AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Jeg håper dette kan ligge under dette temaet, da jeg ikke vil at dette skal ligge under "seksualitet" For dette handler ikke om sex. Jeg blir ikke tiltrukket av eldre menn av den grunn. Min beste sexpartner har vært en jevnaldrende da jeg var 17, så ikke seksualiser dette. Jeg har i de aller aller fleste tilfeller falt for eldre gutter og menn. Var min far fraværende? Nei! Han var absolutt tilstede. Var han autoritær, eller for ettergivende? Nei. Han kunne være begge deler, men ikke i noen overdreven grad de gangene det skjedde. Så hvorfor faller jeg for eldre menn? Jo, fordi jeg syns de er mer tiltrekkende å se på. De har visdom og en ro og en avslappet holdning til seg selv som jeg liker. De har livserfaring men er nysgjerrige på mitt syn som 20 og mer enn det,eldre. Jeg liker menn på min egen alder. Men det har skjedd kun to ganger at jeg forelsket meg. Husk at det ikke er personlig, alt handler om preferanser. Ikke døm. Ikke tro alt handler om sex. Ikke tro vi utnytter hverandre! Vi har gode samtaler. Vi har felles interesser vi dyrker som fks foto. Vi har også hver våre interesse, og kan godt være borte fra hverandre en helg og mer. Det har aldri vært sjalusi. Det kan nok være personligheten uansett alder. Hva vet jeg? Jeg vet at de eldre mennene jeg har datet ikke har vært sjalu. Det er ikke noe spill! Så daddyissues,hva er det? Og tror dere vi alle har det? Eller tror dere at det kan handle om hvem en er og hvem en vil være med? Jeg er forresten 45. Mannen min et 70. Vi har vært gift i ti år. Var sammen i to år før vi giftet oss. Anonymkode: 5b9b6...b59
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 (endret) Daddy issues er at man kun går etter eldre menn fordi faren ikke ga nok oppmerksomhet og man har trang for trygghet med en eldre mann som kan erstatte det man aldri fikk av far. Nei alle har ikke det. Endret 29. juli 2019 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, Luna Llena skrev: Daddy issues er at man kun går etter eldre menn fordi faren ikke ga nok oppmerksomhet og man har trang for trygghet med en eldre mann som kan erstatte det man aldri fikk av far. Nei alle har ikke det. Jeg dømmer ikke de som har. Nei vi har likevel alle ikke det. Anonymkode: 5b9b6...b59
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Enig med Luna Llena, jeg er smertelig klar over mine "daddy issues", men det er ikke nødvendigvis negativt, så lenge man er klar over det og klarer å skille snørr fra barter. Bevissthet, kunnskap og en generell interesse for egenutvikling er nyttig. Anonymkode: e7a78...5df
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 De har ikke hatt en normal psykososial utvikling og har en avvikende sexuell identitet. De står nå fast med en tenningsmønster som fokuserer på farsfigurerer. Ofte med stor tørst etter omsorgsoppmerksomhet fra farsfigurer. (Dvs personer på deres egen pappas alder) Du kan lese om det i psykologilitteraturen. Kalles elektrakomplekset. Anonymkode: ee804...f2e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: De har ikke hatt en normal psykososial utvikling og har en avvikende sexuell identitet. De står nå fast med en tenningsmønster som fokuserer på farsfigurerer. Ofte med stor tørst etter omsorgsoppmerksomhet fra farsfigurer. (Dvs personer på deres egen pappas alder) Du kan lese om det i psykologilitteraturen. Kalles elektrakomplekset. Anonymkode: ee804...f2e På norsk heter det "seksuell" med "ks", ikke "x". Dette er en av de vanligste, og mest irriterende, skrivefeilene her inne, av en eller annen merkelig grunn. Anonymkode: e7a78...5df 4
jabx Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er forresten 45. Mannen min et 70. Hvordan går det da?
Gjest Familytree Skrevet 29. juli 2019 #8 Skrevet 29. juli 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Var min far fraværende? Nei! Han var absolutt tilstede. Var han autoritær, eller for ettergivende? Nei. Derfor du ikke har "daddy issues", du har preferanser for aldre menn. Daddy issues is an informal phrase for the psychological challenges resulting from an absent or abnormal relationship with one's father, often manifesting in a distrust of, or sexual desire for, men who act as father figures. Endret 29. juli 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #9 Skrevet 30. juli 2019 9 minutter siden, Augustotejerina said: Derfor du ikke har "daddy issues", du har preferanser for aldre menn. Daddy issues is an informal phrase for the psychological challenges resulting from an absent or abnormal relationship with one's father, often manifesting in a distrust of, or sexual desire for, men who act as father figures. Eller så var far faktisk så god at ts søker hans egenskaper i de mennene hun blir tiltrukket av, noe som er helt normalt og sunt! God far = tiltrukket av gode menn. Dårlig far = tiltrukket av dårlige menn. Anonymkode: e7a78...5df
Gjest Familytree Skrevet 30. juli 2019 #10 Skrevet 30. juli 2019 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller så var far faktisk så god at ts søker hans egenskaper i de mennene hun blir tiltrukket av, noe som er helt normalt og sunt! God far = tiltrukket av gode menn. Dårlig far = tiltrukket av dårlige menn. Anonymkode: e7a78...5df Jepp, nettop. Men det er ikke en "issue" for hun. Hun liker personlighet i aldre menn. Endret 30. juli 2019 av Familytree
Gjest Familytree Skrevet 30. juli 2019 #11 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, Augustotejerina skrev: psychological challenges resulting from an absent or abnormal relationship with one's father Ja.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #12 Skrevet 30. juli 2019 3 minutter siden, Augustotejerina said: Jepp, nettop. Men det er ikke en "issue" for hun. Hun liker personlighet i aldre menn. Så med andre ord så blir det egentlig først et issue, eller "daddy issues", om man har en dårlig eller fraværende far. Dette har jo vært kjent omtrent fra tidenes morgen... Anonymkode: e7a78...5df
Gjest Familytree Skrevet 30. juli 2019 #13 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så med andre ord så blir det egentlig først et issue, eller "daddy issues", om man har en dårlig eller fraværende far. Dette har jo vært kjent omtrent fra tidenes morgen... Anonymkode: e7a78...5df Jeg er enig med deg. Absolutt...
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #14 Skrevet 30. juli 2019 5 minutter siden, Augustotejerina said: Jeg er enig med deg. Absolutt... Du er enig med omtrent alle, du.. :) Anonymkode: e7a78...5df
Gjest Familytree Skrevet 30. juli 2019 #15 Skrevet 30. juli 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er enig med omtrent alle, du.. Anonymkode: e7a78...5df Ah, snakker jeg med en følger? Stalker? Eller optimistisk kommentator? Prøv at tråden handler om emnet og ikke om meg, vi kan løse det med en PM...:) Endret 30. juli 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #16 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, Augustotejerina said: Ah, snakker jeg med en følger? Stalker? Eller optimistisk kommentator? Prøv at tråden handler om emnet og ikke om meg, vi kan løse det med en PM...:) Dere svensker er jo litt søte, da.. 💓 Anonymkode: e7a78...5df
Gjest Familytree Skrevet 30. juli 2019 #17 Skrevet 30. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere svensker er jo litt søte, da.. 💓 Anonymkode: e7a78...5df 👍 Jeg er glad om du tror jeg er svensk😂
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #18 Skrevet 30. juli 2019 11 minutter siden, Augustotejerina said: 👍 Jeg er glad om du tror jeg er svensk😂 Jeg tror ikke, jeg vet.. :) Anonymkode: e7a78...5df
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #19 Skrevet 30. juli 2019 Forstår ikke de som finner seg kjærester som vil havne på gamlehjem når de selv er i den beste alder. Det er ihvertfall ikke kjærlighet, det er så unaturlig og dumt. Anonymkode: 8f4ac...2de
Gjest Familytree Skrevet 30. juli 2019 #20 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke, jeg vet.. Anonymkode: e7a78...5df Nå får du øye på meg, vær så snill å opplyse meg om hvordan du vet at jeg er svensk? 👏🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå