 97841...fae

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvor mye man fester. For meg kan det gå flere måneder mellom hver gang. Merker det ikke på formen. Men jeg vet jo at det ikke er bra for meg. 

Anonymkode: 63b14...453

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel an på hvor mye man fester. For meg kan det gå flere måneder mellom hver gang. Merker det ikke på formen. Men jeg vet jo at det ikke er bra for meg. 

Hvorfor gjør du det da? Synes du det er så deilig med en røyk?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør du det da? Synes du det er så deilig med en røyk?

Når jeg har drukket alkohol så synes jeg det er veldig godt med røyk. Ellers frister det ikke. Så det er jo bra at jeg ikke drikker noe særlig 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...