Gå til innhold

Kukost ødelegger forholdet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det jeg som er prippen? Hvordan kommer jeg over at jeg sugde han mens han hadde kukost? Bildet går ikke bort og jeg klarer ikke spise enkelte matvarer. 

Må jeg bare "get over it" fordi dette ødelegger forholdet?

Anonymkode: 2d432...58c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer sikkert over det etterhvert. Men hvorfor ba du ham ikke om å vaske seg før du tok den i munnen?

Anonymkode: 5f883...79e

Skrevet

Kjøp Listerine og skyll OCD-style. 

Og snakk med ham om intimhygiene, noen menn har ikke lært seg dette selv om de er voksne. Skaff intimsåpe, sett den i dusjen og forlang at nå skal det vaskes HVER dag og forhuden må trekkes tilbake. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer sikkert over det etterhvert. Men hvorfor ba du ham ikke om å vaske seg før du tok den i munnen?

Anonymkode: 5f883...79e

Er det noen måte man kan fremskynde prosessen? Jeg har ikke lyst å gå rundt og ikke snakke eller være sur på han, men denne situasjonen eskalerte noe helt ekstremt og jeg er redd for å gå tilbake igjen. 

Jeg var redd for å såre han siden han tar slike beskjeder veldig tungt, men erfarte nå at det gikk hardt utover på min bekostning istedet.

1 minutt siden, Antoinette skrev:

Kjøp Listerine og skyll OCD-style. 

Og snakk med ham om intimhygiene, noen menn har ikke lært seg dette selv om de er voksne. Skaff intimsåpe, sett den i dusjen og forlang at nå skal det vaskes HVER dag og forhuden må trekkes tilbake. 

Jeg har snakket med han en gang  om dette før, men det var på grunn av den sterke vonde lukten. Jeg så at han gikk hardt til verks og kjøpte intimsåpe, var nøye. Men lukten vedvarte og jeg aksepterte at det er noe jeg må leve med. Blowjobs uteble en stund men denne gangen ville jeg gjøre det igjen siden jeg i utgangspunktet er veldig glad i å gi bj's. Og da ser en hel masse kukost under forhuden.

Har sagt at han må dra forhuden helt tilbake nå men jeg klarte ikke la være å være sur og jeg er fortsatt sur! Vil bare komme over det men får ikke bildene og smaken vekk fra hodet og munnen!

• Liker 4
Skrevet

Dusj sammen og vask ham selv👌

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis han ikke tåler at du tar opp dette på en voksen måte er han ikke mye å samle på. Og hvis dette er et vedvarende problem må han til lege (og du må nok være med). 

Man skal ikke lukte surt i underlivet. Han kan ha sopp.

Endret av Antoinette
  • Liker 11
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det jeg som er prippen? Hvordan kommer jeg over at jeg sugde han mens han hadde kukost? Bildet går ikke bort og jeg klarer ikke spise enkelte matvarer. 

Må jeg bare "get over it" fordi dette ødelegger forholdet?

Slå opp!

Endret av O.G.
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Antoinette skrev:

Hvis han ikke tåler at du tar opp dette på en voksen måte er han ikke mye å samle på. Og hvis dette er et vedvarende problem må han vil lege. 

Man skal ikke lukte surt i underlivet. Han kan ha sopp.

Legen sier det samme. Dårlig hygiene når det fremdeles er ost der å det er den som lukter. 

Sorry mac. han kan bli så såret og lei seg han vil, men han kan definitivt ikke gjøre seg ren og må nå ta konsekvensen av det. 

Flytt!!!!!!!

Endret av Hr. Aktiv
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, TomHm skrev:

Litt kukkost får du tåle.

Tull!  Renslighet er første bud!

Anonymkode: 9ac71...fe9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Legen sier det samme. Dårlig hygiene når det fremdeles er ost der å det er den som lukter. 

Sorry mac. han kan bli så såret og lei seg han vil, men han kan definitivt ikke gjøre seg ren og må nå ta konsekvensen av det. 

Flytt!!!!!!!

Jeg gjør det rette i å slå opp med han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Mariell77 said:

Dusj sammen og vask ham selv👌

Ja, kjempegod ide. Hver eneste dag må hun være med den vesle guten sin i dusjen og hjelpe han å vaske seg, søtt. 

Anonymkode: 7ccbf...1b1

• Liker 9
Skrevet

Kukost? Tar ikke mannen en dusj av og til? Eller i det minste vasker seg? 

Det er jo minimum hygiene krav. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Kukost? Tar ikke mannen en dusj av og til? Eller i det minste vasker seg? 

Det er jo minimum hygiene krav. 

Han sa at han hadde litt hastverk og var litt for kjapp denne gangen. Jeg er stikk motsatt. Er i overkant renslig og vasker meg alltid før sex mm . 

Synes ikke vi holder samme hygieniske standard og jeg skjønner ikke hvordan en voksen mann ikke kan ha såpass respekt for en kjæreste at man vasker seg ordentlig, spesielt før hun går ned på han. 

Jeg har lyst å bare bli venner med han igjen, men opplevelsen er så motbydelig at jeg vet ikke om forholdet holder...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke orket en guttunge som blir lei seg av å høre at hygienen hans ikke holder mål. 

Enten hadde han måtte være mann nok til å vaske seg skikkelig, eller så hadde jeg bedt ham om å finne noen med helt andre krav til renslighet. Får være grenser for hvor mye oppdragelse og dulling man skal drive med. 

Anonymkode: 8d2bd...ac9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kukost er jo ikke normalt. Dette kommer av dårlig hygiene eller eventuelt sykdom. Det hjelper ingenting på lukt og renslighet at han har kjøpt seg intimsåpe, da har han misforstått. Intimsåpe skal ha PH tilpasset underlivet, og skal slik sett være bedre, men vanlig dusjsåpe etterlater en friskere lukt, så intimsåpen har i seg selv ingen effekt på lukt. Dersom han har sopp kan den derimot hjelpe, da feil PH kan gi sopp. Han må uansett valg av såpe vaske under forhuden. Og han mangler seriøst noen elementære sperrer hvis han lar deg gå ned der uten å advare. 

Anonymkode: 47168...d01

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Jeg hadde ikke puttet en møkkete kuk i munnen. Litt selvrespekt må man ha. Jeg forstår at det er vanskelig å si i fra når man er litt ukjente for hverandre, men det er ikke greit å være møkkete når noen skal putte den i munn. 

Anonymkode: 9d02c...f6a

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det rette i å slå opp med han?

Selvfølgelig. Du kan jo risikere å bli syk av han der bare fordi han ikke skjøtter hygienen sin. 

Selv er det skjelden jeg har ost på penis selv om produksjonen av div. ting er større til meg enn de fleste menn forøvrig. Jeg dusjer meg grundig hver dag. 

• Liker 1
Skrevet

Du dro forhuden tilbake og så kukost, men tok den i munnen likevel?

Trolletråd?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kukost er jo ikke normalt. Dette kommer av dårlig hygiene eller eventuelt sykdom. Det hjelper ingenting på lukt og renslighet at han har kjøpt seg intimsåpe, da har han misforstått. Intimsåpe skal ha PH tilpasset underlivet, og skal slik sett være bedre, men vanlig dusjsåpe etterlater en friskere lukt, så intimsåpen har i seg selv ingen effekt på lukt. Dersom han har sopp kan den derimot hjelpe, da feil PH kan gi sopp. Han må uansett valg av såpe vaske under forhuden. Og han mangler seriøst noen elementære sperrer hvis han lar deg gå ned der uten å advare. 

Anonymkode: 47168...d01

Er det ikke normalt? Jeg håper nesten at han faktisk har sopp slik at jeg vet det ikke er hans feil og at han faktisk tillot dama å gå ned når han visste han var for lite nøye.

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj! Jeg hadde ikke puttet en møkkete kuk i munnen. Litt selvrespekt må man ha. Jeg forstår at det er vanskelig å si i fra når man er litt ukjente for hverandre, men det er ikke greit å være møkkete når noen skal putte den i munn. 

Anonymkode: 9d02c...f6a

Jeg angrer på at jeg ikke sa noe med en gang. Men tenkte bare på sist han ble veldig såret da jeg sa noe. Han sa likevel at han hadde tålt det om jeg sa noe.

36 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Selvfølgelig. Du kan jo risikere å bli syk av han der bare fordi han ikke skjøtter hygienen sin. 

Selv er det skjelden jeg har ost på penis selv om produksjonen av div. ting er større til meg enn de fleste menn forøvrig. Jeg dusjer meg grundig hver dag. 

Kan jeg bli syk? Hvordan? Brygger på en forkjølelse nå kjenner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...