Gå til innhold

En tråd full av regelbrudd


Anbefalte innlegg

Her er en tråd som har gått over styr med flere regelbrudd. Start f.eks på dette innlegget og les til siste side:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1287332-spørsmål-om-moderering/page/35/?tab=comments#comment-23802678

De ansvarlige moderatorene er ikke tilstedeværende, derfor gjør jeg dere, teamleder @Anglofil , @Forumansvarlig og @KG-ansvarligoppmerksom på dette da det fortsatt er Egmonts (representert av dere) ansvar å holde orden på forumet, spesielt når dere har blitt gjort oppmerksomme på noe problematisk og brudd på regelverket. F.eks er bloggerbarn omtalt ved navn, noe dere påstår at dere absolutt ikke tillater, og at barn har et ekstra vern på KG. Håper ikke dere lukker øynene for tråden og aksepterer de lovløse tilstandene der, men at dere velger å gjøre noe med det enten selv eller sørge for at det svenske teamet tar tak.

(Å flytte denne tråden til Ris og Ros Rampelyset eller be meg ta det opp med ansvarlige moderatorer vet dere like godt som meg at dessverre ikke har noe for seg.)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil nevne at tråden har sporet av grovt gjentagende ganger av de samme brukerne til tross for at de blir bedt til å holde seg til trådens tema. Rapporteringer er sendt inn GJENTAGENDE hvorpå svenskene ignorerer det blankt.

Personangrep, brukergruppeangrep og jeg vet ikke hva får stå uten at noen rydder opp.
Ved dette tidspunktet gir jeg faen i hvem som rydder tråden, bare det faktisk blir gjort.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har flyttet tråden til bakrommet slik at vi kan gå gjennom deres tilbakemeldinger der. Tråden vil ikke bli lagt ut igjen. 

Sol, admin.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sol Rampelyset skrev:

Hei,

Jeg har flyttet tråden til bakrommet slik at vi kan gå gjennom deres tilbakemeldinger der. Tråden vil ikke bli lagt ut igjen. 

Sol, admin.

Ok, og fint at den blir tatt vare på selv om den er skjult for oss. Takk for at du svarer.

Kan jeg spørre om hvor du (og den andre) kommer fra, altså om dere er Egmont-ansatte, vanlige brukere her inne til vanlig, om dere har vært admin her inne før, ev. noe annet? Tenker det er greit å få litt info om i og med at dere har tilgang til alle våre personopplysninger og det ikke er vanlig at noen blir admin her inne uten at de har vært moderatorer først eller er Egmont-ansatt som Forumansvarlig. Dette er ting som pleier å bli annonsert og dermed vet vi hvem de er/hvor de kommer fra, det gjør vi ikke nå.

Et spørsmål til. Begynner dere å lagre regelbrudd fra i morgen av når dere tar over modereringen?

Endret av an hero
La til et spm
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,
Det vil komme mer informasjon i løpet av kvelden ang overtakelsen av modereringen og våre roller. 

Sol, admin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Sol Rampelyset skrev:

Hei igjen,
Det vil komme mer informasjon i løpet av kvelden ang overtakelsen av modereringen og våre roller. 

Sol, admin.

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...