AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Satt på toget og fikk sol i øya og slo beinet da jeg skulle flytte meg og da svartnet det helt så jeg kastet vannflaska mi hardt i veggen der selv om andre satt i samme vogn. Kjørte bil idag alt for fort. Sendte også stygge meldinger til 1 av 2 av de jeg kjenner. Alt pga at jeg er så sint (egentlig lei meg men det har utviklet seg til sinne) og jeg er redd jeg snart ikke klarer å styre meg dersom noen skulle dultet borti meg på en dårlig dag så er jeg redd jeg hadde kommet til å plukke opp nærmeste stein og slå de ned eller dersom noen gjør noe irriterende i trafikken er jeg redd jeg kommer til å kjøre på dem fordi det svartner helt. Jeg er redd for meg selv og hva jeg kan gjøre. Har andre følt på det samme? At dere er så sint at dere mister kontrollen og at det svartner? Anonymkode: ce62c...644 1
Gjest Familytree Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Ja, absolutt. Vi alle har dårlige dagen, rett?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Ja. Ofte... Det er fælt å ha det sånn. Vet du hvorfor du er så sint/lei deg? Anonymkode: 9741d...2dc
Gjest Familytree Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Noen ganger må vi slippe løs det vi har i tankene. Mange ganger tok jeg en pute og slo den, i det siste prøver jeg å jogge og tenke alene eller på tur. Jeg kobler fra alt og konsentrerer meg om meg, for jeg vet at jeg kan oppføre meg slik. Jeg anbefaler at du prøver noe av det, du hadde et sinneutbrudd.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 Snakk med noen om hvorfor du er lei deg. Eller skriv det ned. Kjenn på smerten, la den få komme ut. Anonymkode: bf2ec...934
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 Vurdert sinnemestringskurs? Anonymkode: bf2ec...934
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 Ja, det har hendt jeg har blitt så sint at jeg har kastet noe i gulvet f.eks, men det har oppstått ved provokasjon. Det er ikke noe godt å gå rundt med et slikt stress i kroppen. Hvorfor er du lei deg? Snakk med en god venn så du får lettet litt på trykket. Sinne er en mestringsstrategi når man egentlig er trist - dypt ulykkelig - eller rett og slett deprimert. Anonymkode: 11041...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 Voksne mennesker med normalt utviklet hjerne kontrollerer aggresjonen, og går ikke fysisk til angrep på andre. Håper du er i denne kategorien. Anonymkode: fcf60...a81 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #9 Skrevet 30. juli 2019 For noen år siden, så hadde jeg sååååå mye sinne i meg. Det holdt på å rable for meg. Jeg dro LANGT ut i skogen for å få rast fra meg. Jeg kjeftet, kastet ting rundt, gråt og var bare helt psyko. Vet ikke om noen hørte meg, men det dreit jeg i. Måtte få det ut! Så satt jeg meg ned og hylgråt. Men var deilig å få det ut. Så kom jeg til psykolog og det hjalp veldig å snakke med noen 🙂 Anonymkode: e6e04...ecf
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #10 Skrevet 30. juli 2019 Det er ikke normalt. Du er til fare for andre å kan også derfor få fengsel om du gir etter. Du må oppsøke behandling, for du er syk. Gjør det nå før noen uskyldige blir angrepet. Anonymkode: 0b446...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #11 Skrevet 30. juli 2019 Jeg kan bli helt ekstremt sint for ingenting i pms uka, varer som regel bare 1-3 dager heldigvis. Men jeg er jo klar over det og skjerper meg så godt jeg bare kan. Hvis dette har vedvart så synes jeg du skal be om hjelp, for det er ikke noe godt å gå rundt å være så sint. Anonymkode: eae05...2a8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #12 Skrevet 30. juli 2019 Jeg har hatt en depresjon i snart et år, møtt veggen og møtt mye motgang. Har kjent det på sinnet også, at det har kokt inni meg, hatt lyst til å kaste noe i veggen osv. MEN jeg har aldri vært inne på tanken om å såre eller skade noen, kunne aldri sendt stygge meldinger for eksempel. Vi mennesker har, eller burde ha, en impulskontroll. Vi kan tenke på alt vi ønsker å gjøre når det svartner for oss, men å faktisk ta skrittet å gjøre det er litt lengre unna. Bør være det ihvertfall. Du bør snakke med noen, få hjelp, for når du selv frykter at det kan gå utover deg selv eller andre (mer enn det allerede har gjort), så er det på tide å gjøre noe for å få tilbake kontrollen. Anonymkode: 62e3f...068 3
Anonymburker Skrevet 30. juli 2019 #13 Skrevet 30. juli 2019 Føler det samme, for verden går alltid imot meg. Og nei, det er ikke negativiteten som startet det men alle de dårlige erfaringene jeg har fått. Alltid en nedtur og et slag i trynet uansett hvor positiv man var i forkant!😕
Gjest theTitanic Skrevet 30. juli 2019 #14 Skrevet 30. juli 2019 På finn finnes tallerkener som gis bort. Hent noen og ha knusefest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå