Gå til innhold

Fram med puppene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Atania skrev:

(Dette var min post forresten, jeg tør visst å ikke være anonym allikevel.. 🙃)

Hvorfor valgte du å ikke være anonym likevel? Fordi du fikk skryt så ville du fortelle hvem du er slik at gutta kan sende pm til deg ?

Må innrømme at jeg ikke forsto behovet for å IKKE være anonym.   Klør meg i hodet...

Anonymkode: 64b23...7a3

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor valgte du å ikke være anonym likevel? Fordi du fikk skryt så ville du fortelle hvem du er slik at gutta kan sende pm til deg ?

Må innrømme at jeg ikke forsto behovet for å IKKE være anonym.   Klør meg i hodet...

Anonymkode: 64b23...7a3

Fordi jeg først var redd for at noen nettopp skulle skrive/tenke noe sånt som deg, at da vil man gjerne ha ‘skryt’ og sex-meldinger, men så ombestemte jeg meg siden folk virket så hyggelige her allikevel.. skulle kanskje ikke gjort det.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Atania skrev:

Fordi jeg først var redd for at noen nettopp skulle skrive/tenke noe sånt som deg, at da vil man gjerne ha ‘skryt’ og sex-meldinger, men så ombestemte jeg meg siden folk virket så hyggelige her allikevel.. skulle kanskje ikke gjort det.. 

du er fantastisk! :) fortsett å ha lykkefølelsen i deg. 

Anonymkode: f107b...ea6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Atania said:

Kvaliteten på bildet er så dårlig at man så vidt kan se hvilken kroppsdel det er. Så jeg ser ingen grunn til hverken hets eller sex-meldinger.

Anonymkode: b09ba...619

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Misunner alle de flotte puppene i tråden her. 😍 

Jeg har alltid vært spedbygd og veldig flatbrystet. Bestemte meg for å ta silikon da jeg var 23. Fikk deretter tre barn på rappen uten at det bød på problemer. 

Jeg byttet innleggene i fjor, 40 år gammel. Og regner med å ha dem resten av livet. 

Skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde naturlig store pupper, men da får alternativet bli silikon. 🤷🏼‍♀️

E78C5811-9DED-40ED-B6B8-BA2AA16411A1.jpeg

Anonymkode: 6019a...1fd

Veldig flotte!

Anonymkode: e7f74...e8c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig flotte!

Anonymkode: e7f74...e8c

Bare venter til å få brystene strutter uten klær jeg. :) 

Anonymkode: f107b...ea6

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

881DF191-B33E-4400-99FC-D123509BDFB2.jpeg

Anonymkode: a373e...0f6

hvis ekte.... sykt deilig pupper <3

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Misunner alle de flotte puppene i tråden her. 😍 

Jeg har alltid vært spedbygd og veldig flatbrystet. Bestemte meg for å ta silikon da jeg var 23. Fikk deretter tre barn på rappen uten at det bød på problemer. 

Jeg byttet innleggene i fjor, 40 år gammel. Og regner med å ha dem resten av livet. 

Skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde naturlig store pupper, men da får alternativet bli silikon. 🤷🏼‍♀️

E78C5811-9DED-40ED-B6B8-BA2AA16411A1.jpeg

Anonymkode: 6019a...1fd

sykt gode milf pupper ❤️

Skrevet

Ja ja jenter, gratulerer med å ha laget tidenes runketråd. 

Anonymkode: 7a12d...56a

Ser ikke det som et problem siden det er sunt hehe ;) jeg elsker når jenter onnanerer også eller ønsker hard kuk eller noe i lik standard hehe, er bare gøy ;)  

Skrevet

69E55F3C-258E-4CCD-8D87-B75B3AA6A63E.jpeg

Anonymkode: 7ab45...f47

krafitg kropp og fyldige pupper. Veldg godt <3. Sett godt utt å bli ridd av de ❤️

Skrevet

Bare lurer.... bryr dere her dere om størrelsesforskjell? Jeg har ganske store faste bryster, men størrelsene er ganske ulike og det gjør at jeg gjemmer meg veldig 

Anonymkode: 07cee...130

det ville jeg elsket å sett hehe ;) men tror for menn generelt sett tror jeg puppe størrelsen ikke spiller rolle. Er bare mer naturens gave hehe. Så lenga jenta er bare kåt og vild og vil ha deg... så er det alt egentlig. De er generelt greit med det. Snille greie jenter som det tror jeg de generelt elsker. Pupper har ikke mye å si med det : D

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_2547.JPG

Anonymkode: c9960...0da

elsker damer med stive nippler.. Sykt kåt jeg blir av det ❤️

Skrevet (endret)

Trist at man ikke kan lære seg å være glad for hvordan man er skapt. Jeg har veldig små pupper, men hey, who the hell cares? Jeg er superaktiv som person og er kjempeglad for at jeg ikke har noe der fremme som stopper meg. Og det står ihvertfall ikke på med oppmerksomhet fra guttene. Når de fleste møter en oppegående, blid og supersprek jente faller puppestørrelse ganske langt bak i rekka av krav. Jeg synes bare det er trist at man føler man har så lite å by på at man må operere kroppen sin for å bli interessant for det motsatte kjønn. Det holder å begynne med for eksempel klatring eller dykking så er det veldig mange menn som er helt bergtatt, og det er sunt for kropp og sinn i tillegg, så vinn-vinn ikkesant? 

Anonymkode: cc2b0...4b6

Og jeg syns det er trist av du sitter der og fantaserer om hvorfor noen velger som de gjør. Hva får deg til å tro at du vet årsaken til at folk velger brystforstørrelse? 

Dama du siterte var voksen og hadde tre barn, uten å se ansiktet er jeg fortsatt ganske sikker på at hun ser smashing ut. Tror du virkelig hun gjør det for oppmerksomhet fra menn...?

Hvorfor har du i det hele tatt behov for å dømme andres valg? 

Endret av Nerine_
  • Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, Nerine_ skrev:

Og jeg syns det er trist av du sitter der og fantaserer om hvorfor noen velger som de gjør. Hva får deg til å tro at du vet årsaken til at folk velger brystforstørrelse? 

Dama du siterte var voksen og hadde tre barn, uten å se ansiktet er jeg fortsatt ganske sikker på at hun ser smashing ut. Tror du virkelig hun gjør det for oppmerksomhet fra menn...?

Hvorfor har du i det hele tatt behov for å dømme andres valg? 

Hvis dama elsker knull så skal ikke jeg si noe ;)

Skrevet

69E55F3C-258E-4CCD-8D87-B75B3AA6A63E.jpeg

Anonymkode: 7ab45...f47

Wow 😍 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trist at man ikke kan lære seg å være glad for hvordan man er skapt. Jeg har veldig små pupper, men hey, who the hell cares? Jeg er superaktiv som person og er kjempeglad for at jeg ikke har noe der fremme som stopper meg. Og det står ihvertfall ikke på med oppmerksomhet fra guttene. Når de fleste møter en oppegående, blid og supersprek jente faller puppestørrelse ganske langt bak i rekka av krav. Jeg synes bare det er trist at man føler man har så lite å by på at man må operere kroppen sin for å bli interessant for det motsatte kjønn. Det holder å begynne med for eksempel klatring eller dykking så er det veldig mange menn som er helt bergtatt, og det er sunt for kropp og sinn i tillegg, så vinn-vinn ikkesant? 

Anonymkode: cc2b0...4b6

Ikke alt man gjør med egen kropp handler om menn da. Mye man gjør for egen del. Noen liker å ha små bryster  og noen foretrekker å ha dem større.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Kallis92 said:

jeg elsker når jenter onnanerer også eller ønsker hard kuk eller noe i lik standard hehe, er bare gøy ;)  

Sorry kallis, men de ekle kommentarene dine gjør nok at mange ikke deler bildene sine. 

Anonymkode: 1500f...2cd

• Liker 17
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sorry kallis, men de ekle kommentarene dine gjør nok at mange ikke deler bildene sine. 

Anonymkode: 1500f...2cd

Ah... antar jeg ikke er i alles smak. Men beklager isåfall ^w^

• Liker 1
Skrevet

Takk for at du stiller opp for oss med silikonpupper, @Nerine_ 😊 orker ikke gå gjennom hele tråden, for 18 sider er så langt. Men hvorfor skal det være greit å hakke på kvinner med silikon? Vi med silikon hakker ikke på kvinner uten.

Og at jeg gjorde det for oppmerksomhet fra menn? Nei, jeg har alltid fått oppmerksomhet fra menn. Mannfolk har ikke noe med mitt valg av å legge inn pupper. Det er jo helt tydelig i denne tråden at noen kvinner dømmer andre kvinners pupper mer enn menn gjør. 

• Liker 7
Skrevet
22 minutter siden, wintergirl said:

Ikke alt man gjør med egen kropp handler om menn da. Mye man gjør for egen del. Noen liker å ha små bryster  og noen foretrekker å ha dem større.

Da har man jo et forkvakla syn på hvordan en kropp skal være, hvis man ikke aksepterer at puppestørrelser i likhet med det meste annet varierer stort. Det er ikke noe galt i å ha små pupper, og problemet sitter utelukkende i hodet. Da får man heller jobbe mentalt synes jeg, istedenfor å kjøpe seg en dukkekropp. Som om kunstig kropp er bedre enn å ha noen ubetydelige komplekser.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...