Nerine_ Skrevet 4. august 2019 #201 Skrevet 4. august 2019 10 timer siden, Måsabjønnen skrev: I høyeste grad. Så... Vi med silikon kan ikke kalle puppene våre for pupper? Er det det du mener med puppe-agurk teorien din? 🤷♀️ 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #202 Skrevet 4. august 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Får mindreverdighetskomplekser av å se disse opererte struttende puppene som dere menn elsker... Vel..her er et sett helt naturlige (liggende)... Sukk... I egne øyne altfor store og tunge... (Stripene er etter bh) Anonymkode: 64b23...7a3 Fine nippler, men liggende bilder er ikke særlig brukbare... Anonymkode: b09ba...619 1
Måsabjønnen Skrevet 4. august 2019 #203 Skrevet 4. august 2019 2 minutter siden, Nerine_ said: Så... Vi med silikon kan ikke kalle puppene våre for pupper? Er det det du mener med puppe-agurk teorien din? 🤷♀️ Dere må gjerne kalle det hva dere vil, men i mine øyne er ikke silikon en "ingrediens" som har noe med pupper å gjøre. Jeg synes for så vidt hele idéen om å putte noe sånt inn i kroppen er ganske forskrudd, særlig mtp. at praktisk talt alle som gjør det har en kropp det ikke er noe galt med i utgangspunktet. Det er for så vidt noe av problemet med alle kosmetiske operasjoner, man fikser på noe som er fint fra før og ender opp som mindre attraktiv. 10
Katten.2.0 Skrevet 4. august 2019 #204 Skrevet 4. august 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Det har du virkelig ingen grunn til. De som opererer seg derimot har åpenbart komplekser. Naturlige pupper er flotte enten de er små eller store. Et bryst fylt av silikon er ikke mer pupp enn en agurk er en penis. For min egen del synes jeg slikt er ekstremt turnnoff både fordi det vitner om usunne holdninger og liten tro på egen kropp, i tillegg til at det rent fysisk hverken føles eller ser ut som ekte vare. Anonymkode: b474b...8cd Ser ikke poenget i å uttale seg nedlatende om verken den ene eller andre. 9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #205 Skrevet 4. august 2019 På 31.7.2019 den 10.42, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 81150...ac8 Herre min hatt noe så vakkert...Blir jo helt salig av å se på noe så perfekt... Anonymkode: a9723...83c 1
Nerine_ Skrevet 4. august 2019 #206 Skrevet 4. august 2019 44 minutter siden, Måsabjønnen skrev: Dere må gjerne kalle det hva dere vil, men i mine øyne er ikke silikon en "ingrediens" som har noe med pupper å gjøre. Jeg synes for så vidt hele idéen om å putte noe sånt inn i kroppen er ganske forskrudd, særlig mtp. at praktisk talt alle som gjør det har en kropp det ikke er noe galt med i utgangspunktet. Det er for så vidt noe av problemet med alle kosmetiske operasjoner, man fikser på noe som er fint fra før og ender opp som mindre attraktiv. Hvor tar du dette fra? Har du sett mange før/etter resultater fra virkeligheten? Eller tar du ideen fra hodet eller se&hør reportasjer med ekstreme tilfeller? 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #207 Skrevet 4. august 2019 Her var det mye misunnelse gitt.....Puppene er knallfine, uansett hva dere sier.. Anonymkode: a9723...83c 2
Nerine_ Skrevet 4. august 2019 #208 Skrevet 4. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var det mye misunnelse gitt.....Puppene er knallfine, uansett hva dere sier.. Anonymkode: a9723...83c Som vanlig... . All kritikk bunner ikke i misunnelse/sjalusi, og hva som er "knallfint" er opp til hver og en å avgjøre. Noen liker silikon, andre ikke. Noen liker små, noen liker store. 13
Gjest Lucius Skrevet 4. august 2019 #209 Skrevet 4. august 2019 (endret) Jeg kunne ha lagt ut et bilde, men jeg vil ikke ha sitering da jeg vil ha sjansen til å fjerne, samt at vil noen se puppene til ei på over 40... 😌 Endret 4. august 2019 av Lucius
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. august 2019 #210 Skrevet 4. august 2019 På 1.8.2019 den 5.58, AnonymBruker skrev: De der er jo opererte 🤨 Anonymkode: 07a70...bfe Arret under brystene avslører at de har silikon innlegg
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #213 Skrevet 5. august 2019 På 4.8.2019 den 12.51, Lucius skrev: Jeg kunne ha lagt ut et bilde, men jeg vil ikke ha sitering da jeg vil ha sjansen til å fjerne, samt at vil noen se puppene til ei på over 40... 😌 Forstår du vil ha kontroll på bildet, og ikke ønsker sitering og derfor velger å ikke legge ut.. Men puppene til ei over 40 kan være veldig fine de. Anonymkode: 25dc0...ed9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #214 Skrevet 5. august 2019 På 4.8.2019 den 15.30, Anonym Bruker skrev: Arret under brystene avslører at de har silikon innlegg Eller evt hatt brystreduksjon /løft. Da får man også arr. Anonymkode: 64b23...7a3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #215 Skrevet 5. august 2019 På 4.8.2019 den 12.06, Nerine_ skrev: Hvor tar du dette fra? Har du sett mange før/etter resultater fra virkeligheten? Eller tar du ideen fra hodet eller se&hør reportasjer med ekstreme tilfeller? Mannen må da få ha preferanser! Kanskje han synes det uansett er finere med noe som er naturlig? Anonymkode: d114d...686 3
Christina82 Skrevet 5. august 2019 #216 Skrevet 5. august 2019 Ryddet for kontakt av seksuell karakter. Minner om dette: - Forumrommet kan brukes til å diskutere seksualitet, erfaringer, preferanser, råd og tips. Det er ikke et rom for sjekking og sexprat mellom brukere. Uoppfordret kontakt på PM av seksuell karakter er heller ikke noe vi tillater. Ninab82, mod
Nerine_ Skrevet 5. august 2019 #217 Skrevet 5. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen må da få ha preferanser! Kanskje han synes det uansett er finere med noe som er naturlig? Anonymkode: d114d...686 For å ha slike preferanser bør man ha sett en del før/etter resultater. Ellers så blir det litt som å påstå at man ikke liker fisk uten å ha smakt det. Han må såklart ha sine preferanser, jeg lurte bare på hva han bygger de påstandene sine på. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #218 Skrevet 5. august 2019 Ja... her ser dere altså de ikke fullt så faste brystene til ei godt oppi 40 åra med 3 barn. Har alltid hatt små (meget små) bryster, og vurdert silikon fra jeg var rundt 20 år gammel. Har fortsatt ikke gjort det da (redd for komplikasjoner). Er ikke snakk om mye silikon eventuelt, bare fylle de opp litt 😁 Anonymkode: 5d4af...210 19
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #219 Skrevet 5. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja... her ser dere altså de ikke fullt så faste brystene til ei godt oppi 40 åra med 3 barn. Har alltid hatt små (meget små) bryster, og vurdert silikon fra jeg var rundt 20 år gammel. Har fortsatt ikke gjort det da (redd for komplikasjoner). Er ikke snakk om mye silikon eventuelt, bare fylle de opp litt 😁 Anonymkode: 5d4af...210 er du klar over hvor deilige de er? fantastisk deilige! Anonymkode: f107b...ea6 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #220 Skrevet 5. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja... her ser dere altså de ikke fullt så faste brystene til ei godt oppi 40 åra med 3 barn. Har alltid hatt små (meget små) bryster, og vurdert silikon fra jeg var rundt 20 år gammel. Har fortsatt ikke gjort det da (redd for komplikasjoner). Er ikke snakk om mye silikon eventuelt, bare fylle de opp litt 😁 Anonymkode: 5d4af...210 Syns du har struttepupper jeg. Regner med at de har forandret seg med årene siden du sier at du ikke syns de er like faste. Men jeg syns puppene dine er pene og passer din smale ramme. Men du må gjøre det som får deg til å føle deg vel ❤ Hilsen ei med store pupper som kjennes ut som og sprer seg som en bolledeig 😜 Anonymkode: 7ee8f...4d9 2
Fremhevede innlegg