Nerine_ Skrevet 3. august 2019 #182 Skrevet 3. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange år er det siden du og vennene dine satt inn da? Jeg kjenner fire stk med silikon satt in for over 6-7 år siden. Frem til nå har de sett bra ut, men det er akkurat som at det skjer noe med silikonpupper etter flere år. Tre av mine venninner har nå nipplene mer under selve puppen. De er ikke fornøyd selv heller lengre. Ny operasjon må man vel ha uansett opptil flere ganger iløpet av ett liv, for silikonimplantatene SKAL og BØR byttes ut etter et visst antall år. Anonymkode: 48fd5...961 Alt fra 3-10år. Ja de må byttes etter en viss tid, men det har da ingenting med reoperasjon pga komplikasjoner.
wintergirl Skrevet 3. august 2019 #183 Skrevet 3. august 2019 6 timer siden, Kallis92 skrev: Hehe they are fun men gøye kvinner er bare bra 😉❤️ 1
wintergirl Skrevet 3. august 2019 #184 Skrevet 3. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: De er deilige uansett. Men mest av alt er du deilig! Liker du godhet og ekthet Anonymkode: f107b...ea6 Du har ikke sett meg da, men koselig at du setter pris på kvinner uansett 😍
Sliten&kjørt52 Skrevet 3. august 2019 #185 Skrevet 3. august 2019 (endret) 7 timer siden, wintergirl skrev: Takk for omtanken, Sliten&kjørt52😃 Det setter jeg pris på. Tar det jeg får😍 Grevlinghår Den mest vanlige typen av hår som brukes i barberkoster er grevlinghår. Det er fordi hårene har en formidabel oppsugningsevne og i tillegg er svært myke. Det skilles mellom flere ulike typer kvalitetsnivåer av grevlingbust. Vær oppmerksom på at dette ikke er noen formell klassifisering. Dersom en useriøs produsent vil skrive at barberkosten er fylt med Silvertip Badger, så er det ikke noe i veien for det. Vi anbefaler derfor. ... https://www.barbershop.no/pages/alt-om-barberkoster Om du trenger hjelp med ryggen. ... a. Endret 3. august 2019 av Sliten&kjørt52 LØSE OPPDRAG 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #186 Skrevet 3. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke sånn at man må bytte ut innleggene hvert tiende år eller hvordan fungerer dette? Anonymkode: fe3be...5fe Jo, men så lenge de kjennes bra ut og har holdt seg bra så kan man gå litt lengre enn 10 år også. Var i hvert fall det de damene på mammografien sa. De var imponert over hvor godt mine holdt seg. Men ja å operere puppene er selvsagt en risk, og særlig hvis man tar over 300c så er det fort gjort at niplene havner høyt oppe eller lavt nede på puppene, og at de blir steinharde. Mine har holdt seg fine og myke hele veien, og det tror jeg blant annet er pga jeg ikke tok så altfor mye. Anonymkode: 9499a...6fd
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #187 Skrevet 3. august 2019 1 time siden, wintergirl skrev: Du har ikke sett meg da, men koselig at du setter pris på kvinner uansett 😍 Du er drømmedama. Anonymkode: f107b...ea6
wintergirl Skrevet 3. august 2019 #188 Skrevet 3. august 2019 6 timer siden, Sliten&kjørt52 skrev: Grevlinghår Den mest vanlige typen av hår som brukes i barberkoster er grevlinghår. Det er fordi hårene har en formidabel oppsugningsevne og i tillegg er svært myke. Det skilles mellom flere ulike typer kvalitetsnivåer av grevlingbust. Vær oppmerksom på at dette ikke er noen formell klassifisering. Dersom en useriøs produsent vil skrive at barberkosten er fylt med Silvertip Badger, så er det ikke noe i veien for det. Vi anbefaler derfor. ... https://www.barbershop.no/pages/alt-om-barberkoster Om du trenger hjelp med ryggen. ... a. 🤣🤣🤣🤣 1
wintergirl Skrevet 3. august 2019 #189 Skrevet 3. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er drømmedama. Anonymkode: f107b...ea6 😃
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #190 Skrevet 3. august 2019 27 minutter siden, wintergirl skrev: 😃 bare hvis du har et varmt hjerte og får meg til å smelte og bli mo i knærne. 😍 Anonymkode: f107b...ea6
Christina82 Skrevet 3. august 2019 #191 Skrevet 3. august 2019 (endret) Ryddet for kontakt av seksuell karakter. Minner om dette: - Forumrommet kan brukes til å diskutere seksualitet, erfaringer, preferanser, råd og tips. Det er ikke et rom for sjekking og sexprat mellom brukere. Uoppfordret kontakt på PM av seksuell karakter er heller ikke noe vi tillater. Ninab82, mod Endret 4. august 2019 av ninab82 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #192 Skrevet 3. august 2019 Får mindreverdighetskomplekser av å se disse opererte struttende puppene som dere menn elsker... Vel..her er et sett helt naturlige (liggende)... Sukk... I egne øyne altfor store og tunge... (Stripene er etter bh) Anonymkode: 64b23...7a3 14
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #193 Skrevet 3. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Får mindreverdighetskomplekser av å se disse opererte struttende puppene som dere menn elsker... Vel..her er et sett helt naturlige (liggende)... Sukk... I egne øyne altfor store og tunge... (Stripene er etter bh) Anonymkode: 64b23...7a3 Det har du virkelig ingen grunn til. De som opererer seg derimot har åpenbart komplekser. Naturlige pupper er flotte enten de er små eller store. Et bryst fylt av silikon er ikke mer pupp enn en agurk er en penis. For min egen del synes jeg slikt er ekstremt turnnoff både fordi det vitner om usunne holdninger og liten tro på egen kropp, i tillegg til at det rent fysisk hverken føles eller ser ut som ekte vare. Anonymkode: b474b...8cd 10
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #194 Skrevet 3. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har du virkelig ingen grunn til. De som opererer seg derimot har åpenbart komplekser. Naturlige pupper er flotte enten de er små eller store. Et bryst fylt av silikon er ikke mer pupp enn en agurk er en penis. For min egen del synes jeg slikt er ekstremt turnnoff både fordi det vitner om usunne holdninger og liten tro på egen kropp, i tillegg til at det rent fysisk hverken føles eller ser ut som ekte vare. Anonymkode: b474b...8cd Er du mann? Anonymkode: a151f...c4e 1
Måsabjønnen Skrevet 3. august 2019 #195 Skrevet 3. august 2019 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker said: Er du mann? Anonymkode: a151f...c4e I høyeste grad. Endret 3. august 2019 av Måsabjønnen Leif 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #196 Skrevet 3. august 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får mindreverdighetskomplekser av å se disse opererte struttende puppene som dere menn elsker... Vel..her er et sett helt naturlige (liggende)... Sukk... I egne øyne altfor store og tunge... (Stripene er etter bh) Anonymkode: 64b23...7a3 Vakkert Jeg er kvinne selv Anonymkode: e7524...50e 1
Kallis92 Skrevet 4. august 2019 #197 Skrevet 4. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Får mindreverdighetskomplekser av å se disse opererte struttende puppene som dere menn elsker... Vel..her er et sett helt naturlige (liggende)... Sukk... I egne øyne altfor store og tunge... (Stripene er etter bh) Anonymkode: 64b23...7a3 Du har en stram deilig kropp. Ser ut som stram deilig vulva under der. Du ser så deilig ut å pule ❤️ elsker de puppene og kroppen. Helt fantastisk ❤️
Jentadi Skrevet 4. august 2019 #198 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, Kallis92 skrev: Du har en stram deilig kropp. Ser ut som stram deilig vulva under der. Du ser så deilig ut å pule ❤️ elsker de puppene og kroppen. Helt fantastisk ❤️ Wow, du ser godt, må jeg si. Jeg er imponert.🙄 15
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #199 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, Jentadi skrev: Wow, du ser godt, må jeg si. Jeg er imponert.🙄 🤣 Anonymkode: a151f...c4e 2
Trøndermann Skrevet 4. august 2019 #200 Skrevet 4. august 2019 På 2.8.2019 den 21.56, AnonymBruker skrev: Bedre? 😜 Anonymkode: 0f756...493 Mye mye bedre! 😋😉😉 1
Anbefalte innlegg