Gå til innhold

Endelig ble det kaldere i luften

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor dere? Her er det 26 grader og sol enda, venter på at det skal bli kaldere her og 😅 Jeg bor på Vestlandet, nær Bergen

Anonymkode: ae3b1...97c

Bor også på Vestlandet. Det har ikke snudd her jeg bor heller😒. Det er blitt overskyet men ikke en vanndråpe enda og fortsatt ekkelt, klamt, varmt og kvelende. Kan ikke få sagt hvor mye jeg har hatet den siste uken her. Helt grusomt.

Anonymkode: 4b3bf...999

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Nyt det mens dere kan for hetebølgen kommer tilbake snart

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ThotSlayer skrev:

Hvorfor sier du det?? #Desperat

AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig deilig å ikke våkne opp i en pøl med svette!

Anonymkode: b0403...003

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som koser seg nå som været endelig har snudd etter hetebølgen?

Det har vært skikkelig varmt og jeg har sovet dårlig om nettene, og ikke orket noen ting på dagene.

Jeg har hatt hodepine, vært kvalm, uvel og spist dårlig. 

Nå er luften kjølig og frisk og jeg har det så mye bedre.

Anonymkode: 75304...733

Koser meg SKIKKELIG nå i regnværet! Det er så digg! 😄

Anonymkode: 24124...e41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Nei, den er ikke velkommen. Den kan dra til Sahara.

Anonymkode: 1f2c0...50b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig deilig, men noen gledesdrepere hadde skrevet på fronten av avisa noe ala "fortvil ikke, sommeren kommer straks tilbake". Jeg kan forøvrig også trenge noen tips til å få ned innetemperaturen mens det fortsatt er noenlunde bra ute. Gjennomtrekk hjelper lite når det er nesten vindstille.

Anonymkode: 0cdb1...1f0

• Liker 1
Skrevet

Nå begynte det endelig å regne med lavere temperatur i Bergen også! Jeg elsker sol og varme, men innenfor rimelighetens grenser. Bikker det over 25 grader så synker energinivået mitt drastisk og jeg får langvarige hodepiner, så det været her er veldig velkomment! 🌧️

Gjest ThotSlayer
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor sier du det?? #Desperat

Har en kompis som er flinkere enn de norske meterologene på langtidsvarsel. Til å begynne med å tvilte jeg på hans ferdigheter, men nå troir jeg på alt han sier. GIdder ikke si imot engang. Hver eneste gang treffer han

Det morsomme med han er at jeg sa til han at han har et stort talent og burde jobbe med det. Han sa han ikke gadd for da måtte han ta en mastergrad for å kunne jobbe med det. Tragiske Norge ;) Så han gjør det som sin store hobby i stedet.

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, den er ikke velkommen. Den kan dra til Sahara.

Anonymkode: 1f2c0...50b

Enig. Jeg liker den ikke jeg heller.

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Fantastisk deilig, endelig!!! :hoppendeglad: I går kveld på denne tiden (kl. 19) var det 25 grader og vindstille, 18 i natt, nå er det 12 og gråvær og det er så GODT. Kan ikke fordra dager med 28 grader, svetting, ikke orke noe på dagtid, dårlig form og appetitt. For så og ikke klare å sove uansett hvor mye man lufter på rommet, nei huff, gleder meg til en hel dag med regn og 14 grader i morgen! :strix:

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke klart å oppholde meg utendørs mer enn et kvarter av gangen på mange dager, men har måttet sitte inne med aircondition (takk og lov for varmepumper). Så å åpne utgangsdøra i dag til kjølig, ren, frisk luft det var mulig å puste i var helt fantastisk godt. 

Jeg ønsker meg ikke 14 grader og regn så veldig lenge, altså. Men en pause nå var akkurat det som trengtes. Og så kan det godt komme temperaturer på rundt 22-23 grader. Men rundt 30 er jeg rett og slett ikke laget for, tror jeg. 

Anonymkode: 46968...b79

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Har endelig klart å få ned temperaturen inne 🙂  I natt var det 17 grader på soverommet etter massiv lufting 🙂 
Håper vi ikke får flere slike episoder i år.

Anonymkode: 75304...733

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hørte at det muligs skulle komme en ny slik hetebølge i løpet av noen dager.... 

:bond:

Anonymkode: 789bd...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...