Nerine_ Skrevet 7. august 2019 #301 Skrevet 7. august 2019 9 minutter siden, Sokkar skrev: Takk for at du stiller opp for oss med silikonpupper, @Nerine_ 😊 orker ikke gå gjennom hele tråden, for 18 sider er så langt. Men hvorfor skal det være greit å hakke på kvinner med silikon? Vi med silikon hakker ikke på kvinner uten. Og at jeg gjorde det for oppmerksomhet fra menn? Nei, jeg har alltid fått oppmerksomhet fra menn. Mannfolk har ikke noe med mitt valg av å legge inn pupper. Det er jo helt tydelig i denne tråden at noen kvinner dømmer andre kvinners pupper mer enn menn gjør. Jeg syns alle skal få lov til å gjøre akkurat hva man vil (så sant det ikke berørt andre), uten å måtte høre kritikk fra andre🙂 og enda "dummere" er det når folk kommer med påstander om hvorfor andre tar de valgene de tar, når sannheten er at de faktisk ikke har har peiling. 6
wintergirl Skrevet 7. august 2019 #302 Skrevet 7. august 2019 4 minutter siden, Måsabjønnen skrev: Da har man jo et forkvakla syn på hvordan en kropp skal være, hvis man ikke aksepterer at puppestørrelser i likhet med det meste annet varierer stort. Det er ikke noe galt i å ha små pupper, og problemet sitter utelukkende i hodet. Da får man heller jobbe mentalt synes jeg, istedenfor å kjøpe seg en dukkekropp. Som om kunstig kropp er bedre enn å ha noen ubetydelige komplekser. Jeg syns jeg syns jeg syns jeg syns, og det JEG syns er det eneste riktige. Er du ikke enig så trenger du hjelp. Alle som fikser på seg sliter mener du? Da gjelder det svært svært svært mange. Litt enkel tankegang det der. Det er mange som nekter å gjøre noe med seg selv men som sliter big time for det. 1
Nerine_ Skrevet 7. august 2019 #303 Skrevet 7. august 2019 (endret) 15 minutter siden, Måsabjønnen skrev: Da har man jo et forkvakla syn på hvordan en kropp skal være, hvis man ikke aksepterer at puppestørrelser i likhet med det meste annet varierer stort. Det er ikke noe galt i å ha små pupper, og problemet sitter utelukkende i hodet. Da får man heller jobbe mentalt synes jeg, istedenfor å kjøpe seg en dukkekropp. Som om kunstig kropp er bedre enn å ha noen ubetydelige komplekser. Kanskje du (og andre med masse meninger om andre) trenger å jobbe litt mentalt? Så slipper vi andre å høre på deres uttalige teorier og påstander om våre valg. Har du ikke nok med deg sel og ditt liv? Hvorfor er du så opptatt av andres valg, det påvirker jo ikke deg? Endret 7. august 2019 av Nerine_ 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #304 Skrevet 7. august 2019 27 minutter siden, wintergirl skrev: Jeg syns jeg syns jeg syns jeg syns, og det JEG syns er det eneste riktige. Er du ikke enig så trenger du hjelp. Alle som fikser på seg sliter mener du? Da gjelder det svært svært svært mange. Litt enkel tankegang det der. Det er mange som nekter å gjøre noe med seg selv men som sliter big time for det. får jeg se brystene dine? Anonymkode: f107b...ea6 1
Kallis92 Skrevet 7. august 2019 #305 Skrevet 7. august 2019 (endret) 50 minutter siden, Sokkar skrev: Takk for at du stiller opp for oss med silikonpupper, @Nerine_ 😊 orker ikke gå gjennom hele tråden, for 18 sider er så langt. Men hvorfor skal det være greit å hakke på kvinner med silikon? Vi med silikon hakker ikke på kvinner uten. Og at jeg gjorde det for oppmerksomhet fra menn? Nei, jeg har alltid fått oppmerksomhet fra menn. Mannfolk har ikke noe med mitt valg av å legge inn pupper. Det er jo helt tydelig i denne tråden at noen kvinner dømmer andre kvinners pupper mer enn menn gjør. Tror det er litt på samme måte som Michael Jackson ble gjort narr av. Men han hadde faktisk en god grunn til det pga hud problemer. Men tror det er mer jenter som gjør det til et problem Hvis dere ikke har noe å skamme over. Så bare gjør det. Hvorfor bry deg om at folk ikke liker silikon pupper. Mange gjør narr av anime, og jeg synes super helter er verre og barnslige. Så jeg har ikke noe å skamme meg over. Hva du føler skam er mer sitt eget problem. Ingen bestemmer over kroppen din, så hva er problemet X). Med mindre det er noe som man selv føler :3 Ergo Oslo livsstil. Endret 7. august 2019 av Kallis92
Sokkar Skrevet 7. august 2019 #306 Skrevet 7. august 2019 58 minutter siden, Nerine_ skrev: Jeg syns alle skal få lov til å gjøre akkurat hva man vil (så sant det ikke berørt andre), uten å måtte høre kritikk fra andre🙂 og enda "dummere" er det når folk kommer med påstander om hvorfor andre tar de valgene de tar, når sannheten er at de faktisk ikke har har peiling. Ja, det er rart hvordan noen uten silikon kan vite bastant hvorfor noen legger inn silikon. 3
Måsabjønnen Skrevet 7. august 2019 #307 Skrevet 7. august 2019 1 hour ago, Nerine_ said: Kanskje du (og andre med masse meninger om andre) trenger å jobbe litt mentalt? Så slipper vi andre å høre på deres uttalige teorier og påstander om våre valg. Har du ikke nok med deg sel og ditt liv? Hvorfor er du så opptatt av andres valg, det påvirker jo ikke deg? Akkurat hva hver enkelt gjør spiller ingen rolle for meg personlig, men like fullt mener jeg på prinsipielt grunnlag at silikonpupper osv. tyder på et svært usunt og forvridd syn på menneskekroppen. Å "fikse på" en velfungerende kropp er rett og slett irrasjonelt. Det er holdningene det er noe i veien med, ikke kroppen i seg selv. Stakkars ungjenter som opplever at voksne kvinner forsøker å normalisere kunstige kropper, og dermed får et enda dårligere forhold til egen kropp enn de ellers ville hatt. 7
wintergirl Skrevet 7. august 2019 #308 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: får jeg se brystene dine? Anonymkode: f107b...ea6 Aldri , din luring 😄😉 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #309 Skrevet 7. august 2019 9 minutter siden, Måsabjønnen skrev: Akkurat hva hver enkelt gjør spiller ingen rolle for meg personlig, men like fullt mener jeg på prinsipielt grunnlag at silikonpupper osv. tyder på et svært usunt og forvridd syn på menneskekroppen. Å "fikse på" en velfungerende kropp er rett og slett irrasjonelt. Det er holdningene det er noe i veien med, ikke kroppen i seg selv. Stakkars ungjenter som opplever at voksne kvinner forsøker å normalisere kunstige kropper, og dermed får et enda dårligere forhold til egen kropp enn de ellers ville hatt. Sannheten er vel at det å fikse på kroppen ER veldig en normal del av det samfunnet vi lever i dag. Å legge dette ansvaret over på enkeltmennesker blir veldig spesielt, det er ikke slik at vokse nødvendigvis har noe bedre kroppsbilde enn unge jenter. Det er først og fremst media som bør ta skylden for det sjønnhetstyranniet vi lever i i dag. Anonymkode: 17979...199
Arabella Skrevet 7. august 2019 #310 Skrevet 7. august 2019 Dette bildet la jeg ut igår og fikk flere stygge tilbakemeldinger på. Jeg vet at mange rett og slett har lagt meg for hat, men de skiller ikke mellom meninger og person. En skrev at hun hadde sett mange slike gamle pupper i damegarderoben, at jeg var sikkert over 65 år, og hadde "pensjonistpupper". Det var mye stygt. Innleggene ble slettet. Jeg la inn dette bildet for noen år siden i tråden "Flash en kroppsdel" (ser likedan ut idag) for å berolige unge jenter om at man ikke nødvendigvis får deformerte og "ødelagte" bryster etterhvert som man blir eldre. Mine er altså naturlige. 6
Arabella Skrevet 7. august 2019 #311 Skrevet 7. august 2019 (endret) Slettet. Endret 7. august 2019 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #312 Skrevet 7. august 2019 31 minutter siden, wintergirl skrev: Aldri , din luring 😄😉 kanskje jeg er heldig en dag. Anonymkode: f107b...ea6 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #313 Skrevet 7. august 2019 27 minutter siden, Arabella skrev: Dette bildet la jeg ut igår og fikk flere stygge tilbakemeldinger på. Jeg vet at mange rett og slett har lagt meg for hat, men de skiller ikke mellom meninger og person. En skrev at hun hadde sett mange slike gamle pupper i damegarderoben, at jeg var sikkert over 65 år, og hadde "pensjonistpupper". Det var mye stygt. Innleggene ble slettet. Jeg la inn dette bildet for noen år siden i tråden "Flash en kroppsdel" (ser likedan ut idag) for å berolige unge jenter om at man ikke nødvendigvis får deformerte og "ødelagte" bryster etterhvert som man blir eldre. Mine er altså naturlige. Du er tøff dame, Arabella. Anonymkode: f107b...ea6 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #314 Skrevet 7. august 2019 28 minutter siden, Arabella skrev: Dette bildet la jeg ut igår og fikk flere stygge tilbakemeldinger på. Jeg vet at mange rett og slett har lagt meg for hat, men de skiller ikke mellom meninger og person. En skrev at hun hadde sett mange slike gamle pupper i damegarderoben, at jeg var sikkert over 65 år, og hadde "pensjonistpupper". Det var mye stygt. Innleggene ble slettet. Jeg la inn dette bildet for noen år siden i tråden "Flash en kroppsdel" (ser likedan ut idag) for å berolige unge jenter om at man ikke nødvendigvis får deformerte og "ødelagte" bryster etterhvert som man blir eldre. Mine er altså naturlige. hvilket bilde la du ut igår? Anonymkode: f107b...ea6
Arabella Skrevet 7. august 2019 #315 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvilket bilde la du ut igår? Anonymkode: f107b...ea6 Innlegg nr. 364. Jeg er en kløne når det gjelder å overføre bilder, filer. Fant ikke ut ikke hvordan jeg kunne forstørre bildet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #316 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, Arabella skrev: Innlegg nr. 364. Jeg er en kløne når det gjelder å overføre bilder, filer. Fant ikke ut ikke hvordan jeg kunne forstørre bildet. det betyr du la det samme bilde ut igår som du har lagt ut tidligere? jeg tolket det som at du hadde lagt ut et nytt bilde. Anonymkode: f107b...ea6
Nerine_ Skrevet 7. august 2019 #317 Skrevet 7. august 2019 (endret) 1 time siden, Måsabjønnen skrev: Akkurat hva hver enkelt gjør spiller ingen rolle for meg personlig, men like fullt mener jeg på prinsipielt grunnlag at silikonpupper osv. tyder på et svært usunt og forvridd syn på menneskekroppen. Å "fikse på" en velfungerende kropp er rett og slett irrasjonelt. Det er holdningene det er noe i veien med, ikke kroppen i seg selv. Stakkars ungjenter som opplever at voksne kvinner forsøker å normalisere kunstige kropper, og dermed får et enda dårligere forhold til egen kropp enn de ellers ville hatt. Usunt og forvridd syn på kroppen "kun" fordi man utfører en operasjon? Det er vel ganske mange faktorer som er med på å bestemme hva slags syn man har på kropp. Kosthold, treningsvaner osv osv. Jeg er enig med AB over her, jeg tror ikke det at en og annen kvinne utfører brystforstørrelse ødelegger spesielt for unge jenter. Sosiale medier, og medier generelt er mye mer ødeleggende. Og med sosiale medier mener jeg typiske "insta babes" der mer eller mindre alt er fikset på, antrekket er dyrt, hår og sminke er perfekt, og livet generelt blir fremstilt som perfekt. Tror ikke unge jenter er så veldig opptatt av at nabodama Berit på 35år har operert inn silikon, som ellers lever et forholdsvis vanlig/kjedelig liv. Det er ikke den gjennomsnittlige "kvinnen i gata" som er avgjørende når det kommer til kroppspress. Endret 7. august 2019 av Nerine_ 4
pippilang Skrevet 7. august 2019 #318 Skrevet 7. august 2019 Får legge ut bilde av de 42 år gamle jentene da! 17
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #319 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Arabella skrev: Innlegg nr. 364. Jeg er en kløne når det gjelder å overføre bilder, filer. Fant ikke ut ikke hvordan jeg kunne forstørre bildet. du er ingen kløne, Arabella. Du er bare god! Og deilig! Anonymkode: f107b...ea6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #320 Skrevet 7. august 2019 5 minutter siden, pippilang skrev: Får legge ut bilde av de 42 år gamle jentene da! Faste bryster det! Deilig! Anonymkode: f107b...ea6
Fremhevede innlegg