Gå til innhold

Purre på anmeldelse på Airbnb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leide en leilighet gjennom Airbnb for en uke siden og har enda ikke fått anmeldelse av verten. Er det greit å be om en? Jeg har kun en fra før av, og skulle gjerne hatt fler. Verten hadde mange, så det er sikkert ikke så viktig for han. 

Anonymkode: 2c605...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal lese mye...🙈

Anonymkode: 9e56d...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man skal lese mye...🙈

Anonymkode: 9e56d...b83

Mange leier kun ut til folk som har fått gode anmeldelser tidligere, så det er en viktig del av Airbnb-systemet. Jeg leide et sted rundt denne tiden i fjor, og fikk heller ingen anmeldelse der. 

Anonymkode: 2c605...4b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv en anmeldelse til verten først 

Anonymkode: 9fb87...e44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange leier kun ut til folk som har fått gode anmeldelser tidligere, så det er en viktig del av Airbnb-systemet. Jeg leide et sted rundt denne tiden i fjor, og fikk heller ingen anmeldelse der. 

Anonymkode: 2c605...4b0

Kanskje de, av forskjellige årsaker, ikke ønsker å gi en anmeldelse av deg. Bedre med ingen, enn en dårlig en tenker jeg...

Anonymkode: b023a...82d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv en anmeldelse til verten først 

Anonymkode: 9fb87...e44

Det har jeg så klart gjort :) 

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de, av forskjellige årsaker, ikke ønsker å gi en anmeldelse av deg. Bedre med ingen, enn en dårlig en tenker jeg...

Anonymkode: b023a...82d

Ja, men tviler på at det er grunnen. Vi ryddet nøye etter oss og kostet over gulvet. Var nesten ikke hjemme, så det så veldig likt ut der da vi dro som da vi kom. Fulgte instruksene til punkt og prikke.

Anonymkode: 2c605...4b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ligger anmeldelser fra verten? Har bodd 2 ganger på Airbnb og ihvertfall den første verten var på at jeg måtte skrive anmeldelse og hun sa på eget initiativ at hun ville gi meg topp anmeldelse men finner ingenting ??? 

Anonymkode: bdb28...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går inn på profilen din, så kommer det opp under informasjonen din. Der kommer anmeldelsene andre verter har skrevet (disse blir kun tilgjengelig etter at du også har skrevet anmeldelse til dem), så kan du trykke på "anmeldelser fra deg" under der igjen :)

Anonymkode: 2c605...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde et sted i sommer gjennom airbnb og fikk etter en ukes tid anmeldelse fra verten, og han ba meg poste en anmeldelse tilbake. Jeg var på ferie og hadde ikke tid da. Litt over en uke senere var jeg hjemme og skulle sende anmeldelsen. Da fikk jeg beskjed om at det var gått for lang tid - det er umulig å få lagt det inn når det har gått 14 dager. Kjipt! Kanskje det er det som har skjedd her også?

Anonymkode: 38758...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bodde et sted i sommer gjennom airbnb og fikk etter en ukes tid anmeldelse fra verten, og han ba meg poste en anmeldelse tilbake. Jeg var på ferie og hadde ikke tid da. Litt over en uke senere var jeg hjemme og skulle sende anmeldelsen. Da fikk jeg beskjed om at det var gått for lang tid - det er umulig å få lagt det inn når det har gått 14 dager. Kjipt! Kanskje det er det som har skjedd her også?

Anonymkode: 38758...62d

Det er litt over en uke siden jeg leide. Hm, det visste jeg ikke! Takk for info. Da bør jeg purre nå, så har han noen dager på seg. Men bare usikker på om det er «innafor» å purre. :klo: 

Anonymkode: 2c605...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...