AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Hvordan få hun til å "miste" følelsene for meg? Anonymkode: eaaf8...de6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Du kan ikke gjøre noe for å forandre sånne følelser hos andre. Er hun pågående ? for da kan du eit bare si at du ikke er interessert. Anonymkode: ffe3c...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Ikke gi henne oppmerksomhet, så går det nok over etter hvert. Anonymkode: 8b6f9...360 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Ikke gi henne noe oppmerksomhet. Vær tydelig på at du ikke er interessert. Anonymkode: 6a4a1...411 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 Det beste er om du ikke smiler til meg. Er direkte og negativ og gjerne litt utrivelig. Ikke pakk noe inn for å være hyggelig, la meg «hate» deg litt. Aldri flørt med meg og gi meg forhåpninger! Og for all del, ikke nydusja og deilig med godlukt🥺 Anonymkode: a5284...c55 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 Takk for svar! Hun er ikke så pågående akkurat, men hun er alltid rundt meg. Så fort jeg kom inn i garderoben på jobb morgenen i dag, spurte hun om kos og om jeg ville være med på stranden (helt rød i fjeset). Jeg takket pent nei. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Hun har svermet rundt bena mine i flere måneder nå. Begge er single og kvinner. Anonymkode: eaaf8...de6 1
Vinky Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Hun er ikke så pågående akkurat, men hun er alltid rundt meg. Så fort jeg kom inn i garderoben på jobb morgenen i dag, spurte hun om kos og om jeg ville være med på stranden (helt rød i fjeset). Jeg takket pent nei. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Hun har svermet rundt bena mine i flere måneder nå. Begge er single og kvinner. Anonymkode: eaaf8...de6 Dere begge er kvinner? Du er ikke lesbisk? Si det til henne isåfall? Endret 29. juli 2019 av Vinky 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #8 Skrevet 29. juli 2019 Kanskje hint til at du har noen i kikkerten elns. Vis noen du matchet med på tinder og at du vurderer å dra på date? 😅 Om dette blir for langt i fra sannheten, så er det kanskje lurt å finne en eller annen måte å vise at det ikke kan bli noe. Men ikke vær utrivelig slik som noen lengre oppe skriver. Min mening ihvertfall. Anonymkode: 37352...199 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #9 Skrevet 29. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste er om du ikke smiler til meg. Er direkte og negativ og gjerne litt utrivelig. Ikke pakk noe inn for å være hyggelig, la meg «hate» deg litt. Aldri flørt med meg og gi meg forhåpninger! Og for all del, ikke nydusja og deilig med godlukt🥺 Anonymkode: a5284...c55 ? Er det noen som alltid er nydusjet og bruker godlukt, så er det meg.😉 Anonymkode: eaaf8...de6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #10 Skrevet 29. juli 2019 kanskje du kunne hintet mot at du ikke er interessert. Sånn ved å feks snakke om "jeg er glad jeg er singel og ikke interessert i noen, slipper jeg å tenke på følelser osv". Eller noe i den duren? Anonymkode: ffe3c...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #11 Skrevet 29. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: kanskje du kunne hintet mot at du ikke er interessert. Sånn ved å feks snakke om "jeg er glad jeg er singel og ikke interessert i noen, slipper jeg å tenke på følelser osv". Eller noe i den duren? Anonymkode: ffe3c...2e0 Har nevnt det tidligere men føler ikke hun tar det seriøst. Bør vel prøve igjen under en litt lengre samtale... Vil bare ikke såre henne. Jeg er selv betatt av en annen.🥰 Anonymkode: eaaf8...de6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #12 Skrevet 29. juli 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Det beste er om du ikke smiler til meg. Er direkte og negativ og gjerne litt utrivelig. Ikke pakk noe inn for å være hyggelig, la meg «hate» deg litt. Aldri flørt med meg og gi meg forhåpninger! Og for all del, ikke nydusja og deilig med godlukt🥺 Anonymkode: a5284...c55 Herregud, hvis hun som er interessert er "rette" typen dame så vil alt dette bare gjøre henne mer interessert og enda mer besatt på å få henne.... Anonymkode: cfadb...06f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #13 Skrevet 29. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hint til at du har noen i kikkerten elns. Vis noen du matchet med på tinder og at du vurderer å dra på date? 😅 Om dette blir for langt i fra sannheten, så er det kanskje lurt å finne en eller annen måte å vise at det ikke kan bli noe. Men ikke vær utrivelig slik som noen lengre oppe skriver. Min mening ihvertfall. Anonymkode: 37352...199 Jeg har ikke Tinder men jeg har noen i kikkerten.😉 Kommer aldri til å være utrivelig. Det har jeg ikke hjerte til. Takk! Anonymkode: eaaf8...de6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #14 Skrevet 29. juli 2019 23 minutter siden, Vinky skrev: Dere begge er kvinner? Du er ikke lesbisk? Si det til henne isåfall? Ja, takk! Anonymkode: eaaf8...de6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #15 Skrevet 29. juli 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Hun er ikke så pågående akkurat, men hun er alltid rundt meg. Så fort jeg kom inn i garderoben på jobb morgenen i dag, spurte hun om kos og om jeg ville være med på stranden (helt rød i fjeset). Jeg takket pent nei. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Hun har svermet rundt bena mine i flere måneder nå. Begge er single og kvinner. Anonymkode: eaaf8...de6 Er en, ingen eller begge tiltrukket av kvinner? Ok, jeg innser at det var et dumt spørsmål, selvfølgelig er hun tiltrukket av kvinner, men er du det? Anonymkode: cfadb...06f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #16 Skrevet 29. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, takk! Anonymkode: eaaf8...de6 Trengte du KG til å fortelle deg dette..? Anonymkode: cfadb...06f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå