Gå til innhold

Kukost ødelegger forholdet

Fremhevede innlegg

Gjest førstedamen
Skrevet

Pass på, du kan faktisk risikere å pådra deg kukost-forgiftning. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa at han hadde litt hastverk og var litt for kjapp denne gangen. Jeg er stikk motsatt. Er i overkant renslig og vasker meg alltid før sex mm . 

Synes ikke vi holder samme hygieniske standard og jeg skjønner ikke hvordan en voksen mann ikke kan ha såpass respekt for en kjæreste at man vasker seg ordentlig, spesielt før hun går ned på han. 

Jeg har lyst å bare bli venner med han igjen, men opplevelsen er så motbydelig at jeg vet ikke om forholdet holder...

Anonymkode: 2d432...58c

I et forhold hvor man er seksuelt aktive er det ikke urimelig at man holder en viss standard på hygienen. 

Pusser tenner, barberer seg og vasker under forhuden.

Kukost er egentlig ikke skittent, tvert imot, det er antiseptisk på samme måte som ørevoks. Men ikke særlig lekkert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke normalt? Jeg håper nesten at han faktisk har sopp slik at jeg vet det ikke er hans feil og at han faktisk tillot dama å gå ned når han visste han var for lite nøye.

Jeg angrer på at jeg ikke sa noe med en gang. Men tenkte bare på sist han ble veldig såret da jeg sa noe. Han sa likevel at han hadde tålt det om jeg sa noe.

Kan jeg bli syk? Hvordan? Brygger på en forkjølelse nå kjenner jeg.

Det er normalt å få kukost hvis man ikke er nøye med hygienen, men det er derimot ikke normalt å ha det hvis man alltid er velstelt. Dusjer man ordentlig hver/annenhver dag, er det ikke normalt å ha kukost. 

Anonymkode: 47168...d01

• Liker 1
Skrevet

Gud, ble kvalm bare av tråden her.

Kukost er ikke normalt når man har normal hygiene, og jeg skjønner virkelig ikke at du har holdt ut så lenge.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, stan skrev:

I et forhold hvor man er seksuelt aktive er det ikke urimelig at man holder en viss standard på hygienen. 

Pusser tenner, barberer seg og vasker under forhuden.

Kukost er egentlig ikke skittent, tvert imot, det er antiseptisk på samme måte som ørevoks. Men ikke særlig lekkert. 

Han sier til meg at han gjør alt dette, pusser tenner, barberer, vasker ekstra godt "utsatte" området etc.

Jeg ser også at han er en ekstremt attraktiv mann, svært veltrent, veldig sunn og alt er så bra med han så akkurat dette henger ikke på greip!

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt å få kukost hvis man ikke er nøye med hygienen, men det er derimot ikke normalt å ha det hvis man alltid er velstelt. Dusjer man ordentlig hver/annenhver dag, er det ikke normalt å ha kukost. 

Anonymkode: 47168...d01

Han dusjer hver dag, ofte to ganger om dagen og han sier selv at han aldri har opplevd dette i tidligere forhold. Gjett hva, jeg har heller aldri opplevd dette eller spesielt måttet si ifra til noen i tidligere forhold! Så jeg forstår ikke hvor både lukten og osten kommer fra?

4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Gud, ble kvalm bare av tråden her.

Kukost er ikke normalt når man har normal hygiene, og jeg skjønner virkelig ikke at du har holdt ut så lenge.

Dette er første gang jeg har oppdaget kukost. Det fikk begeret til å renne over siden jeg alltid har synes han lukter vondt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri latt noen sugd min penis, uten at jeg gikk å vasket den først. Det skjer bare ikke.

Selv om man vasker den aldri så mye om morgenen, kan det være kukost der på kvelden igjen. Tar ikke nødvendigvis dagesvis å bygge opp dette. Er snakk om kun timer.

Anonymkode: b9b6d...80b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så kjip du er ts. Om du er så kresen på kukost, la han heller pule deg først og så suger du han. Så får du pultost istedet. 

Anonymkode: 487a8...140

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville aldri latt noen sugd min penis, uten at jeg gikk å vasket den først. Det skjer bare ikke.

Selv om man vasker den aldri så mye om morgenen, kan det være kukost der på kvelden igjen. Tar ikke nødvendigvis dagesvis å bygge opp dette. Er snakk om kun timer.

Anonymkode: b9b6d...80b

Hm da har jeg lært noe nytt. Det må være veldig individuelt, jeg er mann og har aldri kukost, null og niks. Selv om jeg skulle gå er par dager uten dusj (skjer sjelden da). 

Anonymkode: b9c71...8bc

Skrevet

Hvor lenge har dere vært ilag? 

Om han dusjer to ganger dagen, så kan det faktisk være at dere har en mismatch i pH-verdier o.l. Har selv opplevd at underlivene matcher dårlig med nye partnere eller i forskjellige perioder med samme partner. 

Kukost består stort sett av oljer og døde hudrester, så om ting er gæli kan det produseres fort. 

Kan evt ta en tur til legen, da det kan være sopp som påvirker ham mer enn deg. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

vasker ekstra godt "utsatte" området etc.

Det er jo bare å dra forhuden tilbake og vaske litt. Hvor lang tid det tar før "osten" er tilbake vet jeg ikke, det er såpass mange år siden sist jeg hadde selv, men noen dager ihvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet

Dersom en mann med kukost puler en kvinne, blir det da pultost?

Anonymkode: 04f7e...b5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Hvor lenge har dere vært ilag? 

Om han dusjer to ganger dagen, så kan det faktisk være at dere har en mismatch i pH-verdier o.l. Har selv opplevd at underlivene matcher dårlig med nye partnere eller i forskjellige perioder med samme partner. 

Kukost består stort sett av oljer og døde hudrester, så om ting er gæli kan det produseres fort. 

Kan evt ta en tur til legen, da det kan være sopp som påvirker ham mer enn deg. 

Hvordan vet man at ph-verdiene misnatcher? 

Anonymkode: 0a5a4...c2b

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det jeg som er prippen? Hvordan kommer jeg over at jeg sugde han mens han hadde kukost? Bildet går ikke bort og jeg klarer ikke spise enkelte matvarer. 

Må jeg bare "get over it" fordi dette ødelegger forholdet?

Det var et mærkeligt og let løseligt problem! Come on😏

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vet man at ph-verdiene misnatcher? 

Anonymkode: 0a5a4...c2b

Om det er ph-verdiene har jeg vel egentlig ikke peiling på. Men jeg har opplevd at jeg ikke går "overens" med noen få kvinner, før vi har møttes en god stund. Akkurat som om balansen må tilpasse seg hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Om det er ph-verdiene har jeg vel egentlig ikke peiling på. Men jeg har opplevd at jeg ikke går "overens" med noen få kvinner, før vi har møttes en god stund. Akkurat som om balansen må tilpasse seg hverandre.

Jeg merket at jeg stinker etter sex når jeg hadde spiral. Jeg og samboeren min konkluderte med at på grunn av tørrere skjede, så ble jeg ikke like bra renset i skjelden. Nå er spiralen ute, og lukten også. 

Anonymkode: 2f815...1b1

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en mann med kukost puler en kvinne, blir det da pultost?

Anonymkode: 04f7e...b5d

😂😂👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...